Zeker een interessante site.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mijn laatst geplaatste plaatje is bedoeld als opgave.![]()
spieken toegestaan (anders vind je hem nooit); BTW, een interessante site
De signature is ook wel een weggevertje...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
spieken toegestaan (anders vind je hem nooit); BTW, een interessante site
Zonder spieken was het een onmogelijke opgave geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Augustina het volgende:
Edward Hopper Study of a Dutch girl
Zo was het wel heeeel erg makkelijk.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zonder spieken was het een onmogelijke opgave geweest.![]()
Toch heb ik deze opgave geplaatst vanwege de merkwaardigheid dat de tekening gemaakt is in 1901 (hij studeerde toen aan de New York School of Art) en Edward Hopper pas in 1906 ons land bezocht heeft.![]()
bron: http://www.artchive.com/artchive/H/hopper.html
Nog altijd beter dan geen bier, lijkt me.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:03 schreef Otherside het volgende:
Lauw bier...
Deze opmerking slaat nergens op. Immers, deze signature is [1] nauwelijks te ontcijferen en [2] gelijkt totaal niet op zijn latere signature.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:55 schreef Otherside het volgende:
De signature is ook wel een weggevertje...
Wij hadden dit werk met eigen ogen kunnen aanschouwen. Maar toen ik dat twee maanden geleden voorstelde gaf Dootje de voorkeur aan een bezoek aan de De Kooning expositie.quote:
Niets, ik had gewoon een line nodig om hier binnen te vallen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Otherside het volgende:
Wat doe ik nu weer verkeerd?
Helemaal correct.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef cioran63 het volgende:
Gerhard Richter, Betty,1991
Ook best aardig toch.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wij hadden dit werk met eigen ogen kunnen aanschouwen. Maar toen ik dat twee maanden geleden voorstelde gaf Dootje de voorkeur aan een bezoek aan de De Kooning expositie.![]()
Oh, "Neuken?" voldoet niet meer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niets, ik had gewoon een line nodig om hier binnen te vallen.
Neeeeeee....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Augustina het volgende:
[..]
Helemaal correct.
En toedeledokie. De nachtploeg is compleet, dus heb hier nog weinig te zoeken.
![]()
Ik geef de voorkeur aan de Kooning...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wij hadden dit werk met eigen ogen kunnen aanschouwen. Maar toen ik dat twee maanden geleden voorstelde gaf Dootje de voorkeur aan een bezoek aan de De Kooning expositie.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:20 schreef Augustina het volgende:
[..]
Oh gaat er geneukt worden? Dan blijf ik.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
AE, gedraag je eens onder mijn nick zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |