die is sow not coolquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:06 schreef Nepthys het volgende:
's Avonds in een bejaardenhuis alle kunstgebitten verwisselen. De volgende morgen hebben al die bejaarden dan zoiets van: "Huh? M'n kunstgebit past niet meer". Dus al die bejaarden zo een nieuw kunstgebit kopen terwijl het helemaal niet hoeft![]()
!
Hun zo van: Sjeez, da zijn geen contactlenze, dat zijn punaises. Hun meteen jouw verrotslaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Rio het volgende:
Twee punaises geven en roepen "HIER, UW CONTACTLENZEN!"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
Je gaat bij 1 in de trein staan,. wil ze er voorzichtig uitstappen vraag je: 'Moet ik helpen?' Zij helemaal blij Trap je haar in de rug de trein uit. Ligt ze met haar gezicht omlaag op het perron trap je haar op haar achterhooftd pakt haar tas en ren weg:D::D:D:D:D:D:!:!:!!
![]()
Dat doe je toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef A.J. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat ook cool is als je in het park een paar bejaarde op zo'n bankje ziet zitten en over vroeger hoort praten. Dan ga jij dus op een afstand van ongeveer 100 meter zitten je pakt je geweer neemt je sniper positie in en dan schiet je dr een dood !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!1111111111llllllll!dha;!!
![]()
![]()
jawel is leukquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:39 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet?![]()
!!!!!!!!!!!!!!!111! nul
![]()
Tsssss Dat Is Toch Geen Humorquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef Rufus-Seal het volgende:
Je moet een wedstrijdje houden met rennen tegen een bejaarde..
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef Reloaded het volgende:
Zo tegen een oma die zit te breien zeggen..![]()
Lekker weer he oma?!*gniffel*
![]()
en dan
![]()
en dan
![]()
die breinaalden afpakken..
*hihi*
en die keihard in haar ogen steken!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!214
Die oma helemaal flippen van: Mijn ogen, wat doe je!
En dan jij zo van![]()
!!! 23#"!
zet dan ook een bril op RIMPELHOER!!
![]()
![]()
!"#!2bhawaha!!
![]()
![]()
![]()
![]()
die was lekker al genoemdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef beertema het volgende:
stiekem bij oma extra vakjes inkleuren op het breipatroon
Nou...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef bonke het volgende:
bij zo`n bejaarde het glazen oog deruit halen dan je pik in die oogkas steken en roepen : knipperrrrrr knipper dan
bah
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Wolter het volgende:
Demente bejaarde mensen opstoken zo van `Ey die vent zei klootzak tegen jou.` `Dat pik je toch niet?!`. Die vent weet zich dat toch niet te herinneren. En dan met zo'n hele groep rolstoelen om die 2 mensen heen staan, zodat ze wel moeten vechten.
En als er 1 aan het winnen is die gewoon vanuit het niets vol op zijn bek slaan, zodat die zwakkere weer wat meer kans maakt. Dit herhaal je een paar keer en dan in 1 keer na een half uur pas keihard gaan schreeuwen "EY WAAR ZIJN WE MEE BEZIG!"
Dan krijg je 2 van die verontwaardige blikken zo van "Ja euh.. euh.. dat weten wij ook niet meer" En ze dan een schuldgevoel aanpraten zodat ze keihard moeten janken..
![]()
Jaaaa, doe dat dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:38 schreef Viking84 het volgende:
zeggen dat Nederland een nieuwe dictator heeft en dat die alle bejaarden in strafkampen wil stoppen, omdat ze toch niets anders gewend zijn. Werken met hun luie donder![]()
![]()
! !111
D
![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
OMG WHEHHEHE!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:20 schreef googoodoll het volgende:
tegen een oma zeggen van 'hee, wil je me pijpen?'
en die oma is natuurlijk, doof, dus die zegt: "wat!?"
en dan jij weer: "of je worst lust!!!!!!!!!"!""!1!!11!!"@"!@"@!"@"@"#""!"!"!"!1![]()
![]()
Dat was allemaal show dahlingquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:14 schreef Perrow het volgende:
Pat, wanneer gaan we nou wat eten? Lekker lullen met een goed glas champagne?
Kwalbert Verlinker
Ga jij nou maar coke snuiven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:15 schreef patty het volgende:
[..]
Dat was allemaal show dahlingWat mij betreft stop je dat glas in je uitgerekte hol
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Loop je zo dat bejaardencentrum binnen![]()
En dan echt zo
MIJN RUFTEN STINKEN NAAR ZYKLON B!1!1111!111![]()
![]()
![]()
![]()
Die oudjes zo helemaal OWHWE!11!111![]()
![]()
En jij zo helemaal![]()
![]()
!11!111eineines
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:20 schreef googoodoll het volgende:
en dan jij weer: "of je worst lust!!!!!!!!!"!""!1!!11!!"@"!@"@!"@"@"#""!"!"!"!1![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:32 schreef Agiath het volgende:
Of zo'n bejaarde met zo'n looprekje in de supermarkt...:D![]()
![]()
En als de ze dan voor de wijnen staat. KEIHARD DAT LOOPREKJE ONDER HAAR VANDAAN TRAPPEN..![]()
een1 whahahahah
en dan, pleurt ze voluit met haar gezicht in die wijnflessen, muahahahahah!!!![]()
D!!!!123
En vervolgens tegen zo'n medewerker zeggen dat een oudje stennis loopt te schoppen
MUAHAHAHAH!!!!1132!!1EEN![]()
![]()
![]()
11:D
:D:D ::D !;E1;;1 D;!!d
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef qo_ob het volgende:
Ze wijsmaken dat je een goedkope zorgverzekering weet, ze in vertrouwen neemt, in hun testament komt en ze vervolgens doodtrapt en zo al hun geld krijgt!!!1111!!!1111111111oneeee!!111!:D:DD:D:D;dD:D:DD:d;d;dD:1!!1!1!1eleven1!!!!:DdD:d:D:DDD
einsweidrei polizei !!!! ein ein einquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef blxxun het volgende:
of of of...de stoma van de een op het infuus van de ander aansluiten !!!!!!neen eennnee neen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahaha jij bent zo grappig hequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
1x he gek ik was bij de C1000 aant werken, ik zet me 3kratjes met spruitjes op de grond in de buurt van een vrouw, ik vraag netjes van : wilt u even schuiven ? ja hoor zegt ze, ze schuifelt achteruit en gaat zo op haar bek over die spruitjeszo vet
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:19 schreef Pool het volgende:
Extra kruisjes tekenen in het borduurpatroon van je oma!!!!![]()
Dan mislukt die wollen trui die ze voor je neefje maakt helemaal en dan denkt de familie dat ze dement is whehehe!!!111
![]()
:D
![]()
111!!!
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:20 schreef googoodoll het volgende:
![]()
Dat kan toch; er zijn toch ook negergrootouders?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Renmaestro het volgende:
Zeggen dat je een kleinkind bent. Vooral leuk als je neger bent.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Guidow het volgende:
je kan het beeldscherm van de TV insmeren met iets waardoor het beeld heel vaag wordt. Gaan al die oudjes hun brillen zitten poetsen en jij maar zeggen het beeld is toch mooi schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |