Dat was allemaal show dahlingquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:14 schreef Perrow het volgende:
Pat, wanneer gaan we nou wat eten? Lekker lullen met een goed glas champagne?
Kwalbert Verlinker
Ga jij nou maar coke snuiven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:15 schreef patty het volgende:
[..]
Dat was allemaal show dahlingWat mij betreft stop je dat glas in je uitgerekte hol
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Loop je zo dat bejaardencentrum binnen![]()
En dan echt zo
MIJN RUFTEN STINKEN NAAR ZYKLON B!1!1111!111![]()
![]()
![]()
![]()
Die oudjes zo helemaal OWHWE!11!111![]()
![]()
En jij zo helemaal![]()
![]()
!11!111eineines
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:20 schreef googoodoll het volgende:
tegen een oma zeggen van 'hee, wil je me pijpen?'
en die oma is natuurlijk, doof, dus die zegt: "wat!?"
en dan jij weer: "of je worst lust!!!!!!!!!"!""!1!!11!!"@"!@"@!"@"@"#""!"!"!"!1![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:32 schreef Agiath het volgende:
Of zo'n bejaarde met zo'n looprekje in de supermarkt...:D![]()
![]()
En als de ze dan voor de wijnen staat. KEIHARD DAT LOOPREKJE ONDER HAAR VANDAAN TRAPPEN..![]()
een1 whahahahah
en dan, pleurt ze voluit met haar gezicht in die wijnflessen, muahahahahah!!!![]()
D!!!!123
En vervolgens tegen zo'n medewerker zeggen dat een oudje stennis loopt te schoppen
MUAHAHAHAH!!!!1132!!1EEN![]()
![]()
![]()
11:D
:D:D ::D !;E1;;1 D;!!d
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef qo_ob het volgende:
Ze wijsmaken dat je een goedkope zorgverzekering weet, ze in vertrouwen neemt, in hun testament komt en ze vervolgens doodtrapt en zo al hun geld krijgt!!!1111!!!1111111111oneeee!!111!:D:DD:D:D;dD:D:DD:d;d;dD:1!!1!1!1eleven1!!!!:DdD:d:D:DDD
einsweidrei polizei !!!! ein ein einquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef blxxun het volgende:
of of of...de stoma van de een op het infuus van de ander aansluiten !!!!!!neen eennnee neen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahaha jij bent zo grappig hequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
1x he gek ik was bij de C1000 aant werken, ik zet me 3kratjes met spruitjes op de grond in de buurt van een vrouw, ik vraag netjes van : wilt u even schuiven ? ja hoor zegt ze, ze schuifelt achteruit en gaat zo op haar bek over die spruitjeszo vet
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:19 schreef Pool het volgende:
Extra kruisjes tekenen in het borduurpatroon van je oma!!!!![]()
Dan mislukt die wollen trui die ze voor je neefje maakt helemaal en dan denkt de familie dat ze dement is whehehe!!!111
![]()
:D
![]()
111!!!
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:20 schreef googoodoll het volgende:
tegen een oma zeggen van 'hee, wil je me pijpen?'
en die oma is natuurlijk, doof, dus die zegt: "wat!?"
en dan jij weer: "of je worst lust!!!!!!!!!"!""!1!!11!!"@"!@"@!"@"@"#""!"!"!"!1![]()
![]()
Dat kan toch; er zijn toch ook negergrootouders?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Renmaestro het volgende:
Zeggen dat je een kleinkind bent. Vooral leuk als je neger bent.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Guidow het volgende:
je kan het beeldscherm van de TV insmeren met iets waardoor het beeld heel vaag wordt. Gaan al die oudjes hun brillen zitten poetsen en jij maar zeggen het beeld is toch mooi schoon
hahaha zalig flauwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef Rio het volgende:
Of je pakt de rollator van zo'n oma en die smijt je in de hete oven en dan zet je de keukenwekker op 45 minuten en dan zegt die oma 'wat doe je met mijn rollator????' en dan zeg jij van 'rollator? Rollade zult u bedoelen!'
En die oma zo van![]()
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: !!!!!!!!11111111111!!!!!!1111!!!!
en de dolle grap daarin isquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef DemonRage het volgende:
Of je geeft zo'n oma op bij een turnvereniging:
[afbeelding]
Ja maar zij heeft voorrangquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef Palomar het volgende:
Je stopt bij een zebrapad om een oudje over te laten steken. Je gebaart zo van GA MAAR!!!
Als ze eenmaal op het zebrapad is voor je auto GASGEVEN EN KEIHARD OVER DR HEEN RIJDEN !!111![]()
![]()
![]()
D: D
Ik moest hierom keihard lachenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef DemonRage het volgende:
Een bejaarde die heel dement is parachute laten springen![]()
!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Ja, of Frans Bauer, whehehquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef DemonRage het volgende:
Of zeggen dat Jantje Smit dood is, gaan ze janken![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!
![]()
wheehehhquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef DemonRage het volgende:
Een bejaarde die heel dement is parachute laten springen![]()
!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
cq. garpquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Disclaimer: Dat was een grap cq. grol.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:11 schreef yosander het volgende:
Aanbellen, en vraag dan: is je moeder of vader thuis?
hahahahahaha.........![]()
quote:>>>Icon verwijderd, 100 MB MAX<<<
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat een matig topic dit overigens.
Ja geinig he, heb ik zelf gedaan!quote:
nee, zeggen dat Heintje dood is....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ja, of Frans Bauer, wheheh
14.gif
Been there, Done thatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Of je loop zo naar je oma: jij zo van: "HEY OMA! HIGH FIVE!!! :!"! "!!!!
Zij zo: Van "OAKAY!" *steekt hand op:
Jij zo van keihard op haar stoma slaan!!! ::D!
!!
!
!
Zei zo van: "WHAT the fuck doe je!"!
!!!
! :!!!!111
where's my car?quote:
Ik doe niet aan bijdrages.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |