Hij reageerde goed??!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vorige vergadering ging wel goed, k heb m'n baas uitgelegd waarom ik m'n stagedocent zo'n zak vind![]()
nog 3quote:
same herequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 3
en heb 't al gezien vanaf 9.00 uur hier
ik ook, collega's kijken me heel raar aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik lach me hier altijd het apelaserus.
jah best wel, ze stelde zelfs voor of ik geen andere docentbegeleider kon nemen, maar dat gaat jammer genoeg nietquote:
ga ff poepen dan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Oviedeee het volgende:
Pfff zit al 5,5 uur achtermekaar op deze kut stoel
morgen word hopelijk een mooie dagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
same here
maar morgen is mn stagebegeleidster er niet
Mooi zo!! Dan is ze iig niet 'geïndoctrineerd'quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah best wel, ze stelde zelfs voor of ik geen andere docentbegeleider kon nemen, maar dat gaat jammer genoeg niet
Jahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Mooi zo!! Dan zijn ze iig niet 'geïndoctrineerd'
Zodirect nog een uurtje en dan weer klaar met vergaderen he![]()
doe een keertje gekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee dat bewaar ik toch voor thuis zei ik net![]()
.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook een bespreking met een kerel van school gehad vanmorgen
damn wat kan ik slijmen![]()
Maar het heeft wel uitwerkingHij zei dat ik een voorbeeld voor de hele school moest zijn! De ideale leerling.. zelfs mijn stagebegeleider denkt dat ik zo goed bezig ben.. maar jullie weten wel beter he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |