Hij reageerde goed??!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vorige vergadering ging wel goed, k heb m'n baas uitgelegd waarom ik m'n stagedocent zo'n zak vind![]()
nog 3quote:
same herequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 3
en heb 't al gezien vanaf 9.00 uur hier
ik ook, collega's kijken me heel raar aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik lach me hier altijd het apelaserus.
jah best wel, ze stelde zelfs voor of ik geen andere docentbegeleider kon nemen, maar dat gaat jammer genoeg nietquote:
ga ff poepen dan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Oviedeee het volgende:
Pfff zit al 5,5 uur achtermekaar op deze kut stoel
morgen word hopelijk een mooie dagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
same here
maar morgen is mn stagebegeleidster er niet
Mooi zo!! Dan is ze iig niet 'geïndoctrineerd'quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah best wel, ze stelde zelfs voor of ik geen andere docentbegeleider kon nemen, maar dat gaat jammer genoeg niet
Jahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Mooi zo!! Dan zijn ze iig niet 'geïndoctrineerd'
Zodirect nog een uurtje en dan weer klaar met vergaderen he![]()
doe een keertje gekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee dat bewaar ik toch voor thuis zei ik net![]()
.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook een bespreking met een kerel van school gehad vanmorgen
damn wat kan ik slijmen![]()
Maar het heeft wel uitwerkingHij zei dat ik een voorbeeld voor de hele school moest zijn! De ideale leerling.. zelfs mijn stagebegeleider denkt dat ik zo goed bezig ben.. maar jullie weten wel beter he
![]()
neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja![]()
wazig man..
denk jij nu aan behaarde geslachtsdelen?
Lekker hoor!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah![]()
en dan nog maar een uurtje, ik ga om 16 uur al weg, want m'n baas en stagebegeleider zijn weg![]()
Wij weten idd beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook een bespreking met een kerel van school gehad vanmorgen
damn wat kan ik slijmen![]()
Maar het heeft wel uitwerkingHij zei dat ik een voorbeeld voor de hele school moest zijn! De ideale leerling.. zelfs mijn stagebegeleider denkt dat ik zo goed bezig ben.. maar jullie weten wel beter he
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Lekker hoor!!
Ik moet tot 16:50 omdat ik vanavond voorstelling heb van school!![]()
ik ook niet.. was maar een testjequote:
Vroegah hoefde je niet aan je vriendin te vragen of ze wilde slikken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
Vroegah, toen de mist zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten
in utrecht, op stagequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
![]()
Geen probleem.... waar zit je? Ik kom![]()
![]()
♪ een eigen huis, een plek onder de sjon, en altijd iemand in de buurt die van me houden kon ♪quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef snellejelle het volgende:
♪ everytime you gooooooooooooo awaaaaaaaaaaaay ♪
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Vroegah hoefde je niet aan je vriendin te vragen of ze wilde slikken...
toen waren ze blij dat ze wat warms binnen kregen....
Wordt dan opgehaald door klasgenoot, gaan we met z'n 4-en gezellig eten en ff naar de caroussel. Vanavond laatste voorstelling (dan heb ik officieel al m'n studiepunten)quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
toen er nog geen elektrischiteit was, zodat je tv moest kijken met een kaars.
waar ga je eten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Wordt dan opgehaald door klasgenoot, gaan we met z'n 4-en gezellig eten en ff naar de caroussel. Vanavond laatste voorstelling (dan heb ik officieel al m'n studiepunten)![]()
![]()
die mond kan ook makkelijk dicht hoor. dat ooit gevoeld?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu vraag je 't toch ook niet, gewoon open met die mond en slikken die hap
tijden veranderenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef knox_ het volgende:
Vroeger, toen je nog naar huis mocht als er niets te doen was op je stage.
Tgenwoordig is toch gewoon in een condooomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu vraag je 't toch ook niet, gewoon open met die mond en slikken die hap
aaauwwwquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die mond kan ook makkelijk dicht hoor. dat ooit gevoeld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |