Ouwehoeren over films/games/vrouwen/muziek en het leven met wat andere gasten hierzo. Meer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:41 schreef Silk1980 het volgende:
Roy... wat doe jij hier eigenlijk in ONZ?
Gij leest mijn vraag niet goed, jongmensch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ouwehoeren over films/games/vrouwen/muziek en het leven met wat andere gasten hierzo. Meer niet.
Wat doe jij hier is de vraag
Kopje thee en een koekje drbij?quote:
Pik,......... je hebt net 350 posts,...... dat heeft Noot alleen al in totaal gehaald door goedemorgen hier te zeggen !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Silk1980 het volgende:
[..]
Gij leest mijn vraag niet goed, jongmensch.![]()
ONZ! (waar je jezelf best wat vaker mag laten zien hoor)
Jaloers?quote:
Ik denk dat het weer een kloon van Ker is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pik,......... je hebt net 350 posts,...... dat heeft Noot alleen al in totaal gehaald door goedemorgen hier te zeggen !
dat jaloerse tegelijkquote:
Plsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer een kloon van Ker is.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Noot, woon jij trouwens in die gekleurde flats tegenover BP station? (Delft)
Als ik volgende keer naar Delft ga moet je even je adres geven, kom ik je in maken met trommelen en doen je een biertje, verder een beetje knuffelenquote:
Ah, je wilt ook knuffelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Als ik volgende keer naar Delft ga moet je even je adres geven, kom ik je in maken met trommelen en doen je een biertje, verder een beetje knuffelenMocht je zin hebben...
Tegen die tijd ben je allang afgestudeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, je wilt ook knuffelenJa prima joh, kijk maar wanneer je er weer een keer bent. Tegen die tijd zal ik het huisnummer doorgeven
Van dat domme vechtspel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead or Alive film:
[afbeelding]
Dát lijkt me nou een goede film
Jij bent homo?quote:
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap in dan!!!quote:
Was al onderweg joh, gek!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap in dan!!!
pfff wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead or Alive film:
[afbeelding]
kommaarkommaarkommaar...ik vouw je dubbel!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was al onderweg joh, gek!
Gijs, je krijgt daar de kans niet voor, ik rol je de helling afquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
kommaarkommaarkommaar...ik vouw je dubbel!
FIlm lijkt me zelfs een must havequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead or Alive film:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tweede keer is ie minder leuk zelfs..
*middelvinger wederom opsteekt*quote:
Zo droog was dat van B... en hij heeft gelijkquote:
Jij had de dip tijdens E3 al, maar wat is de post E3 dip dan ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een post-E3 dip heeft?
Je zit in een permanente game-dip. Je kan tegenwoordig alleen nog maar genieten van het hypenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
hahahahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo droog was dat van B... en hij heeft gelijk.....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zit in een permanente game-dip. Je kan tegenwoordig alleen nog maar genieten van het hypenDramaqueen.
Ik geniet nog best van games, alleen niet van games die de hype niet waarmaken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zit in een permanente game-dip. Je kan tegenwoordig alleen nog maar genieten van het hypenDramaqueen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
OH MY GOD,...... ik zie het LICHT !!!!
http://www.fiftynine.org/images/Pictures/April2004/Illusion.jpg
Post nog maar 3 baarden............... maar ik heb Jezus gezienquote:
quote:The 17-year-old girl and a man aged 20 were believed to have filled a fluorescent light tube with petrol before setting it alight.
However, their stunt went tragically wrong when the device exploded in their faces, setting their clothes alight and leaving them with horrific burns.
kapotquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
OH MY GOD,...... ik zie het LICHT !!!!
http://www.fiftynine.org/images/Pictures/April2004/Illusion.jpg
E3quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
Das toch ook al een hoop hoor.. zit zelf 43 ofzo..quote:
Ik zou bij amateur blijven als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:44 schreef Magneet het volgende:
ik doe eigenlijk van alles door elkaar, amateur, pro & championships
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou bij amateur blijven als ik jou was
Ik ook.. heb goed stukje gepost in forza topic.. heb je wel wat aan om je auto af te stellen, krijg je betere auto, rijd ie makkelijker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Speel nu bijna alle races minimaal 2x om goud te halen
En terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Man wordt GE-OWNED !! door stier
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-ownedbybull
"auw'quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Man wordt GE-OWNED !! door stier
http://www.putfile.com/media.php?n=MadU-ownedbybull
ZO fucking briljant hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Die snow tow
http://www.putfile.com/media.php?n=snowtow47
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef Chocobo het volgende:
Three cops![]()
http://www.big-boys.com/articles/3cops.html
Gijs... een van de beste filmpjes ooitquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef Chocobo het volgende:
Three cops![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Die snow tow
http://www.putfile.com/media.php?n=snowtow47
Prachtigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef Chocobo het volgende:
Three cops![]()
Tis zeker weer rustig op het werkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
B...
http://www.big-boys.com/articles/friendslikethis.html
Whahaahahahahaahahahha, dat dommequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
B...
dat spartelen met die beentjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef Chocobo het volgende:
Three cops![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Daan is trouwens vandaag 3 keer gezoend door ons buurmeisje
Mijn jongenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Maar ook al heeft brown gevaarlijke vissenquote:
En??? Zoende hij terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs... een van de beste filmpjes ooit
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
PLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
OH JA diequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
B...
en zondag?? Rens moet dan wel om 3 uur weg ofzo.... ze heeft een uitvoering in de schouwburg oid??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ook al heeft brown gevaarlijke vissenJe kan er toch wel alleen naartoe met Daan
en jij?/jjullie?? kunnen jullie dit weekend nog ergens?? ff de vakantie bespreken.....quote:
Zondagmiddag vieren mijn ouders hun verjaardagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en zondag?? Rens moet dan wel om 3 uur weg ofzo.... ze heeft een uitvoering in de schouwburg oid??
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zondagmiddag vieren mijn ouders hun verjaardag
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef Quinny het volgende:
Bespreken jullie maar de vakantie zonder mij. Ik geef Sjo wel een briefje mee met wat hij moet vragen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:18 schreef Bastard het volgende:
Deze ooooook nog
http://www.onzin.nl/3991/video/pizza.mpg
Het kan toch gewoon zaterdagmiddag?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:18 schreef Bastard het volgende:
Deze ooooook nog
http://www.onzin.nl/3991/video/pizza.mpg
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:56 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... deze trailer![]()
http://cube.ign.com/articles/382/382552p1.html
Extra Cube features:
-Experience a full 3D world with a highly imaginative storyline, including new plot details and improved character graphics.
-Use over 70 weapons and 36 magical skills to make your party the scourge of the skies. Explore six enormous virtual lands with landscapes ranging from massive deserts and quaint villages to the cold reaches of outer space.
-Customize your own airship and gather up to 22 crew members to help attack or protect against other ships.
-Hand-to-hand and ship-to-ship combat featuring spectacular spell effects, amazing special attacks, and an improved battle engine.
-New "Wanted" Battles, as well as new characters, ultimate weapons, discoveries, and side quests!
The original Skies of Arcadia was a awesome game for the Dreamcast, and this new GameCube version with added gameplay and touched up graphics just puts a cherry on top of the icing that was already on the cake to begin with.
heej meidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:13 schreef O-Ren het volgende:
goedenavond gijsjes
Hoe is het op het forum?
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef Toadette het volgende:
[..]
heej meid![]()
het is hier toch altijd gezellig![]()
komen ze ook weleens een rol kapotte koekjes ruilen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, al die mensen die komen klagen, kapotte artikelen, mensen van andere afdelingen die geen idee hebbenFantastisch
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Toadette het volgende:
[..]
komen ze ook weleens een rol kapotte koekjes ruilen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef mr_Brown het volgende:Ik hoor net echt FANTASTISCHHHH nieuws
![]()
Sufer zijn internet doet het niet thuis
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Toadette het volgende:
[..]
komen ze ook weleens een rol kapotte koekjes ruilen?
NEE dat meen je nietquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef Toadette het volgende:
komen ze condooms ruilen die te klein zijn?
Die verkopen we helaas nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef Toadette het volgende:
komen ze condooms ruilen die te klein zijn?
geweldig!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, echt, mensen komen de gekste dingen terugbrengenHet mooiste vind ik nog een gast waarvan zijn camera het niet meer deed.
"Misschien zijn de batterijen leeg meneer?"
"NEE, BEN NIET GEK JOH"
"Zal ik het toch eens proberen"
"DOE MAAR, DAN ZUL JE HET GODVER ZIEN"
*nieuwe batterijen
*flits
*klaar
Anders nog iets meneer?
gebruik je ze met masturberen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die verkopen we helaas nietIk als grootverbruiker zou dat wel handig vinden
Whahaha, wat een idee ook, masturberen met condooms.quote:
Doe je er om elke vinger eentje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whahaha, wat een idee ook, masturberen met condooms.
jah, daar wordt diezelfde man nog een keer geschept door een andere autoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daar is toch nog zo'n soort filmpje van?
Niet !quote:
serieusquote:
en van wie heb je dit gehoord?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus
richting het restaurant, vlak na de pinautomaat. Aan de rechterkant onderin
Daar staan de slimfast produktenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus
richting het restaurant, vlak na de pinautomaat. Aan de rechterkant onderin
quote:Op woensdag 25 mei 2005 05:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren brief gehad dat ik op 2de gesprek mag komen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Toadette het volgende:
[..]
Doe je er om elke vinger eentje?
Strol
Beterquote:Op woensdag 25 mei 2005 05:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren brief gehad dat ik op 2de gesprek mag komen
Ze moeten sterren...allemaal...quote:
Gelukkig vindt de wethouder het allemaal meevallenquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ergens is het wel een "gunt".
Als een gewone burger in elkaar wordt geslagen is het "maakt u maar een afspraak om aangifte te doen". Nu weten ze zelf hoe het is.
Arrestaties na mishandeling agenten
Die moet ook eens hoognodig op zijn bek worden geslagen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:57 schreef GinaG het volgende:
Gelukkig vindt de wethouder het allemaal meevallen![]()
Eerder tijger balsem...spierpijn.quote:
Wie mooi wilt worden, moet pijn lijdenquote:
Dat is waar. Al ga ik niet voor mooi maar gezond.quote:
Dus toch een goedemorgen voor jequote:Op woensdag 25 mei 2005 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is waar. Al ga ik niet voor mooi maar gezond.
watje, vorige week woensdag heb ik competitie gebadmintond en donderdags gezaalvoetbald. Dus had ik vrijdags spierpijn maar mij hoor je toch ook niet zeuren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
Vandaag koffer kopen en starten met spullen inpakken
Oh en zaterdag neemt Sjo toch nog even wat spulletjes voor bij jullie in de koffer mee
dat is de linkerkantquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar staan de slimfast produkten
whahahahaha nog steeds bezig ook hahahahaquote:
Ha, "zieke".quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
whahahahaha nog steeds bezig ook hahahaha
die Roy gaat straks kijken of ze er liggen hoor![]()
ik heb gewoon gelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:
Als ik vrijdag moet werken ga ik kijken jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wie zet er een cam bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik vrijdag moet werken ga ik kijken ja![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik vrijdag moet werken ga ik kijken ja![]()
kuche kuche..... morgenquote:
Ja Gijs al twee dagen..... zal het voorlopig ook niet gaan doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:55 schreef mr_Brown het volgende:Ik hoor net echt FANTASTISCHHHH nieuws
![]()
Sufer zijn internet doet het niet thuis
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk, douchen met de Olson Twins
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs al twee dagen..... zal het voorlopig ook niet gaan doen
Nee ik denk het niet Gijs.... wil heel graag mijn oude lijst wegwerken. Zijn er niet veel meer maar toch... voel ik me lekker. Heb al dik 68 uur in de PS2 versie zitten en dat is al best veel. Tip: Haal hem zelf wel Gijs.... het is precies jou soort game.... niggersquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
GTA sa niet halen cho?
Voordat het Almachtige FFXII uitkomt wil ik iig FFX-2, Star Ocean, Xenosaga en Disgaea (red ik nooit maarja) uitspelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet Gijs.... wil heel graag mijn oude lijst wegwerken. Zijn er niet veel meer maar toch... voel ik me lekker. Heb al dik 68 uur in de PS2 versie zitten en dat is al best veel. Tip: Haal hem zelf wel Gijs.... het is precies jou soort game.... niggersmuziek
en gameplay
Respect hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Voordat het Almachtige FFXII uitkomt wil ik iig FFX-2, Star Ocean, Xenosaga en Disgaea (red ik nooit maarja) uitspelen
Eerst nog even MGS3 op Extreme en Re4 nog een keer gamen
Alweer een spel???quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Magneet het volgende:
gta-sa gaat er bij mij echt wel komen vroeg of laat
doen, nu is het nog een lekker temperatuurtje. De rest van de week wordt het veelste warm om te sporten, of om zelfs maar aan sport te denken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:10 schreef Toadette het volgende:
ik twijfel nog of ik zal gaan sporten.
ik zal wel aan de sport moeten denken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
doen, nu is het nog een lekker temperatuurtje. De rest van de week wordt het veelste warm om te sporten, of om zelfs maar aan sport te denken...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik zal wel aan de sport moeten denken.
Ik heb vrijdag sportdag![]()
als we het afgelopen vrijdag hadden laten doorgaan was het erger geweest inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]ik heb medelijden met je
maar het is beter dan regen
succes en je best doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Toadette het volgende:
laat ik dan maar een kijkje gaan nemen bij de sportclub
Mail gelezen neem ik aan?quote:
We moeten ook echt een datum prikken, ik wil Daantje zien. Dalijk issie al zo groot dattie me dubbelvouwtquote:
ik wil Daantje nu ook wel eens zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten ook echt een datum prikken, ik wil Daantje zien. Dalijk issie al zo groot dattie me dubbelvouwt
Reply to allquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
Gasten na de vakantie plannen we een datumEn ik moet ook nog eens naar die koude dramaqueen toe
zekersquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
Gasten na de vakantie plannen we een datumEn ik moet ook nog eens naar die koude dramaqueen toe
quote:
quote:
Het duurde even voor ik hem snaptequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef Bastard het volgende:
Grrrr.
Die mail over Europa van jou.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef Bastard het volgende:
Grrrr.
Duidelijk en heldere uitleg.. zo zouden we het ook moeten krijgen in de brievenbus.quote:
Gijs, taktiek van de politiek is mensen dom houden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef Bastard het volgende:
Duidelijk en heldere uitleg.. zo zouden we het ook moeten krijgen in de brievenbus.
Bot: Als je dom bent, kom dan niet stemmen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, taktiek van de politiek is mensen dom houden.
Kun je nagaan hoevaak ik die dingen gebruik. Ik spel het zelf verkeerd.quote:
Dan kom je zeker ook nooit bij de Makroquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoevaak ik die dingen gebruik. Ik spel het zelf verkeerd.
Greatquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:25 schreef Quinny het volgende:
He lekker zo voor de vakantie![]()
Creche belde net, Daan heeft koorts![]()
Ik ga nu mijn kind halen
Ach gut.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:25 schreef Quinny het volgende:
He lekker zo voor de vakantie![]()
Creche belde net, Daan heeft koorts![]()
Ik ga nu mijn kind halen
beter nog : hij gaat op vakantie iedereen aansteken en de vakantie vertiefenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach gut.
Hij heeft toch nog 5 dagen om uit te zieken?
Het zou wel ironisch zijn als Brown tijdens zijn vakantie ECHT ziek zou zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:32 schreef Magneet het volgende:
beter nog : hij gaat op vakantie iedereen aansteken en de vakantie vertiefen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zou wel ironisch zijn als Brown tijdens zijn vakantie ECHT ziek zou zijn.
en weer een puntje erbij voor Nootjequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan het Brown wel gunnen, maar ik gun het de dames niet
slijmbal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij hebt iets nodig hequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs.... kijk nou uit.... Quinny verslind je nog eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwestie van een tripje het meer op met de 12 meter lange roeiboot en een steenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zou wel ironisch zijn als Brown tijdens zijn vakantie ECHT ziek zou zijn.
ik zou hem met een touw aan de voorkant vastbinden en in het water gooien, heb je meteen een buitenboord neger dus hoef je niet te roeienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van een tripje het meer op met de 12 meter lange roeiboot en een steen
Dit moet de slechtste grap van de dag zijn Gijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zou hem met een touw aan de voorkant vastbinden en in het water gooien, heb je meteen een buitenboord neger dus hoef je niet te roeien
hij is slecht maar een collega hier maakte vandaag helaasch een nog slechtere weet alleen niet meer hoe die gingquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit moet de slechtste grap van de dag zijn Gijs![]()
Godfather 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Kwestie van een tripje het meer op met de 12 meter lange roeiboot en een steen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:39 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag gijsjes......
Nog 6 uurtjes werken morgen en dan heb ik vakantie
Heerlijk hequote:
ik ookquote:
wordt gek van dat gehoest inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Zo'n zin in. Alleen balen dat mijn kleine vriend nu ziek is![]()
Mijn kleine vriend Daanquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wordt gek van dat gehoest inderdaadhopen dat het voor de vakantie over is
Ja inderdaad... hopen dat het niet doorzetquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Zo'n zin in. Alleen balen dat mijn kleine vriend nu ziek is![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mijn kleine vriend Daan![]()
![]()
jij bent al beter![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja inderdaad... hopen dat het niet doorzet![]()
Arme pik...
quote:
Ja net nu ik met hem naar Den haag wilquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
![]()
Klootzak...
Ga je morgen weer werken?
He gelukkigquote:
morgen jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
![]()
Klootzak...
Ga je morgen weer werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |