Ouwehoeren over films/games/vrouwen/muziek en het leven met wat andere gasten hierzo. Meer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:41 schreef Silk1980 het volgende:
Roy... wat doe jij hier eigenlijk in ONZ?
Gij leest mijn vraag niet goed, jongmensch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ouwehoeren over films/games/vrouwen/muziek en het leven met wat andere gasten hierzo. Meer niet.
Wat doe jij hier is de vraag
Kopje thee en een koekje drbij?quote:
Pik,......... je hebt net 350 posts,...... dat heeft Noot alleen al in totaal gehaald door goedemorgen hier te zeggen !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Silk1980 het volgende:
[..]
Gij leest mijn vraag niet goed, jongmensch.![]()
ONZ! (waar je jezelf best wat vaker mag laten zien hoor)
Jaloers?quote:
Ik denk dat het weer een kloon van Ker is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pik,......... je hebt net 350 posts,...... dat heeft Noot alleen al in totaal gehaald door goedemorgen hier te zeggen !
dat jaloerse tegelijkquote:
Plsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer een kloon van Ker is.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Noot, woon jij trouwens in die gekleurde flats tegenover BP station? (Delft)
Als ik volgende keer naar Delft ga moet je even je adres geven, kom ik je in maken met trommelen en doen je een biertje, verder een beetje knuffelenquote:
Ah, je wilt ook knuffelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Als ik volgende keer naar Delft ga moet je even je adres geven, kom ik je in maken met trommelen en doen je een biertje, verder een beetje knuffelenMocht je zin hebben...
Tegen die tijd ben je allang afgestudeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, je wilt ook knuffelenJa prima joh, kijk maar wanneer je er weer een keer bent. Tegen die tijd zal ik het huisnummer doorgeven
Van dat domme vechtspel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead or Alive film:
[afbeelding]
Dát lijkt me nou een goede film
Jij bent homo?quote:
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap in dan!!!quote:
Was al onderweg joh, gek!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap in dan!!!
pfff wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead or Alive film:
[afbeelding]
kommaarkommaarkommaar...ik vouw je dubbel!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was al onderweg joh, gek!
Gijs, je krijgt daar de kans niet voor, ik rol je de helling afquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
kommaarkommaarkommaar...ik vouw je dubbel!
FIlm lijkt me zelfs een must havequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead or Alive film:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tweede keer is ie minder leuk zelfs..
*middelvinger wederom opsteekt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |