Lasterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef cinnamongirl het volgende:
IT-ers (a.k.a. nerds)
En ik ken een niet-nerdin die wel IT-er is:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laster. Ik ken voldoende nerds die geen IT-er zijn
.
Zeker het boek niet gelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die film was zo slechtNiet normaal meer.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die film was zo slechtNiet normaal meer.
Hij die zijn handdoek verliest dient naar mijn meing te stervenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Laat me raden: Jij bent je handdoek kwijt?
heb jij hem gezien?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Laat me raden: Jij bent je handdoek kwijt?
Ik zit vaak als een idioot te giechelen als ik het boek leesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef milagro het volgende:
[..]
heb jij hem gezien?
en?
ik ben nu met de omnibus bezig![]()
mijn kids komen steeds vragen waarom ik nu weer zit te lachen, sjaggerijnig type als ik ben is dat lachen namelijk opmerkelijk, vooral ook omdat er om of met mijn kinderen tevens absoluut niet te lachen valt, ze lijken op mij![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef NiteSpeed het volgende:
"He throwed himself at the ground and missed."
Trouwens, die avatar van jouquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laster. Ik ken voldoende nerds die geen IT-er zijn
.
Al 2 keer inmiddels. Ik heb hem op DVD liggenquote:
Je doet het er om he? Je wilt gewoon dat ik zeg dat dat je volgens mij best meevalt?quote:ik ben nu met de omnibus bezig![]()
mijn kids komen steeds vragen waarom ik nu weer zit te lachen, sjaggerijnig type als ik ben is dat lachen namelijk opmerkelijk, vooral ook omdat er om of met mijn kinderen tevens absoluut niet te lachen valt, ze lijken op mij![]()
Ach, die oplossing vond ik ook wel wat hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ook een goede cast, vooral de stem voor Marvin is briljant. En de 2 hoofden van Beeblebrox is ook erg origineel opgelost. Stukken beter dan in de eerdere BBC serie.
quote:
Zeg, kan jij niet gewoon je internet afsluiten en een leven zoeken of zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef Oosthoek het volgende:
Anarchisten-cq-hippie-verzameltopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |