Ja dat is de officiële schrijfwijze van de film en dus van de 'uitvoerenden'.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef belsen het volgende:
Het is van M*A*S*H (tenminste onder die naam is het uitgegeven) en het heet Suicide is painless.
klopt ja, is onder die naam uitgebracht. Ik bedoelde eigenlijk Mike Altman and Johnny Mandel,maar om dat het onder de naam van de serie zelf is uitgebracht:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef GLO het volgende:
Suicide Is Painless. Van 'Mash' zelf toch?
Ook goeiemiddag trouwens
Prachtige plaat trouwens, Escondidaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef lubje25 het volgende:
Jolie Holland?
Mike Altman? Familie van de regisseur? Volgens mij weet niemand dat 't die twee waren. Behalve jij danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
klopt ja, is onder die naam uitgebracht. Ik bedoelde eigenlijk Mike Altman and Johnny Mandel,maar om dat het onder de naam van de serie zelf is uitgebracht:
GLO + 1![]()
*is in een te laat mood*quote:
Sst!quote:
Charlottequote:
Ah! Je was er alquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Natuurlijk! Stephen Malkmus met Jenny & The Ess-Dog!
Of Liam Gallagher...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ondanks wenkbrauwonderbreking:
Noel Gallagher?
Zie Jagger...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:57 schreef BeRightBack het volgende:
David Bowie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |