Nou ja, niet zo vreemd dat het niet maandenlang breaking news blijft. Zolang er niets nieuws te melden valt zal je ook niets horen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef SlimShady het volgende:
Nee. Wel vreemd. Eerst was het groot (opmerkelijk) nieuws en nu is het spontaan stil.
Ws is het ook een hoax.
he dat wilde ik net posten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo vreemd dat het niet maandenlang breaking news blijft. Zolang er niets nieuws te melden valt zal je ook niets horen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, Pianoman
Goedemorgen
En?
Wat en?
Weet u het al?
Weet ik wat al?
Prettige dag, Pianoman
Dank u wel, u ook
Gekkenhuis!
quote:De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.
clipje
Oh jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]!
Maar hij praat niet.
Goedemorgen Pianoman!
...
Ik zei goedemorgen Pianoman!
...
Hoe voelen we ons vandaag? Al wat spraakzamer?
...
Zucht.. nou ga maar weer een stukje spelen dan.
ping ping pingpingping pinnngg ping
Met zo'n optreden zou ik ook liever anoniem blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.
clipje
Hij kán ms helemaal niet praten.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook, dit is toch belachelijkIemand hier op aarde moet hem toch herkennen?? En wat stom dat die gozer niet wil praten, na pak 'em beet 2 maanden, hij kan toch zo goed tekenen? Misschien moeten ze toch maar hun handen gebruiken of hem wat "hardhandig" behandelen om zo toch wat uit hem te kunnen krijgen. Anders kom je helemaal niet verder.
indrukwekkendquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.
clipje
Nee, hoor jij bent saaiquote:
Ja, ik geef het toe. Ik ben verschrikkelijk saai.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef milagro het volgende:
Nee, hoor jij bent saai
Dan lijkt dat zo blijkbaar
Bij die meneer wel ja, alstublieft zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja noem hem maar "zeemeerman". Dat kleine kan wel weg.
Ah, kijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Er zijn verschillende 'talen'.
Gebarentaal is meestal voor dove mensen toch? Dat zou wel bijzonder zijn, een dove pianoman.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Bij die meneer wel ja, alstublieft zeg
Zouden ze al gebarentaal geprobeerd hebben, vast wel
Is gebarentaal eigenlijk universeel
Nu ja, hij zegt niets, maar hij heeft een piano en speelt erop
Stel nu dat het de Pyjama man was geweest,dan had je helemaal niets.
Oi, mag ik u herinneren aan de oorstatus van Beethovenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gebarentaal is meestal voor dove mensen toch? Dat zou wel bijzonder zijn, een dove pianoman.
Daar is wel achter te komen.![]()
Een luidspreker onder zijn bed en onverwachts knoerthard aanzetten..
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |