abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:16:34 #51
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27339393
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
[quote]Op woensdag 25 mei 2005 11:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Okay dat zou kunnen verklaren dat het gezicht anders is, maar of deze Pianoman plastisch chirurgie heeft ondergaan is ook zo na te gaan natuurlijk door geoefende ogen met kennis van zake, hoewel een door operatie veranderde mondvorm is met het blote ongeoefende oog ook wel te zien, ik noem een Michael Jackson
Yep, ik denk ook dat een 'kenner' dit zou moeten kunnen zien...

Maar Michael J. is natuurlijk wel extreem vaak geopereerd, al beweert ie zelf van niet. Ik heb een collega wiens neus ook is geopereerd, maar ik zie het niet..maar een deskundige vast wel idd.

Of zijn verzorgers dit zouden kunnen zien, vraag ik me af. Dus, wat mij betreft: laat ze er maar een plastisch chirurg bijhalen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27339931
Ik denk dat ze bij iedere tip, een en ander wel natrekken en er waar nodig dus deskundigen bij halen

Anders wordt het wel erg hopeloos.
Ik ga hem dan wel ophalen, brokjes mee, kom maar!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27341302
De OP doet me denken aan de film ''Dead Again''
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:43:53 #54
92279 N.icka
Windforce 11
pi_27429411
'Moedervlek bewijst dat pianoman een Tsjech is'

Uitgegeven: 28 mei 2005 12:03
Laatst gewijzigd: 28 mei 2005 12:04

LONDEN - De mysterieuze pianoman is een verlegen Tsjech, genaamd Tomas Strnad. Een moedervlek zal dat bewijzen. Daarvan is een oude jeugdvriend overtuigd. Dat heeft The Independent zaterdag gemeld.

Het is nog steeds volslagen onduidelijk wie de pianoman eigenlijk is. Sinds hij zeven weken in een drijfnat kostuum werd aangetroffen in Kent heeft hij nog geen woord gezegd. De geheimzinnige man bleek prachtig piano te kunnen spelen. Oproepen via tv en internet, onder meer aan Europese orkesten, hebben niets opgeleverd.

Maar voor Klaudius Kryspin is het zo klaar als een klontje. De man is zijn - uiterst verlegen - jeugdvriend die toen al urenlang Chopin en Liszt uit het hoofd speelde. Het contact werd verbroken, maar Kryspin herkende Tomas Strnad onmiddellijk op onlangs gepubliceerde foto's.

Volgens de krant is er inderdaad gelijkenis met foto's van de Tsjech uit 1983. Kryspin zelf is inmiddels drummer in een van de populairste rockbands van Tsjechië.

www.nu.nl
pi_27431496
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef GinaG het volgende:
De OP doet me denken aan de film ''Dead Again''
Is dat niet die zieke film waarbij iemand soep zit te eten en z`n/haar eigen oor in de soep valt?
eeeh
pi_27438348
Die gast is gewoon een alien.
pi_27439311
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 12:43 schreef N.icka het volgende:
'Moedervlek bewijst dat pianoman een Tsjech is'

LONDEN - De mysterieuze pianoman is een verlegen Tsjech, genaamd Tomas Strnad. Een moedervlek zal dat bewijzen. Daarvan is een oude jeugdvriend overtuigd. Dat heeft The Independent zaterdag gemeld.

Maar voor Klaudius Kryspin is het zo klaar als een klontje. De man is zijn - uiterst verlegen - jeugdvriend die toen al urenlang Chopin en Liszt uit het hoofd speelde. Het contact werd verbroken, maar Kryspin herkende Tomas Strnad onmiddellijk op onlangs gepubliceerde foto's.
En de ouders van deze Tomas, andere familieleden/vrienden/kennisen/buren herkennen hem niet?

Een jeugdvriend met een foto van 22 jaar geleden vind ik niet echt overtuigend.

(titel van Nu.nl is nogal suggestief, volgens The Independant is er nog niks bewezen)
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_27439521
Nu ja, het staat tussen '......' dus is het een mening geen feit, hetgeen ook in het artikel zelf valt te lezen..
  zondag 29 mei 2005 @ 20:54:42 #59
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27463385
zoiets zal nu dan toch bekend zijn? Ik neem aan dat hij nu wel op die moedervlek is gecontroleerd?
pi_27471012
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef Sissey het volgende:
zoiets zal nu dan toch bekend zijn? Ik neem aan dat hij nu wel op die moedervlek is gecontroleerd?
Mr Kryspin said he knew of a "physical attribute", believed to be a birth mark, that has not been publicised and would prove he is Piano Man.

Iemand die de merknaam onder zijn schoenen vandaan vijlt heeft zich misschien ook ontdaan van het vermeende "physical attribute". (niet per sé hij zelf maar bv degene die zich van hem wilde ontdoen).

De verbluffende gelijkenis met een foto van 22 jaar geleden vind ik overigens moeilijk serieus te nemen.
pi_27471221
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Nog een opmerkelijkheid:

[afbeelding][afbeelding]

Indien dit foto's betreffen van de man kort nadat hij is aangespoeld is dat opmerkelijk in die zin dat hij kort daarvoor blijkbaar een kapper heeft bezocht (zie zijn opgeschoren haar aan de zijkanten boven zijn oren etc.).
Of hebben ze hem in GB nadat hij gevonden is dit kapsel aangemeten? (niet echt aannemelijk gezien hij extreem angstig is en al in een hoek schiet wanneer iemand zijn kamer betreed).
very interesting...
pi_27471289
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 14:44 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Is dat niet die zieke film waarbij iemand soep zit te eten en z`n/haar eigen oor in de soep valt?
Nee, dat is Braindead (ook wel Dead Alive genoemd) van Peter Jackson.
pi_27471339
Hmm.. Ik dacht dat dit allang al was uitgekomen...

tvp...
  maandag 30 mei 2005 @ 10:03:42 #64
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27474382
quote:
Op maandag 30 mei 2005 01:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:

De verbluffende gelijkenis met een foto van 22 jaar geleden vind ik overigens moeilijk serieus te nemen.
Ik vind het allemaal erg vaag worden nu....ik vind het ook te lang duren voordat de "uitslag" er is, dus het zal de Tjech misschien niet zijn, of zouden ze dat niet publiceren?

En met die foto van 22 jaar geleden die een zogenaamde vriend mee kwam aanzetten , dat vind ik ook moeilijk te geloven, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he?
pi_27531856
quote:
British police expressed skepticism Sunday over a report that the mute piano virtuoso found wandering on an English beach last month could have belonged to a rock band in the Czech Republic.

"It's another one to add to the list" said a police spokesman.

More than 1,000 people have responded to an appeal for information that could help in identifying the mysterious pianist, and have suggested about 250 possible names, police said.

For the staff at the hospital where the pianist has been kept under observation since he was found on April 7, he is known as "Mr X."

Officials have no clues about his identity. When he was found, he was wearing a dripping dark suit and white shirt, from which all labels had been removed. He has not spoken since, and communicates only by playing the piano.

Earlier drummer Klaudius Kryspin that he recognized the silent pianist as Tomas Strnad, a former colleague in a rock band called Ropotamo.

"When I saw the pictures of this lost man in Britain, I knew immediately" that it was Tomas, Kryspin said according to British newspapers.

In Prague, another rocker, Michael Kocab, said that although he was a bit hazy about dates, he thought the piano man could be Strnad, whom he last saw at a service station in the outskirts of Prague early in April.

On that occasion, "He seemed very unsure of himself -- he was clearly not all there," Kocab told the Prague newspaper Nedelni Svet. "He kept walking up and down behind me babbling something about wanting to go abroad, in all likelihood to America, to pursue his career."

The tall blond man, thought to be in his 20s or early 30s, was found April 7, but Kocab said he remembered that he had bumped into the man in the service station on April 10. On the other hand, he said, he had known Strnad all his life and was sure that he was the man he had seen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:14:22 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_27532094
Jezus, wat is dit nou voor achterlijk gedoe.
Ze kunnen tegenwoordig achterhalen op welke printer een brief is geprint, maar die kerel zonder labels kunnen ze niet thuis brengen?

Onderzoek de vezels van zijn kleding, analyseer het water waar hij uit kwam, confronteer hem met Tom Hanks films zoals Cast Away en The Terminal, martel hem!
Doe iets.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27532398
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:14 schreef APK het volgende:
Jezus, wat is dit nou voor achterlijk gedoe.
Ze kunnen tegenwoordig achterhalen op welke printer een brief is geprint, maar die kerel zonder labels kunnen ze niet thuis brengen?
Hij spreekt niet, en niemand in GB heeft hem opgeëist.
Geen papieren, geen paspoort, geen geld, geen labels, geen merknaam onder zijn schoenen (wel recent geknipt, opgeschoren en geblondeerd haar )
Mja, lastig.
quote:
Onderzoek de vezels van zijn kleding, analyseer het water waar hij uit kwam
Het zou regenwater zijn meen ik ergens te hebben gelezen (dat 'aangespoeld' is mogelijk door de media verzonnen net zoals zijn sublieme 4 uur durende piano concert).
quote:
martel hem!
Doe iets.....
De man is zwaar getraumatiseerd; nooit eerder hadden zijn verzorgers te maken met een dusdanig getraumatiseerd persoon. (ik vraag me wel af wanneer hij dat trauma heeft opgelopen, dat moet eigenlijk zijn kort naar aankomst in GB).

Ik begin steeds meer twijfels te krijgen mbt deze story.
pi_27534356
Ach, ik weet allang niet meer wat ik zou moeten geloven. Toch blijf ik het interessant vinden.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_27540275
Wat zijn muzikale 'talenten' betreft zou ik maar niet op t oordeel van verpleegsters vertrouwen die 24/7 samen met hun patienten hetzelfde deuntje moeten aanhoren ,alles wat dan afwijkend klinkt en ook nog zelf bespeeld is word als muzikaal wonder gezien , een melodisch voortgebrachte scheet is dat waarschijnlijk ook En stel dat een ervaren klavierleeuw constateerd dat hij op t zelfde niveau zit als bv Wibi Soerjadi dan mag hij daar lekker blijven wegrotten want 'Frans Bauers' van de klassieke muziek hebben we genoeg , nog een erbij is ECHT een teveel.
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:51:17 #70
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27547111
De echte Tomas Strnad is gevonden, weer een doodlopend spoor dus.

http://www.thisislondon.c(...)e=Evening%20Standard

Another lead in the hunt for the identity of the mystery patient known as the Piano Man has been proved false.

It had been claimed that the smartly-dressed man found wandering near a Kent beach was Czech musician Tomas Strnad. But the real Mr Strnad said he has never visited Britain, adding: "This is someone else, not me." The Piano Man was found by police in Sheerness last month. He was soaking wet and in distress.

He has said nothing and all the labels had been cut out of his clothes.

He was called the Piano Man after amazing hospital staff with a virtuoso performance on the chapel piano.

There have now been 1,000 tips concerning his identity and there are about 250 possible names still to be checked.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_27551045
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef DarkElf het volgende:
hoax is voor de hand liggend? [..]
dan zou het verdomd knap zijn, deze man presteert het immers om bijna 2 maanden te zwijgen.
doe hem dat maar eens na, een dag je mond houden, tegen iedereen die je ziet die dag, is al bijna onmogelijk.

als het een hoax is, moeten de mensen in zijn directe omgeving nu ook in het complot zitten, kan bijna niet anders dan. vanwege dat onmogelijke wekenlange compleet zwijgen.
pi_27565852
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:18 schreef milagro het volgende:

dan zou het verdomd knap zijn, deze man presteert het immers om bijna 2 maanden te zwijgen.
doe hem dat maar eens na, een dag je mond houden, tegen iedereen die je ziet die dag, is al bijna onmogelijk.

als het een hoax is, moeten de mensen in zijn directe omgeving nu ook in het complot zitten, kan bijna niet anders dan. vanwege dat onmogelijke wekenlange compleet zwijgen.
Mja een hoax lijkt vergaand idd Milagro, en ik wil eerlijk gezegd alles behalve laconiek zijn mbt het leed van pianoman, desondanks heb ik zo mijn twijfels.
pi_27566708
Het is een alien die via een wormgat in ons heelal is beland en niets meer weet van zijn afkomst, of een reincarnatie van een ronddwalende geest in een volwassen lichaam. Iets vreemds in ieder geval.
pi_27573064
Misschien is het gewoon 1 of andere (media)stunt. Je hoort er trouwens ook niet veel meer van.
pi_27779111
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Misschien is het gewoon 1 of andere (media)stunt. Je hoort er trouwens ook niet veel meer van.
Dan zou je er wel meer over horen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:56:36 #76
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27780709
Ik heb er niks meer van gehoord en jullie??
pi_27782306
Nee. Wel vreemd. Eerst was het groot (opmerkelijk) nieuws en nu is het spontaan stil.
Ws is het ook een hoax.
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:21:26 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27784870
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef SlimShady het volgende:
Nee. Wel vreemd. Eerst was het groot (opmerkelijk) nieuws en nu is het spontaan stil.
Ws is het ook een hoax.
Nou ja, niet zo vreemd dat het niet maandenlang breaking news blijft. Zolang er niets nieuws te melden valt zal je ook niets horen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27784883
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nou ja, niet zo vreemd dat het niet maandenlang breaking news blijft. Zolang er niets nieuws te melden valt zal je ook niets horen.
he dat wilde ik net posten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27785175
Als het een hoax was zou het volgens mij allang zijn uitgekomen.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:48:52 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27785915
Goedemorgen, Pianoman
Goedemorgen
En?
Wat en?
Weet u het al?
Weet ik wat al?
Prettige dag, Pianoman
Dank u wel, u ook

Gekkenhuis!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:57:06 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27786109
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, Pianoman
Goedemorgen
En?
Wat en?
Weet u het al?
Weet ik wat al?
Prettige dag, Pianoman
Dank u wel, u ook

Gekkenhuis!
!

Maar hij praat niet.

Goedemorgen Pianoman!
...
Ik zei goedemorgen Pianoman!
...
Hoe voelen we ons vandaag? Al wat spraakzamer?
...
Zucht.. nou ga maar weer een stukje spelen dan.

ping ping pingpingping pinnngg ping
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:04:33 #84
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27786359
De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.

clipje
pi_27786497
quote:

clipje

Hoe dan ook, dit is toch belachelijk Iemand hier op aarde moet hem toch herkennen?? En wat stom dat die gozer niet wil praten, na pak 'em beet 2 maanden, hij kan toch zo goed tekenen? Misschien moeten ze toch maar hun handen gebruiken of hem wat "hardhandig" behandelen om zo toch wat uit hem te kunnen krijgen. Anders kom je helemaal niet verder.
pi_27786596
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

!

Maar hij praat niet.

Goedemorgen Pianoman!
...
Ik zei goedemorgen Pianoman!
...
Hoe voelen we ons vandaag? Al wat spraakzamer?
...
Zucht.. nou ga maar weer een stukje spelen dan.

ping ping pingpingping pinnngg ping
Oh ja

Opnieuw

Goedemorgen Pianoman
TADADA DAAAAAAAAAAAAAAAAAA (5e van Beethoven)
En?
Weet u het al?
Prettige dag, Pianoman
pi_27786635
Welk een meligheid hier.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:15:35 #88
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_27786758
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:

clipje
Met zo'n optreden zou ik ook liever anoniem blijven.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:23:43 #89
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27787067
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Welk een meligheid hier.

pi_27787124
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Zephyrus het volgende:

[..]

Hoe dan ook, dit is toch belachelijk Iemand hier op aarde moet hem toch herkennen?? En wat stom dat die gozer niet wil praten, na pak 'em beet 2 maanden, hij kan toch zo goed tekenen? Misschien moeten ze toch maar hun handen gebruiken of hem wat "hardhandig" behandelen om zo toch wat uit hem te kunnen krijgen. Anders kom je helemaal niet verder.
Hij kán ms helemaal niet praten.....

IK WEET HET IK WEET HET

Hij was doorweekt aangetroffen bij zee toch?
Hij kan niet praten.

Het is het is het is de KLEINE ZEEMEERMAN!!!!!!!!!!!!!!

Zijn tong geruild voor benen en nu is er niemand die hem begrijpt
pi_27787149
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:

clipje
indrukwekkend
pi_27787187
Milagro, ben je dronken ofzo?
pi_27787222
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Milagro, ben je dronken ofzo?
Nee, hoor jij bent saai
Dan lijkt dat zo blijkbaar
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:28:16 #94
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27787240
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef milagro het volgende:

[..]

indrukwekkend
Ja noem hem maar "zeemeerman". Dat kleine kan wel weg.
pi_27787287
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef milagro het volgende:
Nee, hoor jij bent saai
Dan lijkt dat zo blijkbaar
Ja, ik geef het toe. Ik ben verschrikkelijk saai.
pi_27787373
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja noem hem maar "zeemeerman". Dat kleine kan wel weg.
Bij die meneer wel ja, alstublieft zeg

Zouden ze al gebarentaal geprobeerd hebben, vast wel
Is gebarentaal eigenlijk universeel

Nu ja, hij zegt niets, maar hij heeft een piano en speelt erop
Stel nu dat het de Pyjama man was geweest,dan had je helemaal niets.
pi_27787471
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef milagro het volgende:
Nope. Er zijn verschillende 'talen'.
pi_27787650
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nope. Er zijn verschillende 'talen'.
Ah, kijk
Dus dat valt ook af
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:43:59 #99
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27787778
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Bij die meneer wel ja, alstublieft zeg

Zouden ze al gebarentaal geprobeerd hebben, vast wel

Nu ja, hij zegt niets, maar hij heeft een piano en speelt erop
Stel nu dat het de Pyjama man was geweest,dan had je helemaal niets.
Gebarentaal is meestal voor dove mensen toch? Dat zou wel bijzonder zijn, een dove pianoman.

Daar is wel achter te komen.

Een luidspreker onder zijn bed en onverwachts knoerthard aanzetten..

pi_27787868
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Gebarentaal is meestal voor dove mensen toch? Dat zou wel bijzonder zijn, een dove pianoman.

Daar is wel achter te komen.

Een luidspreker onder zijn bed en onverwachts knoerthard aanzetten..

[afbeelding]
Oi, mag ik u herinneren aan de oorstatus van Beethoven

Ms heeft hij als kind kunnen horen, is hij het praten verleerd maar het spelen niet.....
Wat romantisch allemaal weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')