Yep, ik denk ook dat een 'kenner' dit zou moeten kunnen zien...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef milagro het volgende:
[quote]Op woensdag 25 mei 2005 11:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Okay dat zou kunnen verklaren dat het gezicht anders is, maar of deze Pianoman plastisch chirurgie heeft ondergaan is ook zo na te gaan natuurlijk door geoefende ogen met kennis van zake, hoewel een door operatie veranderde mondvorm is met het blote ongeoefende oog ook wel te zien, ik noem een Michael Jackson
Is dat niet die zieke film waarbij iemand soep zit te eten en z`n/haar eigen oor in de soep valt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef GinaG het volgende:
De OP doet me denken aan de film ''Dead Again''![]()
En de ouders van deze Tomas, andere familieleden/vrienden/kennisen/buren herkennen hem niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:43 schreef N.icka het volgende:
'Moedervlek bewijst dat pianoman een Tsjech is'
LONDEN - De mysterieuze pianoman is een verlegen Tsjech, genaamd Tomas Strnad. Een moedervlek zal dat bewijzen. Daarvan is een oude jeugdvriend overtuigd. Dat heeft The Independent zaterdag gemeld.
Maar voor Klaudius Kryspin is het zo klaar als een klontje. De man is zijn - uiterst verlegen - jeugdvriend die toen al urenlang Chopin en Liszt uit het hoofd speelde. Het contact werd verbroken, maar Kryspin herkende Tomas Strnad onmiddellijk op onlangs gepubliceerde foto's.
Mr Kryspin said he knew of a "physical attribute", believed to be a birth mark, that has not been publicised and would prove he is Piano Man.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef Sissey het volgende:
zoiets zal nu dan toch bekend zijn? Ik neem aan dat hij nu wel op die moedervlek is gecontroleerd?
very interesting...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Nog een opmerkelijkheid:
[afbeelding][afbeelding]
Indien dit foto's betreffen van de man kort nadat hij is aangespoeld is dat opmerkelijk in die zin dat hij kort daarvoor blijkbaar een kapper heeft bezocht (zie zijn opgeschoren haar aan de zijkanten boven zijn oren etc.).
Of hebben ze hem in GB nadat hij gevonden is dit kapsel aangemeten? (niet echt aannemelijk gezien hij extreem angstig is en al in een hoek schiet wanneer iemand zijn kamer betreed).
Nee, dat is Braindead (ook wel Dead Alive genoemd) van Peter Jackson.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:44 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Is dat niet die zieke film waarbij iemand soep zit te eten en z`n/haar eigen oor in de soep valt?
Ik vind het allemaal erg vaag worden nu....ik vind het ook te lang duren voordat de "uitslag" er is, dus het zal de Tjech misschien niet zijn, of zouden ze dat niet publiceren?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
De verbluffende gelijkenis met een foto van 22 jaar geleden vind ik overigens moeilijk serieus te nemen.
quote:British police expressed skepticism Sunday over a report that the mute piano virtuoso found wandering on an English beach last month could have belonged to a rock band in the Czech Republic.
"It's another one to add to the list" said a police spokesman.
More than 1,000 people have responded to an appeal for information that could help in identifying the mysterious pianist, and have suggested about 250 possible names, police said.
For the staff at the hospital where the pianist has been kept under observation since he was found on April 7, he is known as "Mr X."
Officials have no clues about his identity. When he was found, he was wearing a dripping dark suit and white shirt, from which all labels had been removed. He has not spoken since, and communicates only by playing the piano.
Earlier drummer Klaudius Kryspin that he recognized the silent pianist as Tomas Strnad, a former colleague in a rock band called Ropotamo.
"When I saw the pictures of this lost man in Britain, I knew immediately" that it was Tomas, Kryspin said according to British newspapers.
In Prague, another rocker, Michael Kocab, said that although he was a bit hazy about dates, he thought the piano man could be Strnad, whom he last saw at a service station in the outskirts of Prague early in April.
On that occasion, "He seemed very unsure of himself -- he was clearly not all there," Kocab told the Prague newspaper Nedelni Svet. "He kept walking up and down behind me babbling something about wanting to go abroad, in all likelihood to America, to pursue his career."
The tall blond man, thought to be in his 20s or early 30s, was found April 7, but Kocab said he remembered that he had bumped into the man in the service station on April 10. On the other hand, he said, he had known Strnad all his life and was sure that he was the man he had seen.
Hij spreekt niet, en niemand in GB heeft hem opgeëist.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:14 schreef APK het volgende:
Jezus, wat is dit nou voor achterlijk gedoe.
Ze kunnen tegenwoordig achterhalen op welke printer een brief is geprint, maar die kerel zonder labels kunnen ze niet thuis brengen?
Het zou regenwater zijn meen ik ergens te hebben gelezen (dat 'aangespoeld' is mogelijk door de media verzonnen net zoals zijn sublieme 4 uur durende piano concert).quote:Onderzoek de vezels van zijn kleding, analyseer het water waar hij uit kwam
De man is zwaar getraumatiseerd; nooit eerder hadden zijn verzorgers te maken met een dusdanig getraumatiseerd persoon. (ik vraag me wel af wanneer hij dat trauma heeft opgelopen, dat moet eigenlijk zijn kort naar aankomst in GB).quote:martel hem!
Doe iets.....![]()
dan zou het verdomd knap zijn, deze man presteert het immers om bijna 2 maanden te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef DarkElf het volgende:
hoax is voor de hand liggend? [..]
Mja een hoax lijkt vergaand idd Milagro, en ik wil eerlijk gezegd alles behalve laconiek zijn mbt het leed van pianoman, desondanks heb ik zo mijn twijfels.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
dan zou het verdomd knap zijn, deze man presteert het immers om bijna 2 maanden te zwijgen.
doe hem dat maar eens na, een dag je mond houden, tegen iedereen die je ziet die dag, is al bijna onmogelijk.
als het een hoax is, moeten de mensen in zijn directe omgeving nu ook in het complot zitten, kan bijna niet anders dan. vanwege dat onmogelijke wekenlange compleet zwijgen.
Dan zou je er wel meer over horen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Misschien is het gewoon 1 of andere (media)stunt. Je hoort er trouwens ook niet veel meer van.
Nou ja, niet zo vreemd dat het niet maandenlang breaking news blijft. Zolang er niets nieuws te melden valt zal je ook niets horen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef SlimShady het volgende:
Nee. Wel vreemd. Eerst was het groot (opmerkelijk) nieuws en nu is het spontaan stil.
Ws is het ook een hoax.
he dat wilde ik net posten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo vreemd dat het niet maandenlang breaking news blijft. Zolang er niets nieuws te melden valt zal je ook niets horen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, Pianoman
Goedemorgen
En?
Wat en?
Weet u het al?
Weet ik wat al?
Prettige dag, Pianoman
Dank u wel, u ook
Gekkenhuis!
quote:De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.
clipje
Oh jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]!
Maar hij praat niet.
Goedemorgen Pianoman!
...
Ik zei goedemorgen Pianoman!
...
Hoe voelen we ons vandaag? Al wat spraakzamer?
...
Zucht.. nou ga maar weer een stukje spelen dan.
ping ping pingpingping pinnngg ping
Met zo'n optreden zou ik ook liever anoniem blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.
clipje
Hij kán ms helemaal niet praten.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook, dit is toch belachelijkIemand hier op aarde moet hem toch herkennen?? En wat stom dat die gozer niet wil praten, na pak 'em beet 2 maanden, hij kan toch zo goed tekenen? Misschien moeten ze toch maar hun handen gebruiken of hem wat "hardhandig" behandelen om zo toch wat uit hem te kunnen krijgen. Anders kom je helemaal niet verder.
indrukwekkendquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
De BBC heeft trouwens wat vrijgegeven beelden van de pianoman.
clipje
Nee, hoor jij bent saaiquote:
Ja, ik geef het toe. Ik ben verschrikkelijk saai.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef milagro het volgende:
Nee, hoor jij bent saai
Dan lijkt dat zo blijkbaar
Bij die meneer wel ja, alstublieft zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja noem hem maar "zeemeerman". Dat kleine kan wel weg.
Ah, kijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Er zijn verschillende 'talen'.
Gebarentaal is meestal voor dove mensen toch? Dat zou wel bijzonder zijn, een dove pianoman.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Bij die meneer wel ja, alstublieft zeg
Zouden ze al gebarentaal geprobeerd hebben, vast wel
Is gebarentaal eigenlijk universeel
Nu ja, hij zegt niets, maar hij heeft een piano en speelt erop
Stel nu dat het de Pyjama man was geweest,dan had je helemaal niets.
Oi, mag ik u herinneren aan de oorstatus van Beethovenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gebarentaal is meestal voor dove mensen toch? Dat zou wel bijzonder zijn, een dove pianoman.
Daar is wel achter te komen.![]()
Een luidspreker onder zijn bed en onverwachts knoerthard aanzetten..
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |