of deze die ik net bedachtquote:een bierflesje zegt tegen een webcam: 'hai wat projecteer jij een mooie afbeelding op de computer'.
webcam tegen bierflesje: 'ja dat is streetracer van fok!, hij is superlekker'.
whahahaha de humor !
dit is trouwens niet bedoeld als bash topic maar ik moest toch aftrappen met een zekere user maar het is niet persoonlijk bedoeld hoorquote:computer tegen fok! : 'deze topics van streetracer wil ik graag projecteren op mijn computer'.
whahahahaha !!!![]()
geen slowchatquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haha?
komt een man bij de dokter... komt de dokter nietquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:10 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
geen slowchatmoppen verzinnen en plaatsen anders ben ik genoodzaakt om de modjes te alarmeren.
ow ja een link naar streetracers moppen - streetracers moppen
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:18 schreef topmaat het volgende:
loopt er een kip tegen een muur.... valt die muur om![]()
loopt die kip door... stoot hij zijn teen aan de omgevallen muurquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:18 schreef topmaat het volgende:
loopt er een kip tegen een muur.... valt die muur om![]()
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
'tok!'
quote:op url=http://forum. dit maakte mij inderdaad aan het lachenfok.nl/topic/705125/1/50#27295076]dinsdag 24 mei 2005 00:25[/url] schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
pok! mijn kop! geweldig![]()
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:29 schreef cassius het volgende:
hans_leeuwen post in een topic.... kan ie niet eens quoten
echt zelf verzonnen???quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:40 schreef topmaat het volgende:
vraag: waarom legt hans kazan nooit een knoop in zijn zakdoek als geheugensteun?
antwoord: als hij de zakdoek uit zijn broekzak haalt is de knoop er toch weer uit.
hans kazan is dood... overleden aan een toverdosis (scheen toch al langer te bestaan toen ik hem tegen wat mensen vertelde)
komt er een koffieverkoper bij de bakker, vraagt hij: bakkie koffie?
zegt de bakker: nee, alleen brood.
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt zelf verzonnen???![]()
zulke moppen worden later reuze moppen, die iedereen kent. hoe denk je dat "twee tieten in een envelop" vandaan kwam![]()
ja, serieus zelf verzonnen. het zijn idd van die simpele moppen die iedereen na een tijdje kent.quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt zelf verzonnen???![]()
zulke moppen worden later reuze moppen, die iedereen kent. hoe denk je dat "twee tieten in een envelop" vandaan kwam![]()
herkenbaar, van wie zou je die regel nou gejat hebben?quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef cracka-ass het volgende:
"hoi sloerie uit de sloppen"
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:54 schreef topmaat het volgende:
[..]
ja, serieus zelf verzonnen. het zijn idd van die simpele moppen die iedereen na een tijdje kent.
ik heb er best al veel verzonnen, maar de meeste ben ik al vergeten.
allemaal zulke korte simpele moppen, maar wel grappig![]()
ik zal nog eens goed denken... dan moet ik er nog wel op een paar komen.
oeh, ja help me maar ff. want er zijn wel meer van dat soort uitspraken die op een gegeven moment ingeburgert zijn dat ik geen idee meer heb waar ze vandaan komen.quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herkenbaar, van wie zou je die regel nou gejat hebben?![]()
zegt de man, laterquote:op dinsdag 24 mei 2005 01:38 schreef sauruzin het volgende:
komt een man bij de dokter. zegt de dokter: hoi!
de jouwe ook al?quote:op dinsdag 24 mei 2005 09:23 schreef oxygenefrl het volgende:
mijn tandarts is vermoord door oral b.
quote:op dinsdag 24 mei 2005 12:20 schreef langejan het volgende:
o ja, als je een paard een pilsje geeft.. gat ie heineken.
vertel!!!quote:op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef onlogisch het volgende:
ik ken ook nog een leuke, maar matige grap... maar ik zal jullie de details besparen
oh, ik dacht dat hij was overreden door een tovertruckquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:40 schreef topmaat het volgende:
hans kazan is dood... overleden aan een toverdosis
whoa, volgens mij heb ik dit eerder gelezen op fok!quote:op dinsdag 24 mei 2005 21:34 schreef onlogisch het volgende:
het gaat zo.
je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
omg![]()
![]()
![]()
ik vind ze iig leuker dan die van topmaat.quote:op dinsdag 24 mei 2005 12:08 schreef langejan het volgende:
ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in schotland.. o ja? wat dan? ja.. ik word waarschuwingsschot.
hoe noem je het als een ezel stotterd?
spatiebalken.
wat is een kont zonder broek?
gaatje niks aan.
piet! piet! piet! piet!
wat doe je?
ik repeat.
vroeger reden keizers al in roestbakken?
hoezo?
ze reden constantinopel.
loopt een neger met een blanke in zijn armen over straat, vraag ik wat ie doet.
zegt ie : "ik ben een nederlandse antillen"
twee makelaars komen elkaar tegen op straat, zegt de een tegen de ander "canarische eilanden niet verkopen?"
een fotogenieke boer is iemand die polaroid.
twee weermannen zijn aan het eten, ik vroeg wat ze aten.
ze zeiden "wij knmi"
een paar van mijn hand![]()
zelf bedacht zeker?quote:op dinsdag 24 mei 2005 21:48 schreef slimshady het volgende:
[..]
ik vind ze iig leuker dan die van topmaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dddddddd!!!!!!!!1
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...
een |engelsman spreekt engels en een schot schotsquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:32 schreef tweespraak het volgende:
weet iemand het verschil tussen een engelsman en een schot?
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef topmaat het volgende:
hoe wordt het genoemd als een tweeling sex met elkaar heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef topmaat het volgende:
hoe wordt het genoemd als een tweeling sex met elkaar heeft?de vader van de gedachte? sorry ik doe niet aan spoilers, want die spoilen vaak de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft tanden?quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:38 schreef printscreen het volgende:
wat is het verschil tussen een krokodil?
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* beach in flauwe bui is
het neanderthaler boekquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het dunste woordenboek ter wereld.?
nee het surinaamse. er staan geen werkwoorden in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lege ton
dude, kijk eens om je heen in dit topic, alles is gejat, althans, de beste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik heb tot nu toe mijn moppen zelfverzonnenquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude, kijk eens om je heen in dit topic, alles is gejat, althans, de beste.
ja, dat zeg ik netquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:47 schreef beach het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe mijn moppen zelfverzonnen![]()
ehm een groene ondergrondse steneneter?quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:47 schreef printscreen het volgende:
het is groen, leeft onder de grond en eet stenen?
wat mannen over vrouwen wetenquote:op vrijdag 27 mei 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het dunste woordenboek ter wereld.?
heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:51 schreef beach het volgende:
het is lief, aantrekkelijk en gaat zo slapen en is niet beachtrusten stiekeme beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is lief, aantrekkelijk en gaat zo slapen en is niet beachnoem je dat slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
het is lief, aantrekkelijk en gaat zo slapen en is niet beachen dat noemt zich een nachtspammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel trusten in ieder geval, niet gay bedoeld ofzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, dan toch...
lege ton
quote:
bron http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/100/056.htmlquote:mavo-humor:
een fiets op het dak gooien.
havo-humor:
iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien.
vwo-humor:
berekenen hoe je het beste een fiets op het dak kunt gooien.
universiteits-humor:
met gauss een fiets op het dak gooien.
kleuterschool-humor:
een driewieler op het dak gooien.
vbo-humor:
een fiets met zijn bezitter en al het dak op gooien.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef markyb het volgende:
[..]
bron http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/100/056.html
nu ff nietquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
kunnen jullie dan helemaal niks zelf bedenken?
dan kan je beter in het topic posten waar niet-zelf bedachte moppen staan.quote:
mên ga jij ff moeilijk lopen doenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kan je beter in het topic posten waar niet-zelf bedachte moppen staan.
miereneukende foknerd.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:17 schreef printscreen het volgende:
[..]
mên ga jij ff moeilijk lopen doen
blijf wel weg uit dit topic hoor.
nog een laatste, het neukt mieren en plaatst posten op fok!
zo kan je hem ook noemenquote:
jij bent niet snel tevreden hé?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
verzin eens iets, in plaats van te flamen.
waar word er geflamed btw?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
verzin eens iets, in plaats van te flamen.
kom ik in je sig?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:32 schreef p8 het volgende:
ik vind het topic steeds grappiger worden
quote:op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef a.j. het volgende:
ik weet nog een leuke:
er is een stoel en die heet tafel
tafel loopt dus over straat
en hij lacht heel hard
he he![]()
whatsup?quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef samuraijack het volgende:
er was eens een aap...
dat was 'm dan.
quote:op vrijdag 27 mei 2005 19:55 schreef topmaat het volgende:
kansloos topic geworden dit
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
quote:op zaterdag 28 mei 2005 20:53 schreef a.j. het volgende:
wat krijg je als een amerikaan van een wolkenkrabber valt:ooh... ik dacht een grondkrabberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, dan toch...
nee, leg uitquote:op maandag 30 mei 2005 01:47 schreef shreyas het volgende:
nog eentje.
waarom hoeft een neger nooit een treinkaartje te kopen???
hij reist toch altijd zwart
(snap je hem)
dat is echt een goeiequote:
nee hoor, jij bent gewoon apart wat humor betreft.quote:op maandag 30 mei 2005 02:02 schreef slimshady het volgende:
ach. rare humor hebben jullie ook.
whatever. het zal allemaal wel.quote:op maandag 30 mei 2005 02:02 schreef topmaat het volgende:
[..]
nee hoor, jij bent gewoon apart wat humor betreft.
je geeft het eindelijk toe.quote:
henk spaan bij mij thuis. ik neem hem mee naar buiten en gooi hem in de vijver: na drie minuten wij allemaal roepen: "hey henk zwaan1111111!!!!!!!!!"quote:op maandag 30 mei 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
henk spaan bij mij thuis. ik geef hem een bord soep met anthrax. na drie minuten wij allemaal roepen: "hey schuimspaan1111111!!!!!!!!!"
quote:op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef billekoek het volgende:
hoe heet een lesbie op een brommer:
een brompot
!!!!!
! eins!! 2!@@!!! deutsche helm !!
![]()
:!
![]()
!!!
kom ik henk spaan in de rij tegen bij een concert. is ie net te laat voor een zitplaats. zeg ik: hé henk staan!!quote:op maandag 30 mei 2005 02:14 schreef topmaat het volgende:
[..]
henk spaan bij mij thuis. ik neem hem mee naar buiten en gooi hem in de vijver: na drie minuten wij allemaal roepen: "hey henk zwaan1111111!!!!!!!!!"
een engelsman komt uit engeland en een schot uit schotland!quote:op maandag 30 mei 2005 16:48 schreef neegij het volgende:
wat is het verschil tussen een engelsman en een schot?
op zich heel juist maar dat bedoel ik niequote:op maandag 30 mei 2005 16:51 schreef shreyas het volgende:
[..]
een engelsman komt uit engeland en een schot uit schotland!
geef eens hiel de biel moet het dan toch zijn zou ik zeggenquote:op maandag 30 mei 2005 17:00 schreef shreyas het volgende:
een nederlander en een chinees zitten in een café. de nederlander bestelt bier en de barman zet het op de bar. maar de chinees kan er niet goed bij. dus zegt hij: hee, geef eens hier de bier!
zegt de nederlander: je hoeft niet zo te schelden mongool
zegt de chinees: sorry hoor, maar ik ben nogsteeds een chinees!
overal waar de chinees een r zegt, moet je een l lezen natuurlijk![]()
jij snapt hemquote:op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef b.r.oekhoest het volgende:
[..]
geef eens hiel de biel moet het dan toch zijn zou ik zeggen
quote:op maandag 30 mei 2005 17:16 schreef diederik_duck het volgende:
helemaal zelfbedacht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
speciaal voor jou een niveauverhogende mop.quote:op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef washandje het volgende:
het niveau is echt om te janken hierzo..
er was eens een meisje en die heette ellen. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel l-en schrijf je dat eigenlijk?quote:op maandag 30 mei 2005 16:50 schreef shreyas het volgende:
er was eens een jongetje en die heette kaas. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel k's schrijf je dat eigenlijk?![]()
heb je er 7+ min voor nodig?quote:op maandag 30 mei 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speciaal voor jou een niveauverhogende mop.
de mop is reeds gemaakt.quote:
laat eens zien hoe het dan wel moet.quote:op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef slimshady het volgende:
zeer matige grappen moet ik zeggen.
als je zelf je lachen niet in kunt houden als je zoiets bedenkt dan weet je dat het goed isquote:op maandag 30 mei 2005 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1111111111!!!!!!!!!!!! ik vond het gister ook al zo'n dijenkletser!!!!!!!!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:op maandag 30 mei 2005 18:02 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
als je zelf je lachen niet in kunt houden als je zoiets bedenkt dan weet je dat het goed is! maar ik vrees dat het paarlen voor de zwijnen is hier
, jammer dat dat andere topic dicht is, daar zaten de mensen met de vereiste geestelijke bagage om dit leuk te vinden
er was eens een meisje en die heette gees. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel g's schrijf je dat eigenlijk?quote:op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef topmaat het volgende:
[..]
er was eens een meisje en die heette ellen. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel l-en schrijf je dat eigenlijk?
er was eens een meisje en die heette ennen. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel n'en schrijf je dat eigenlijk?quote:op maandag 30 mei 2005 18:28 schreef shreyas het volgende:
[..]
er was eens een meisje en die heette gees. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel g's schrijf je dat eigenlijk?
er was eens een plaats in drenthe en die heette emmen. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel m'en schrijf je dat eigenlijk?quote:
er was eens een man die hette eminem, toen vroeg iemand: welke kleur vind je het lekkerst?quote:op maandag 30 mei 2005 18:35 schreef shreyas het volgende:
[..]
er was eens een plaats in drenthe en die heette emmen. de juffrouw vroeg toen, met hoeveel m'en schrijf je dat eigenlijk?
toen zei iemand tegen die iemand: ik vind londen wel lekker, maar ook woensdag smaakt naar meerquote:op maandag 30 mei 2005 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er was eens een man die hette eminem, toen vroeg iemand: welke kleur vind je het lekkerst?
en toen zeiden de kinderen "met ons gaat het ook goed hoor"quote:op maandag 30 mei 2005 18:39 schreef shreyas het volgende:
[..]
toen zei iemand tegen die iemand: ik vind londen wel lekker, maar ook woensdag smaakt naar meer![]()
maar die datum bestaat nietquote:op maandag 30 mei 2005 18:50 schreef shreyas het volgende:
na alle flauwe grappen weer eens een zelfbedacht raadseltje:
wanneer is het internationale vrouwendag?
antw. 30 februari![]()
zegt de ene mop tegen de andere mop: moppie.quote:op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef streetracer het volgende:
slechte moppen...
van zulks niveau durf ik ze nog niet eens te posten.quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:07 schreef #ANONIEM het volgende:
die beter zijn dan die van streetracer... (en dat is erg gemakkelijk whehehe![]()
[..]
of deze die ik net bedacht
[..]
dit is trouwens niet bedoeld als bash topic maar ik moest toch aftrappen met een zekere user maar het is niet persoonlijk bedoeld hoor![]()
denk jij echt dat leuke moppen hier worden behandeld?quote:op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef streetracer het volgende:
slechte moppen...
dokter gaat weer aan het werk want kan nergens heen, bussen stakenquote:op maandag 30 mei 2005 23:44 schreef jegorex het volgende:
komt een man bij de dokter.
is de dokter aan het staken![]()
gaat ie met de auto, staat ie in de file.quote:op maandag 30 mei 2005 23:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dokter gaat weer aan het werk want kan nergens heen, bussen staken![]()
jawel kijk nog eens goed. misschien ontgaat je de grap.quote:op maandag 30 mei 2005 23:54 schreef slimshady het volgende:
[..]
ik heb 'm nog steeds nie gezien hoor![]()
hij is te dubbelzinning wat 'm niet grappig maakte.quote:op maandag 30 mei 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jawel kijk nog eens goed. misschien ontgaat je de grap.
ik lachte voor het eens bij die betreffende user.quote:op dinsdag 31 mei 2005 00:03 schreef slimshady het volgende:
[..]
hij is te dubbelzinning wat 'm niet grappig maakte.
jij vind jensen cool..quote:op dinsdag 31 mei 2005 00:00 schreef bendeleider het volgende:
ik vond de grap van jan in de show van jensen wel cool.
tegen kelly: was het een gok van te voren ...?
hence jouw avatar. die is minstens net zo plat en bestemd voor kampers en ander plebs.quote:
jij moet nog hard aan je humor gaan werken knabeln.quote:op dinsdag 31 mei 2005 00:03 schreef slimshady het volgende:
[..]
hij is te dubbelzinning wat 'm niet grappig maakte.
quote:op dinsdag 24 mei 2005 12:08 schreef langejan het volgende:
twee weermannen zijn aan het eten, ik vroeg wat ze aten.
ze zeiden "wij knmi"
welke doos?quote:op dinsdag 31 mei 2005 01:01 schreef topmaat het volgende:
waarom zijn de bananen krom?
omdat ze niet recht in de doos passen![]()
quote:op maandag 30 mei 2005 17:40 schreef a.j. het volgende:
komt een neger bij de dokter
zegt de dokter "dit is toch geen mop he"
zegt de neger "ja nu isdie mislukt eikel"
zegt de dokter in een poging er het beste van te maken "ik zie het al uit de kom"
!!!!!!!!!!!!11111111111neger!!!!!!!!1:d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen één keer gelachen in al deze moppenquote:op dinsdag 31 mei 2005 13:54 schreef bendeleider het volgende:
komt broekhoest bij de dokter.
jankt hij de boel bij elkaar met: dokter dokter ik heb een mes in mijn rug.
waarop de dokter de dolk uit zijn rug jast en deze met een vloeiende beweging in zijn oog ramt.
zegt de dokter daarop : opdonderen kutkloon ga maar naar de oogarts.
ik kliktequote:op maandag 30 mei 2005 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
www.dijenkletsersovernegers.nl
had hem al gelezen en ga hem nu neerzetten.quote:op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef paradijsvogeltje het volgende:
iets zegt me dat ik deze mop van mij toch maar niet wil laten zien met al die mensen hier..... veel te groot inzicht op mijn jeugd
die vind ik leukquote:op woensdag 1 juni 2005 01:07 schreef jegorex het volgende:
komt een man bij de dokter met een puist op zijn neus.
zegt de dokter "je bent terminaal ziek, morgen ga je dood."
"dit is dus de laatste dag van mij?"
"nee, dit is de eerste dag van juni."
quote:op vrijdag 3 juni 2005 00:18 schreef topmaat het volgende:
loopt er een hoer langs een kapsalon.
ziet ze op een bord staan: 15 euro voor een beurt.
denkt ze: hmm, zware concurrentie...
![]()
![]()
![]()
net verzonnen![]()
hehequote:op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef klownjb het volgende:
staat een turk bij de kassa
"schoonmaken bij kassa 1 alstublieft"
quote:op dinsdag 24 mei 2005 12:08 schreef langejan het volgende:
wat is een kont zonder broek?
gaatje niks aan.
oww verrek, dit is ja echt gebeurdquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:35 schreef het_hupt het volgende:
staat een jongentje van 13 met z'n leutertje in z'n handje te slingeren, broekkie op z'n enkeltjes.
kom ome agent er aan, word dat kereltje door verwezen naar halt![]()
nee, niet wuppie, maar slush puppiequote:op dinsdag 15 augustus 2006 14:28 schreef democraatkameraad het volgende:
het is kleurrijk en het rijmt op guppie.
mmh, deze mop komt niet helemaal goed uit de verfquote:op dinsdag 15 augustus 2006 15:19 schreef gsi het volgende:
ik zag een schilder op een fiets fietsen en vlak voordat ie op zijn plaat ging riep ie,
"kut! mijn rem brandt!"
ik moest eigenlijk wel lachen omdat je jezelf quotequote:op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef gsi het volgende:
[..]
mmh, deze mop komt niet helemaal goed uit de verf
quote:
vannacht vond ik m wel aardig...quote:op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef djep het volgende:
komt een knappe vrouw bij dokter en ze zegt: "dokter ik heb een bobbeltje in mijn borst." waarop de dokter zegt:"ja, ik heb een bobbel in mijn broek."
nee man! je hebt hem verkeerd verzonnen, dat is het namelijk in het russisch, ziepoesjnetniequote:op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef haiduc het volgende:
wat is "kort rokje" in het chinees?
ziepoesnetnie
ja, dat zou eigenlijk ook wel kunnenquote:op woensdag 20 december 2006 19:54 schreef nappeklapperapper het volgende:
[..]
nee man! je hebt hem verkeerd verzonnen, dat is het namelijk in het russisch, ziepoesjnetnie
net als pijpen in het zweeds, løllesmølle!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
diepgangquote:op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef keileweg-ethicus het volgende:
mop:
lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "ik ken een mop: lopen twee belgen over de kalverstraat. zegt de één tegen de ander: "mag ik in het midden lopen?""""""""""""""""
he wat grappig, die is nog maar een paar keer eerder gepostquote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef koenholio het volgende:
iemand leest dit topic en lacht.
hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die's nog wel leukquote:op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef theyoung1 het volgende:
zie ik een kerel over straat lopen die een touw achter zich aan sleept...vraag 'm zo van :ey, waarom sleep jij dat touw zo achter je aan?.
zegt hij zo van: ja, ik had het al proberen te duwen, maar dat ging niet zo goed.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |