of deze die ik net bedachtquote:een bierflesje zegt tegen een webcam: 'hai wat projecteer jij een mooie afbeelding op de computer'.
webcam tegen bierflesje: 'ja dat is streetracer van fok!, hij is superlekker'.
whahahaha de humor !
dit is trouwens niet bedoeld als bash topic maar ik moest toch aftrappen met een zekere user maar het is niet persoonlijk bedoeld hoorquote:computer tegen fok! : 'deze topics van streetracer wil ik graag projecteren op mijn computer'.
whahahahaha !!!![]()
geen slowchatquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haha?
komt een man bij de dokter... komt de dokter nietquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:10 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
geen slowchatmoppen verzinnen en plaatsen anders ben ik genoodzaakt om de modjes te alarmeren.
ow ja een link naar streetracers moppen - streetracers moppen
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:18 schreef topmaat het volgende:
loopt er een kip tegen een muur.... valt die muur om![]()
loopt die kip door... stoot hij zijn teen aan de omgevallen muurquote:op dinsdag 24 mei 2005 00:18 schreef topmaat het volgende:
loopt er een kip tegen een muur.... valt die muur om![]()
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
'tok!'
quote:op url=http://forum. dit maakte mij inderdaad aan het lachenfok.nl/topic/705125/1/50#27295076]dinsdag 24 mei 2005 00:25[/url] schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
pok! mijn kop! geweldig![]()
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:29 schreef cassius het volgende:
hans_leeuwen post in een topic.... kan ie niet eens quoten
echt zelf verzonnen???quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:40 schreef topmaat het volgende:
vraag: waarom legt hans kazan nooit een knoop in zijn zakdoek als geheugensteun?
antwoord: als hij de zakdoek uit zijn broekzak haalt is de knoop er toch weer uit.
hans kazan is dood... overleden aan een toverdosis (scheen toch al langer te bestaan toen ik hem tegen wat mensen vertelde)
komt er een koffieverkoper bij de bakker, vraagt hij: bakkie koffie?
zegt de bakker: nee, alleen brood.
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt zelf verzonnen???![]()
zulke moppen worden later reuze moppen, die iedereen kent. hoe denk je dat "twee tieten in een envelop" vandaan kwam![]()
ja, serieus zelf verzonnen. het zijn idd van die simpele moppen die iedereen na een tijdje kent.quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt zelf verzonnen???![]()
zulke moppen worden later reuze moppen, die iedereen kent. hoe denk je dat "twee tieten in een envelop" vandaan kwam![]()
herkenbaar, van wie zou je die regel nou gejat hebben?quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:46 schreef cracka-ass het volgende:
"hoi sloerie uit de sloppen"
quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:54 schreef topmaat het volgende:
[..]
ja, serieus zelf verzonnen. het zijn idd van die simpele moppen die iedereen na een tijdje kent.
ik heb er best al veel verzonnen, maar de meeste ben ik al vergeten.
allemaal zulke korte simpele moppen, maar wel grappig![]()
ik zal nog eens goed denken... dan moet ik er nog wel op een paar komen.
oeh, ja help me maar ff. want er zijn wel meer van dat soort uitspraken die op een gegeven moment ingeburgert zijn dat ik geen idee meer heb waar ze vandaan komen.quote:op dinsdag 24 mei 2005 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herkenbaar, van wie zou je die regel nou gejat hebben?![]()
zegt de man, laterquote:op dinsdag 24 mei 2005 01:38 schreef sauruzin het volgende:
komt een man bij de dokter. zegt de dokter: hoi!
de jouwe ook al?quote:op dinsdag 24 mei 2005 09:23 schreef oxygenefrl het volgende:
mijn tandarts is vermoord door oral b.
quote:op dinsdag 24 mei 2005 12:20 schreef langejan het volgende:
o ja, als je een paard een pilsje geeft.. gat ie heineken.
vertel!!!quote:op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef onlogisch het volgende:
ik ken ook nog een leuke, maar matige grap... maar ik zal jullie de details besparen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |