das niet best, muus. als je die grap al 30.000 keer gemaakt hebt...quote:op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef muus het volgende:
goh, die grap heb ik niet al 30.000 keer gemaakt.
niet? ik maak em dagelijks!quote:op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef muus het volgende:
goh, die grap heb ik niet al 30.000 keer gemaakt.
dat komt omdat de zomer er aan komt.quote:op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef muus het volgende:
als het morgen weer zo'n hilarische mop is, moeten we misschien idd dat topic maar weer eens uit het vet trekken, jk.
want nou nou, poe poe. mijn broek is er nat van.
vraag het de mensen hier, die hebben er verstand van. ik bedoel> je bent er een, je herkent er een.quote:op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef het_biertje het volgende:
ik ben ook lesbisexueel.
maakt mij dat nu homo ?![]()
poe poe, nou nou... wat hebben we een hoop om naar uit te kijken. morgen een mop, hitte... poe poe, nou nou.quote:op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
dat komt omdat de zomer er aan komt.
vlei je mooie hoofdje maar even op mijn stoere mannenboezem.quote:op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef muus het volgende:
poe poe, nou nou... wat hebben we een hoop om naar uit te kijken. morgen een mop, hitte... poe poe, nou nou.
alleen als ik mijn neus mag snuiten in je borsthaar, jk.quote:op maandag 23 mei 2005 23:28 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
vlei je mooie hoofdje maar even op mijn stoere mannenboezem..
omfgquote:op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef mikeymic het volgende:
[..]
vraag het de mensen hier, die hebben er verstand van. ik bedoel> je bent er een, je herkent er een.
misschien mag je het lege afbeeldinkje in de 'h' wel opvullen als je idd homo bent
ga je ook nog huilen ook?quote:op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef muus het volgende:
alleen als ik mijn neus mag snuiten in je borsthaar, jk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |