Waarom ben je daar eigenlijk ingegaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval beter dan de ICT in gaan.
Ik was goed in het klooien met systeempjes en software en dacht dat er genoeg uitdaging inzat. Nouja, voor een paar jaartjes was dat ook wel zo..quote:
mja, alles wat je wat langer doet heeft op het laatst weinig uitdaging. het is net als met relaties. dat wordt ook een sleur. je moet het zelf leuk makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was goed in het klooien met systeempjes en software en dacht dat er genoeg uitdaging inzat. Nouja, voor een paar jaartjes was dat ook wel zo..
Ach, ik denk nu echt te weten wat ik wil.. We zien wel waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, alles wat je wat langer doet heeft op het laatst weinig uitdaging. het is net als met relaties. dat wordt ook een sleur. je moet het zelf leuk maken
en wat is dat gene wat je nu echt wil ? en waarom zou dat geen sleur worden ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, ik denk nu echt te weten wat ik wil.. We zien wel waar het schip strandt.
Psychologie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat is dat gene wat je nu echt wil ?
Het is veel breder en biedt meer mogelijkheden. Verder denk ik niet dat mensen ooit gaan vervelen.quote:en waarom zou dat geen sleur worden ?
wist ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, hij was al geplaatst in de F&F reeks.
Psychologie lijkt me ook zeer interessant. Maar als het werk is dan wordt ook dat een sleur. Zoveel verschillende problemen kom je nou ook weer niet tegen. Je gaat patronen zien doordat je er teveel vanaf weet en dan gaat de glans er vanafquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Het is veel breder en biedt meer mogelijkheden. Verder denk ik niet dat mensen ooit gaan vervelen.
Het is niet gezegd dat ik klinische psychologie ga doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Psychologie lijkt me ook zeer interessant. Maar als het werk is dan wordt ook dat een sleur. Zoveel verschillende problemen kom je nou ook weer niet tegen.
Die patronen zie ik nu ook wel, en dat blijft interessant.quote:Je gaat patronen zien doordat je er teveel vanaf weet en dan gaat de glans er vanaf
Slaap zequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is zo een douche pakken en slapen.. Morgen weer vroeg dag..
welterustenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is zo een douche pakken en slapen.. Morgen weer vroeg dag..
Annette Heffels is mijn heldin.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Psychologie lijkt me ook zeer interessant. Maar als het werk is dan wordt ook dat een sleur. Zoveel verschillende problemen kom je nou ook weer niet tegen. Je gaat patronen zien doordat je er teveel vanaf weet en dan gaat de glans er vanaf
Een echte kerel leest de Magriet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef Yosomite het volgende:
Nooit van gehoord.
Is ons modje nu al afgetaaid?
of kijkt naar Catherinequote:
Ja ej, die komt er eerlijk voor uit dat ze een kerel zoekt voor de seks. Dat vind ik hip voor een 50plusser. Jammer alleen dat ze soms zo dom uit de hoek komt.quote:
De Margriet-psychologe. Ze probeert elke week weer stelletjes van hun problemen af te helpen. En dat vind ik een heel nobel streven.quote:
het is trouwens AnNette Heffels.. de echte fan moet dat toch wel wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De Margriet-psychologe. Ze probeert elke week weer stelletjes van hun problemen af te helpen. En dat vind ik een heel nobel streven.
* Yosomite gaat spontaan aan het bier.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een echte kerel leest de Magriet.
Als je het heel graag wilt weten ( en dit vind je vast wel aardig):
Ik ben nu even bezig om al die berekeningen na te gaan, van het verkrijgen van de veldvergelijkingen van de ART door middel van het variatieprincipe. En dat zijn soms nogal langdradige berekeningenHet idee is straks dan, dat ik met een scalarveld een term aan mn Lagrangiaan toevoeg voor in de plaats van de kosmologische constante. Die term geeft dan voor de limiet van dat veld naar 0 je gebruikelijke cosmologische term weer terug. Hiermee kun je dan bijvoorbeeld proberen om het inflatie-plaatje wat te verklaren.
Ben ik toch ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is trouwens AnNette Heffels.. de echte fan moet dat toch wel weten
Doe dat Yos. En dan nog een abbo op de Viva, en je zult het mysterie "vrouw" doorgronden. Het mysterie dat na quantumgravitatie voor de meeste speculaties zorgt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
* Yosomite] gaat spontaan aan het bier. [/me]
[me=Yosomite] gaat de Margriet lezen zoals het een kerel betaamt[/me]
[me=Yosomite gaat Catherine (?) kijken
ze krijgt ervoor betaald !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De Margriet-psychologe. Ze probeert elke week weer stelletjes van hun problemen af te helpen. En dat vind ik een heel nobel streven.
Ze moet toch ook eten.quote:
wordt het stelletje er inderdaad beter van ? de mythe van altijd bij elkaar blijven en eeuwige liefde wordt slechts in stand gehoudenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ze moet toch ook eten.
Het is dus een win-win-win situatie.
Zij wordt er beter van, het stelletje wordt er beter van en Margriet wordt er beter van.
Neuh, vrouw onvriendelijk is om te zeggen dat de vrouw een superpositie is van haarverf, koppijn en een slecht coordinatiegevoel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:35 schreef Yosomite het volgende:
De vrouw is niet echt een mysterie.
Het is meer een golffunctie, een fluctuatie, een trillinkje.
En als je eens goed naar een vrouw kijkt zie je de golffunctie in elkaar storten.
Dat komt omdat haar neuronen meestal overbelast zijn (of ben ik nu erg vrouw onvriendelijk?)
Het lijkt mij dan mooi om als psychologe gelijk al te zeggen "ej, kom op zeg, dit wordt toch helemaal niks meer zo". Dan krijg je en een leuk salaris, en je hebt een prachtbaan !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wordt het stelletje er inderdaad beter van ? de mythe van altijd bij elkaar blijven en eeuwige liefde wordt slechts in stand gehouden
mja, maar het programma moet ook gevuldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dan mooi om als psychologe gelijk al te zeggen "ej, kom op zeg, dit wordt toch helemaal niks meer zo". Dan krijg je en een leuk salaris, en je hebt een prachtbaan !
Doe ik toch de verkeerde studie.
Nou, 2 van de 3 dan. Zij wordt er beter van en Margriet wordt er beter van.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wordt het stelletje er inderdaad beter van ? de mythe van altijd bij elkaar blijven en eeuwige liefde wordt slechts in stand gehouden
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, vrouw onvriendelijk is om te zeggen dat de vrouw een superpositie is van haarverf, koppijn en een slecht coordinatiegevoel.
|vrouw>=a|haarverf>+b|koppijn>+c|slecht coordinatiegevoel>
Maar nou vind Lupa me vast niet meer lief.
misschien wordt ie wel toegevoegd aan de kama sutra !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef Haushofer het volgende:
Ben benieuwd hoe alicey&Lupa&andere vrouwelijke bezoekers van WFL mijn superpositie vinden
Als Fries moet het toch geen probleem zijn om je op glad ijs te begeven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga nog even een leuk artikeltje over inflatie lezen, en dan lekker slapen. Ben benieuwd hoe alicey&Lupa&andere vrouwelijke bezoekers van WFL mijn superpositie vinden
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Als Fries moet het toch geen probleem zijn om je op glad ijs te begeven.![]()
Welterusten alvast
o ja, stukje gelezen over het referendum. denk je dat het helpt ? het is met die nee stemmers al net zo gesteld als met creationistenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |