Ja nou ja, als je BOY heet dan kun je natuurlijk best homo zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dit geval was het ook een figuurlijke betekenis van homo.
een paar maanden buitenland doet vaak ook wonderenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben er eigenlijk best wel heel erg aan toe om op vakantie te gaan. Echt wég, zeg maar...
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:12 schreef Prego het volgende:
[..]
ik heb alleen nog een puntje tartatin aux pommes
Haha ja dat wil ik ook altijd nog doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:10 schreef Prego het volgende:
[..]
een paar maanden buitenland doet vaak ook wonderen
niet echt vakantie; maar wel als je niet hoeft te werken![]()
Goeie zaakquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:23 schreef Prego het volgende:
[..]
ik word helemaal zachtaardig van het klimaat hier
PTquote:Never stop the car on a drive in the dark,
Never look for the truth in your mother's eyes,
Never trust the sound of rain upon a river rushing through your ears,
Arriving somewhere, but not here...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:23 schreef Prego het volgende:
[..]
ik word helemaal zachtaardig van het klimaat hier
weet ik niet, ik zal dat toch even verifieren bij Timquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]als het nou deze weeke cht 30 graden hier wordt.... zou ik dan ook heet worden van het hete klimaat?
dan moet je een weekje naar Lyon gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ja dat wil ik ook altijd nog doenmaar als ik dat NU zou doen, zou dat vluchtgedrag zijn.
Ik heb zin in Zuid-Frankrijk of Zweden of Italië enz enz. Het hoeft maar een weekje.... Maar gewoon ff weg, mobiele uit, geen Internet in de buurt, heeeerrrlijk..... Maarja, met wie he?ik ga trouwens wel misschien naar Werchter!
Maargoed, nu heb ik behoefte aan een week lang geen gedoe, en een totaal nieuwe omgeving en stadjes en dorpjes bezoeken en af en toe bakken op het strand
Geen wild gedoe, gewoon chill
En dan een boek schrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:31 schreef Prego het volgende:
[..]
dan moet je een weekje naar Lyon gaan
ook alleen red je je toch wel?
Train set and match spied under the blindquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:33 schreef Prego het volgende:
[..]
internet is hier met sommige sites geblokkeerd, kun jij de lyrics van Trains eens posten
quote:
Ik zou bijna naar Lyon gaan...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
er is hier een collega met een gitaar en zij heeft de bladmuziek, en ze kan toevallig ook zingen. morgen hebben we feest en dan gaat ze dat doen
*grin*quote:
ik zou bijna zeggen: foto's maar ja daar zit geen geluid en sfeer bijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*grin*
Was live ook weerik ben nog steeds jaloers dat je bent geweest
Volgende keer ga je mee!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:47 schreef Prego het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*grin*
Was live ook weerik ben nog steeds jaloers dat je bent geweest
ik zou bijna zeggen: foto's maar ja daar zit geen geluid en sfeer bij![]()
Ik weeg 60KG geen 60TON!quote:
In my arms baby yeahquote:
Eigenlijk is de cd (Destroy Rock 'n Roll) gewoon goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Maar idd, da samplen is goed gelukt!! Vaak vind ik het nl klinken alsof het de maker aan creativiteit ontbrak
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:10 schreef petre86 het volgende:
waar gaat het ihn over?.. wie is mylo?
Oh ja, die cd is weer her-uitgebracht hoorde ik op de radio! Toch eens luisteren ergens... downloaden gaat wat moeilijk... helaas... (te veel, de hele tijd een que oid). Ik begin opeens naar erg andere muziek te luisteren dan normaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk is de cd (Destroy Rock 'n Roll) gewoon goed
Een paar lekkere dansnummers, een paar lounge-nummers, wat zomergevoelliedjes en wat achtergrondmuziekjes. Gevarieerd.
Ik heb 'm volledig digitaal, dus als ik 'm moet zippen en sturen via MSN dan gil je maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, die cd is weer her-uitgebracht hoorde ik op de radio! Toch eens luisteren ergens... downloaden gaat wat moeilijk... helaas... (te veel, de hele tijd een que oid). Ik begin opeens naar erg andere muziek te luisteren dan normaal
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm volledig digitaal, dus als ik 'm moet zippen en sturen via MSN dan gil je maar
Ik heb vanavond dansles dus het kan zijn dat het morgen wordt, maar je moet maar ff MSN-gillen danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
*GIL!!!!*
Wat lief!!!Dat je dat doet!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |