ook hooikoorts?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
*keihard nies*
Nee, verkouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ook hooikoorts?
bah zat gister beetje met m'n moeder te praten over wat ze wil doen als ze met pensioen is enzo..
zegt ze dat ze dr daar niet druk om maakt en bij de dag leeft omdat ze denkt niet erg oud te worden ivm suikerziekte![]()
nouja ze zal ook niet heel oud worden maar op zo'n moment denk je toch wel van
![]()
misschien is het juist realistisch.. zo optimaal is ze nou ook weer niet en klachten beginnen een beetje te komen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, verkouden.
En m'n opa is 95 geworden, met suikerziekte. (En z'n 2 zussen zijn 93 en 98 geworden, en waren ook allebei diabetes-patient). Dus het is een beetje raar om zo te doemdenken op dat vlak. Zeker waar je kinderen bij zijn.
Ik denk dat het er van af hangt hoe je relatie met je kinder is....quote:
ach ik ben heel close met m'n moeder hoor.. bespreek eigenlijk allesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat het er van af hangt hoe je relatie met je kinder is....
Ik zou het bv best kunnen bespreken met mn moeder, maar zie het mn beste vriendin niet doen.
mja er zijn onderwerpen die te ver gaanquote:
Iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja er zijn onderwerpen die te ver gaan![]()
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ach ik ben heel close met m'n moeder hoor.. bespreek eigenlijk alles![]()
Veel plezier bij de Beyonce show!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:14 schreef creno het volgende:
terwijl het merendeel z'n bed uit klimt heb ik er al weer een halve dag opzitten.
straks is het weer haasten want ik word om drie uur opgehaald om naar Ahoy te gaan !
dat gaat wel lukken denk ik !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Veel plezier bij de Beyonce show!
goed he?quote:
Heeft pup er opgestaan uit wraak dat je naast die andere homo gelegen hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Ang3l het volgende:
*snik-snik* Mijn lieve poezelige teentje is geheel paars
En ik heb vanavond dans-training......
Nr 1: Boy is geen homoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft pup er opgestaan uit wraak dat je naast die andere homo gelegen hebt?
Dansen en geen homo zijn:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr 1: Boy is geen homo
Nr 2: Ik was lomp en stootte mijn teen aan de trap
Nr 3: Ja... pup heeft er gister wel opgestaan
Van de 15 jongens in ons team zijn er maar 2 homo.quote:
Shockinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de 15 jongens in ons team zijn er maar 2 homo.
Er is best wel een verschil tussen ballet en hiphop/streetdance
In dit geval was het ook een figuurlijke betekenis van homo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr 1: Boy is geen homo
Nr 2: Ik was lomp en stootte mijn teen aan de trap
Nr 3: Ja... pup heeft er gister wel opgestaan
Ik ken alleen Feel the sun van Melanie Cquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
here comes the summersun tutuuutututuutuuu
Texas!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
here comes the summersun tutuuutututuutuuu
*kopje espresso geef*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Sunjammer het volgende:
*aan het inzakken ben*
Je zorgt weer goed voor mequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef Prego het volgende:
[..]
*kopje espresso geef*
zo kerel, daar knap je van op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |