Dat klinkt best wel dorkne he?quote:
Gelukkig... * Wiskundemeneer met een gerust hart los laat lopen *quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry ajuu. ik zoen alleen met dronken hetero's..
Ik wil dat soort dingen liever alleen thuis kijken, dan kan ik alles bij elkaar janken. Het is nl best vreemd als je beste vriendin 1 meter van je af staat te spelen in d'r uppie (monoloog) en jij daar snotterend zit te kijken. Het ging over een meisje wiens vader doodgegaan is en zij verteld hoe gaaf het is, want dan mag je altijd bepalen wat je eet, en je kan de muziek zo hard zetten als je wil etc etc. Maar eigenlijk is het extreem zielig omdat ze gewoon niet echt snapt wat er aan de hand is. "Eigenlijk kun je ook geen afscheid nemen, want je zegt DOEIIII en hij zegt niks terug of zwaait niet, dus neemt ie ook niet echt afscheid terug... dus dan is 't stom om dat te doen. Ja toch?" Het meisje heeft haar vader dan ook niet begraven (Want dan gaan de beestjes knagen) en niet verbrand (want dan wordt ie as) en ook nit in de kamer gelegd want dan gaat ie stinken en dan wordt ie paars en paars is lelijk. Dus ligt ie in de vriezer, en iedere keer als ze dan groentes pakt kan ze hem nog even kussen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nooit zo goed tegen ontroerende voorstellingen.. Grave of the Fireflies heb ik nog steeds niet durven kijken.
.
Ik vind Dire Straits en Phil allabei best goedquote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
mwah, het kan altidj erger.
dire straits vind ik behoorlijk![]()
die vrijgezel die maar niet wil gaan slapen is toch klassiek!
of phil collinsik noem maar wat, nooit een klassieks geschreven wat het
haalt bij die vrijgezel!
nee ik ga nog niet slapen. pas ik ALLE sterren in the airrrrrrrrrrrrrrrrrr tonijtttttttttttttt heb gezzzzzzzienquote:Op maandag 23 mei 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Private... innnnvessstigaaaaationsss....
* DOEM * ..... * DOEM *.....
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
We are the sultans of swing...
tadataaa tatadataaaaa....
Vakantiemuziek
allah bij?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Dire Straits en Phil allabei best goed
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ik ga nog niet slapen. pas ik ALLE sterren in the airrrrrrrrrrrrrrrrrr tonijtttttttttttttt heb gezzzzzzzien
Miet joe al de weejquote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hold the liiihhiiihhhine.... taaadadadaaaa.....
Ik dacht ik gooi Toto ff in de groep dan
"ja ik kan maar op 1 manier drummen, maar dat kan ik dan ook heeel hard! want veel geoefend!"quote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hold the liiihhiiihhhine.... taaadadadaaaa.....
Ik dacht ik gooi Toto ff in de groep dan
"en ik kan al DRIE gitaarakkoorden!!"quote:Op maandag 23 mei 2005 22:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
"ja ik kan maar op 1 manier drummen, maar dat kan ik dan ook heeel hard! want veel geoefend!"
Who's a dirty boy then?quote:
Het is eenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Timmah het volgende:
Die kat in dat filmpje trouwens he? Die is haske krols dus. Aldus de professionele mening van een beestjeswinkelmeneer..
"ikwil drummerquote:
Apart beest dan.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is eengecastreerde kater
En dan is hij het hele jaar door geil, want zo doettie altijd!
Iehl Timmah. Iehl.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Apart beest dan.. Volgens mij is ie iets te ver doorgecastreerd.
.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
"ikwil drummer
drummer worden
want drummen geeft me pas een kik!
JA IK GA DE DRUM BESPELEN
en de beste dat wordt ik!!"
ze zullen het horen in hilversum
dat lukt een blokfluit niet!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ja, apart beest idd: De kat jankt + vraagt enorm om aandacht
quote:Hallo, ik ben Waxxer!
mijn zuster is een trutquote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heej heb jij het al?
Jaah heb jij het al...?![]()
![]()
Ja nou ja ik dacht ik stel me netjes voor...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..].
.
Ik vind het nu al een geweldig topic
klinkt een beetje als iemand die ik kenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Apart beest dan.. Volgens mij is ie iets te ver doorgecastreerd.
.
Mijn rode kater is ook haske heel liev.quote:
quote:
Dat is ook haske aardig en beleefd van je.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja ik dacht ik stel me netjes voor...
en en en en wij hebben ook nog kipjesquote:Op maandag 23 mei 2005 22:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn rode kater is ook haske heel liev.. En die 2 zwarte katers ook.
. En misty de hond ook natuurlijk.
.
ja ik vond hem zelf ook erg leukquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Het halve coc is bij de dierenarts geweest geloof ik, als ik op het stemgeluid en de wanhopige drang om de ballen te testen afga....
Oeh.. Kipjes!quote:
hoi ik ben ajuu. een leuk jongen uit de randstad.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is ook haske aardig en beleefd van je..
zeg dat dan meteen!quote:
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |