quote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef speknek het volgende:
Als denken aan god tegenwoordig een bloedneus oplevert, dan is dat een duidelijk teken dat ongelovig zijn een positieve mutatie vormt.
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar jouw lichaam heeft een bepaalde constructie die blijkbaar evolutionair voordeel heeft opgeleverd. Dat wil niet zeggen dat de constructie perfect is. De bloedneus bewijst eerder dat de evolutietheorie correct is en dat er geen sprake is van een intelligent ontwerp.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef thabit het volgende:
"Wat is het evolutionaire voordeel van een bloedneus?", begon ik mij als toenmalig evolutionist af te vragen. Aangezien bloedneuzen geen enkele bijdrage leveren aan het instandhouden van de menselijke soort, nog enige seksuele aantrekkingskracht op wie dan ook uitoefenen, kon ik niet anders dan concluderen dat evolutie geen bloedneuzen kan laten ontstaan.
Nou, ik doe SPW en ik vind een bloedneus toch echt NIET aantrekkelijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar! Al die SPW-ers gelijk op je af![]()
De neus stopt natuurlijk met bloeden op het moment dat God vindt dat de neus moet stoppen met bloeden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:32 schreef nappel het volgende:
Bloedneus is zeker een bewijs voor de evolutietheorie..
..bij jou ging hij over..
Wat denk je dat er met individuën gebeurt, waarbij de neus blijft bloeden?
Óók als je daar niet in gelooft?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:33 schreef thabit het volgende:
[..]
De neus stopt natuurlijk met bloeden op het moment dat God vindt dat de neus moet stoppen met bloeden.
Juist bij ongelovigen zal God bepalen of de neus moet bloeden en wanneer dat bloeden moet stoppen. Kijk maar naar mij. God stuurde mij een boodschap om mijn neus te laten bloeden. Pas toen ik de boodschap begrepen had, stopte het bloeden van mijn neus.quote:
Maar dan zou je juist vermoeden dat iedereen wie niet gelooft door een bloedneus tot inkeer komt..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Juist bij ongelovigen zal God bepalen of de neus moet bloeden en wanneer dat bloeden moet stoppen. Kijk maar naar mij. God stuurde mij een boodschap om mijn neus te laten bloeden. Pas toen ik de boodschap begrepen had, stopte het bloeden van mijn neus.
Kom op bioloog, laat je licht schijnen.quote:
Dan ga je er natuurlijk al wel vanuit dat de schepper überhaupt een neus heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:52 schreef Bensel het volgende:
Dat laat ons een interresante vraag: kan de schepper een loedneus krijgen?
Volgens Genesis is de mens 'naar Gods evenbeeld' geschapen, dus je zou zeggen van wel. Maar dat is een grote gokquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef Monolith het volgende:
Dan ga je er natuurlijk al wel vanuit dat de schepper überhaupt een neus heeft.
LOLquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens Genesis is de mens 'naar Gods evenbeeld' geschapen, dus je zou zeggen van wel. Maar dat is een grote gok
God went 'whups' ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef nappel het volgende:
[..]
LOL
..en misschien was die grote gok ook wel de oorzaak van de zondvloed(-en)...
Het is natuurlijk de vraag met betrekking tot deze zin (en overige zinnen in de bijbel) of deze letterlijk dan wel metaforisch gezien dient te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens Genesis is de mens 'naar Gods evenbeeld' geschapen, dus je zou zeggen van wel. Maar dat is een grote gok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |