Waar, wanneer en hoelaat en waarom ben je me niet wezen bespringenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat ik jou had gespot! Bij de tramhalte! Kan dat kloppen>?
Ik heb je fotoboek al ontmaagd.. wat wil je nou nog meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:19 schreef Tranceptor het volgende:
En ik dan?
Vorige week in A'dam bij tramhalte Johan Huizingalaan (vlakbij station Lelylaan).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar, wanneer en hoelaat en waarom ben je me niet wezen bespringen
Hoi btwWaar ben je al die tijd, ik zie je niet meer online
Nee dat was ik niet. Ik kom niet zo ver in Amsterdam. Als het nou Alphen aan den Rijn zou zijn, dan had dat wel kunnen zijn, maar Lelylaan.. nope. Laatste keer dat ik was is 3 maanden geleden of zo..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vorige week in A'dam bij tramhalte Johan Huizingalaan (vlakbij station Lelylaan).
Ik dacht "die ken ik ergens van, maar waaaaaaarrrrrvan...?"
Toen stapte jij / jouw kloon in en reed weg. En toen dacht ik: "Kan het zijn? Was het... Dizer?!"
Ik heb geen internet thuis, vandaar dat ik er nooit meer ben.
Maar we zijn bezig met een internet-aanschaf plan, dus hopelijk ben ik binnenkort (buiten kantooruren) weer van de partij!
Damn...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Ik kom niet zo ver in Amsterdam. Als het nou Alphen aan den Rijn zou zijn, dan had dat wel kunnen zijn, maar Lelylaan.. nope. Laatste keer dat ik was is 3 maanden geleden of zo..
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef Airelle het volgende:
Hai.
Ik hoef nog maar eventjes naar school.
Drie dagen les.... en dan noooooooit meer ANW / GODSDIENST / DUITS.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef Airelle het volgende:
Hai.
Ik hoef nog maar eventjes naar school.
Drie dagen les.... en dan noooooooit meer ANW / GODSDIENST / DUITS.
Naaahaaaouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn...
Ik had al toekomstvisioenen van elke dag een minimeet bij de tramhalte! Maar dat gaat dus niet.
ßtom hoor.
Ik heb het gezellig op mijn stagequote:
Tot wanneer moet je nou stage lopen? Moest je nou door in de vakantie?quote:
.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gezellig op mijn stageEn druk
Maar ik wil vrij zijn
12 augustesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je nou stage lopen? Moest je nou door in de vakantie?
Waarvan ik vanaf de diplomauitreiking een maandsalaris krijgquote:
Ik moet nog 9 weken... en vreemd genoeg ga ik het wel missenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
.
Ik heb niet zo gezelig ik mga niet zoveel praten
EN fokken al elemaal niet
Ik moet nog 11 wekenjij ?
Tja jij hebt leuke collega'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet nog 9 weken... en vreemd genoeg ga ik het wel missen
Oeh, das wel beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarvan ik vanaf de diplomauitreiking een maandsalaris krijg
Dus dan wil ik weg bij de Mc
Mijn collega's zijn super leuk en het is hier echt gezellig en ik vind dat het iedereen juist te veel praat. Het is zelfs te gezellig af en toe. En we hebben echt veel pauzes en zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tja jij hebt leuke collega's
Ik ook wel hoor maar ik mag neiot zoveel praten en dat ben ik niet gewend
En ik benniet gewend zo lange dagen temaken
Ze waren er niet eens bij die Mac.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
Hey Beev, was jij het nou die dat zei over DC die in de Mac in Rotterdam zouden komen?
Beyonce kwam vandaag bij de Douglas in de Koopgoot, maar ik had geen zin om te wachten![]()
Nee dat dacht ik alquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze waren er niet eens bij die Mac..
Echt?. Daar was ik net nog.
.
M'n zus gaat vanavond naar het optreden van ze..
Het is c.q. in plaats van cq.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er 4 uur over gedaan om een tof huis te bouwen in The Sims. Ik denk dat ik architect cq designer ga worden.
Pff, in Indonesië heb je IT-ers die hun hele leven al in Java programmeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer "Programmeren in Java"
Wanneer waren jullie daar?!?!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al
Ja dus, als je een parfum van haar kocht, kreeg je een handtekening
Ik was daar met Christine, hadden we kunnen minimeeten!
Ik ben gezegend met een mooie stem,quote:
Vanmorgen/middag, en wij gingen natuurlijk tof met de metroquote:
Hm, ik was er rond 14:30.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanmorgen/middag, en wij gingen natuurlijk tof met de metro
BLIJF HIER JIJ!!!quote:
Doe het nog een keer dan, maak me gekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek al ontmaagd.. wat wil je nou nog meer![]()
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe het nog een keer dan, maak me gek![]()
Wat een piemel is het ook zeg... ;')quote:Berisping prins Harry op militaire academie
Uitgegeven: 23 mei 2005 13:17
Laatst gewijzigd: 23 mei 2005 13:22
LONDEN - De Britse prins Harry heeft zijn eerste reprimande gekregen sinds hij op 8 mei begon aan zijn opleiding aan de militaire academie Sandhurst.
De 20-jarige prins kreeg de wind van voren van een sergeant omdat hij met zijn handen in zijn zakken tegen een muur geleund stond. Hij wachtte op een knipbeurt. Dat berichtte het boulevardblad The Sun maandag.
K O M I S C Hquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, in Indonesië heb je IT-ers die hun hele leven al in Java programmeren.
Zozo....hartelijke ontvangst.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef niksan het volgende:
[..]
BLIJF HIER JIJ!!!
EN CHECK JE FOBO EN JE MAIL!!!
Zeg, wanneer ga jij mijn FB ontmaagden?? Die van mij is eigenlijk geen maagd meer maar heetf al zo lang geen reacties gehad, dat het als maagd aanvoelt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |