quote:
25 ppp is tofquote:25 heeft ie bij mij altijd op gestaan.
Hey, ik illustreerde slechts een voorbeeldquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik illustreerde slechts een voorbeeld
Neehee!quote:
Nou het was kort maar krachtigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neehee!
Nu zit ik op m'n werk natuurlijk!
Dus ik moet weer aan de slag!
Wat voor gebak? Mag ik een stukje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:38 schreef mark_03 het volgende:
Ff koffiedrinken, gebak eten, fokken en weer lerenFf pauze dus
Gebak wat over is van gister ... vanille kruimelvlaai ofzo... zwaar lekker... heb nog wel een halve vlaai overquote:
Dan kan je vast een stukje missenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gebak wat over is van gister ... vanille kruimelvlaai ofzo... zwaar lekker... heb nog wel een halve vlaai over
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goedemorgen aantrekkelijke jongeman![]()
Nu krijg je geen gebak meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goedemorgen aantrekkelijke jongeman![]()
ik ben mijn gaykant aan het ontdekken vandaag
![]()
Lekker dan, Waarom valt er nou geen aantrekkelijke vrouw op me ipv een heaumeauquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben mijn gaykant aan het ontdekken vandaag
Wie weet was ik vroeger een aantrekkelijke vrouw...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker dan, Waarom valt er nou geen aantrekkelijke vrouw op me ipv een heaumeau
Ik was al bezig je fotoboek te ontmaagden aantrekkelijke jongemanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je mag me ook best een aantrekkelijke jongeman noemen hoor![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was al bezig je fotoboek te ontmaagden aantrekkelijke jongeman![]()
Hey Qquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef QyRoZ het volgende:
Hier ben ik lang niet geweest.
En hoe voelt het om terug te zijn Q?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef QyRoZ het volgende:
Hier ben ik lang niet geweest.
Als een warm bed met luizen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En hoe voelt het om terug te zijn Q?
Mag ik je krabben? Of ben je nog een beetje boos op me?quote:
Ik dacht laatst dat ik jou had gespot! Bij de tramhalte! Kan dat kloppen>?quote:
Ik ben op helemaal niemand boosquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mag ik je krabben? Of ben je nog een beetje boos op me?
Dat ga ik lekker niet zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |