Dat meen je niet, emtion engine all over againquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik meen ergens te hebben gelezen dat de PS3, in tegenstelling tot de Xbox360, geen aparte chip krijgt om jagged edges, anti-aliasing, etc tegen te gaan. Dit betekend dat programmeurs zullen moeten leren om te gaan met de PS3 om dit te voorkomen.
Sowieso moeten ze veel leren, die dual processors zijn ook lastig om mee om te gaan. Wat dat betreft zullen de launch-games stukken minder mooi zijn dan de games die we een jaar later zullen spelen.
In de EDGE van deze maand staan wat kenmerken van de verschillende consoles op een rij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:24 schreef piet_pelle het volgende:
Dat meen je niet, emtion engine all over again!!
Een normale tv ondersteunt dat niet. En lang niet iedereen (lees bijna niemand) heeft een HDTV.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef P-Style het volgende:
Ach... als de games te spelen zijn op een resolutie van 1920x1080, dan maak ik me niet zo druk om "jaggies" hoor!
Vertel mij eens iets wat ik niet weet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:21 schreef Markster het volgende:
Een normale tv ondersteunt dat niet. En lang niet iedereen (lees bijna niemand) heeft een HDTV.
1 + 1 = 2quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vertel mij eens iets wat ik niet weet.
Het snelste dier ter wereld is een slechtvalk in duikvlucht....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vertel mij eens iets dat ik niet weet.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef peristilius het volgende:
Heet RE in Japan trouwens Biohazard ofzo?
Mijn pik is 18,5 cm.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vertel mij eens iets wat ik niet weet.
ECHTE inagme beelden heb ik nog niet gezien.. Wel beelden die door de engine zijn gemaakt. Maar ECHT ingame is weer wat anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:12 schreef piet_pelle het volgende:
De eerste ingame filmpjes van de ps3 zien er gewoonweg vet uit. Maar echt geen haar beter dan die van de X360. De ps3 zal dus met een redelijk aantal persoonlijke must haves moeten komen wil hij me die hoge aanschaf prijs rechtvaardigen.
Verwacht dat de graphics ongeveer hetzelfde zullen uitzien. Misschien zelfs beter. Al die games worden pas over meer dan een jaar gereleased...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:16 schreef BMH het volgende:
[..]
ECHTE inagme beelden heb ik nog niet gezien.. Wel beelden die door de engine zijn gemaakt. Maar ECHT ingame is weer wat anders.
Ja, er zullen ook X360 spellen gemaakt worden. Maar men weet niet zeker of die net zoals de Ps3 spellen ook exclusief zullen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:07 schreef piet_pelle het volgende:
Nou er staat dus duidelijk dat ze ook door gaan met ontwikkelen voor de X360.
Alleen Half life 2? Werd deze nu niet uitgegeven door (modderfokking) EA?
Volgens mij zei Nintendo ook zoiets met de cube en zie dat de revolution al volop in ontwikkeling is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, volgens sony moet de ps3 10 (!) jaar lang op de markt blijven... Een beetje overdreven lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |