Single zijnde is gewoon duurder dat merk je maar weer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je moet dus wel scoren ookom het geld er een beetje uit te halen
je moet niet teveel scoren, je mag maximaal met 2 personen op de kamerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je moet dus wel scoren ookom het geld er een beetje uit te halen
Ze draaien geen coole muziek en het is zo geforceerd
'Gow jij ook single?'![]()
en via pc op fok! dates versieren is minder geforceerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
Lekker geforceerd... niks voor mij.
Wessels speelde trouwens goed hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en via pc op fok! dates versieren is minder geforceerd![]()
moest ik single zijn en de situatie is ernaar dat ik niet veel nieuwe mensen ontmoet, zou ik zeker gaan![]()
Maar we zijn niet allemaal kleine konijntjes die zich gewillig naar de slachtbank laten lijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moest ik single zijn en de situatie is ernaar dat ik niet veel nieuwe mensen ontmoet, zou ik zeker gaan![]()
nederlandse spelers interesseren me geen moerquote:
Singles meetquote:
Alleen als ze meemogen naar de hotelkamer en dat wordt nu juist weer lastigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die houd toch juist van grote groepen?![]()
Singles meetings zijn okquote:
wat is het verschil tussen 'gewoon uitgaan' om een meid te versieren, of naar een single-avond te gaan, er is toch geen extra druk of zo, je wordt toch niet neergeknald als je niet met het andere geslacht praat, en het ziet er me wel een leuke uitgaansplaats uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Tranceptor het volgende:
Maar we zijn niet allemaal kleine konijntjes die zich gewillig naar de slachtbank laten lijden![]()
![]()
Kan je toch zeggen dat je al heel vroeg op de avond iemand aan de haak hebt geslagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef melismay het volgende:
Ik inderdaad niet dat ik daar heen zou willen gaan, hoewel t met een groep best gezellig kan zijn....
Enige nadeel, je kan bij iemand die je niet zo leuk vindt niet met het smoesje komen..... "Ik heb al een vriend/vriendin"
Ja. Maar dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef petitlapin het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Zouden jullie als single zijnde naar zoiets toe gaan?
of: ik ben single en ik wil gewoon een avondje uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef TGT het volgende:
He tzou al een stuk minder geforceerd zijn als mensen die elkaar hebben gevonden via die site ook zouden komen..
Nu is het echt: "Ik ben single en ik wil per se een relatie.."
Ik weiger te communiceren met het andere geslacht, dat is eng...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 'gewoon uitgaan' om een meid te versieren, of naar een single-avond te gaan, er is toch geen extra druk of zo, je wordt toch niet neergeknald als je niet met het andere geslacht praat, en het ziet er me wel een leuke uitgaansplaats uit![]()
mag je er niet naartoe als je een relatie hebt ? gewoon voor de lolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef melismay het volgende:
Ik inderdaad niet dat ik daar heen zou willen gaan, hoewel t met een groep best gezellig kan zijn....
Enige nadeel, je kan bij iemand die je niet zo leuk vindt niet met het smoesje komen..... "Ik heb al een vriend/vriendin"
Ja dat maakt het extra leuk, dan weet je na een avond ouwehoeren nog niet of je beet hebt....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mag je er niet naartoe als je een relatie hebt ? gewoon voor de lol![]()
Waarom??? Zodat je de hele avond die zielige singles kunt uitlachen? Mensen die hopeloos, radeloos, desperaat met je proberen te flirten, en op het moment supreme zeg je "HA! Maar IK heb lekker wél een relatie."quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mag je er niet naartoe als je een relatie hebt ? gewoon voor de lol![]()
Je bent er toch elke keer weer, je bent gewoon het tegenovergestelde van Static. Vond je het niet leuk met ons?quote:
Kan ik me goed voorstellen ja...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef QyRoZ het volgende:
Leuk! Ik kom niet.
ik vind dat hier wel een heel triest en eng beeld van een zoekende single wordt neergezet ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Christine het volgende:
Waarom??? Zodat je de hele avond die zielige singles kunt uitlachen? Mensen die hopeloos, radeloos, desperaat met je proberen te flirten, en op het moment supreme zeg je "HA! Maar IK heb lekker wél een relatie."
Zout in de wonden van ons, singeltjes
Op een oude fiets moet je het leren...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Zou daar niet alleen 50 + heen gaan?Voel ik me als 20-jarige wel heel kansloos als ik daar heen zou gaan.
Zout in wonden is goed, dat maakt de wond goed schoon...quote:
Ik gebruikte een PI.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat hier wel een heel triest en eng beeld van een zoekende single wordt neergezet ...
De demagoog is weer lekker bezig zie ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef Tranceptor het volgende:
ik vond het ge-wel-dig, verrassingen doe ik ook niet meer aan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
De demagoog is weer lekker bezig zie ik
Jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee! een reeks
jullie werden genoemd op Fok! radio
mogguh (kan nog net)
Ook dat willen we weten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vast weinig positiefs of hoopgevend...
Ja? Wat is er gezegd dan? Damn, ik wilde gisteren nog wel luisteren, maar ben t helemaal vergetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee! een reeks
jullie werden genoemd op Fok! radio
mogguh (kan nog net)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |