Ja dat maakt het extra leuk, dan weet je na een avond ouwehoeren nog niet of je beet hebt....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mag je er niet naartoe als je een relatie hebt ? gewoon voor de lol![]()
Waarom??? Zodat je de hele avond die zielige singles kunt uitlachen? Mensen die hopeloos, radeloos, desperaat met je proberen te flirten, en op het moment supreme zeg je "HA! Maar IK heb lekker wél een relatie."quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mag je er niet naartoe als je een relatie hebt ? gewoon voor de lol![]()
Je bent er toch elke keer weer, je bent gewoon het tegenovergestelde van Static. Vond je het niet leuk met ons?quote:
Kan ik me goed voorstellen ja...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef QyRoZ het volgende:
Leuk! Ik kom niet.
ik vind dat hier wel een heel triest en eng beeld van een zoekende single wordt neergezet ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Christine het volgende:
Waarom??? Zodat je de hele avond die zielige singles kunt uitlachen? Mensen die hopeloos, radeloos, desperaat met je proberen te flirten, en op het moment supreme zeg je "HA! Maar IK heb lekker wél een relatie."
Zout in de wonden van ons, singeltjes
Op een oude fiets moet je het leren...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Zou daar niet alleen 50 + heen gaan?Voel ik me als 20-jarige wel heel kansloos als ik daar heen zou gaan.
Zout in wonden is goed, dat maakt de wond goed schoon...quote:
Ik gebruikte een PI.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat hier wel een heel triest en eng beeld van een zoekende single wordt neergezet ...
De demagoog is weer lekker bezig zie ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef Tranceptor het volgende:
ik vond het ge-wel-dig, verrassingen doe ik ook niet meer aan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
De demagoog is weer lekker bezig zie ik
Jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee! een reeks
jullie werden genoemd op Fok! radio
mogguh (kan nog net)
Ook dat willen we weten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vast weinig positiefs of hoopgevend...
Ja? Wat is er gezegd dan? Damn, ik wilde gisteren nog wel luisteren, maar ben t helemaal vergetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee! een reeks
jullie werden genoemd op Fok! radio
mogguh (kan nog net)
Yvonne zit in ieder geval behoorlijk mee te lurken (op zoek naar roddels voor haar rubriek op Fok!radio)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
Vast weinig positiefs of hoopgevend...
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou daar trouwens niet heen gaan nee, lijkt me net een klein beetje té wanhopig
Ja dan kan het best leuk zijn maar ik denk dat een hoop mensen daar heen gaan om te scoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
met groep gaan en lol maken
Drinken enzo
Daar merk je de volgende ochtend niks meer vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja dan kan het best leuk zijn maar ik denk dat een hoop mensen daar heen gaan om te scoren.
En die gedachte vind ik een beetje wanhopig eigenlijk
En wat is daten via een datingsite dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja dan kan het best leuk zijn maar ik denk dat een hoop mensen daar heen gaan om te scoren.
En die gedachte vind ik een beetje wanhopig eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
dus met andere woorden, hier loopt een single-reeks, het single zijn wordt hier besproken tot op het bot. Mensen kunnen hier uitvoerig bespreken waarom ze niet/wel graag single zijn, waarom nu beter niet/wel.
Iedereen spreekt hier over relaties, en er zijn er veel die er één willen. BIj elke date wordt er gejuichd, is iedereen nieuwsgierig hoe het afgelopen is.
maar naar een singleparty gaan, en in real life lotgenoten opzoeken, NEEN, dat is wanhopig, stel je voor dat je daar eens een zoekende zielige single tegenkomt met wie het klikt.
ik begrijp hier niets van ...
Tja weet niet, een hoop mensen gebruik dat omdat ze in hun omgeving weinig mensen van het andere geslacht vinden of omdat ze gewoon lui zijn of geen uitgaanders zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En wat is daten via een datingsite dan?
Ten eerste zie ik de mensen hier niet als lotgenoten. Ten tweede ga ik niet uit om alleen maar te scoren. En als derde...ik ben pas 20 en wil niet met oude vrouwen gaan discobowlen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
maar naar een singleparty gaan, en in real life lotgenoten opzoeken, NEEN, dat is wanhopig, stel je voor dat je daar eens een zoekende zielige single tegenkomt met wie het klikt.
Als je heel actief bent op zo site vind ik dat je ook hier naar toe kan gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja weet niet, een hoop mensen gebruik dat omdat ze in hun omgeving weinig mensen van het andere geslacht vinden of omdat ze gewoon lui zijn of geen uitgaanders zijn.
Zo'n feest vind ik toch nog net een stap verder eerlijk gezegd.
is zo'n party dan alleen voor oudere mensen, dat weet ik niet ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Ten eerste zie ik de mensen hier niet als lotgenoten. Ten tweede ga ik niet uit om alleen maar te scoren. En als derde...ik ben pas 20 en wil niet met oude vrouwen gaan discobowlen.![]()
Ik vind zo'n feest in precies dezelfde categorie vallen namelijk. En dat dikgedrukte zijn niet alle redenen. Wanhoop is er ook één.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja weet niet, een hoop mensen gebruik dat omdat ze in hun omgeving weinig mensen van het andere geslacht vinden of omdat ze gewoon lui zijn of geen uitgaanders zijn.
Zo'n feest vind ik toch nog net een stap verder eerlijk gezegd.
Dat julie een F5 topic waren voor de lurkersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie?
De reeks hangt niet vast aan een vaste groep
De reeks werd dus genoemd.
Wat zeiden ze?![]()
Je durfd gewoon nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ten eerste zie ik de mensen hier niet als lotgenoten. Ten tweede ga ik niet uit om alleen maar te scoren. En als derde...ik ben pas 20 en wil niet met oude vrouwen gaan discobowlen.![]()
Zie de OPquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat julie een F5 topic waren voor de lurkers
Is het singles verloop zo heftig dan?
Daar ben ik het ook zeker mee eens, dat had ik ook al gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
ik blijf het toch een leuk initiatief vinden.
Eeuwige singles:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie de OP
Sinds deze week er weer drie bij
Dus gaat best hard
/EDIT
Nieuwe singles:
- Metro2005
- Tranceptor
- JoeyT
Ja die verdomde bejaarden zitten gewoon al klaar bij de telefoonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind het zeker ook een goed iniatief. Dit is als ik het goed gelezen had het tweede feest en de kaarten waren voor het eerste feest waren snel uitverkocht. Dus de belangstelling is er wel naar.
Met alleeeeen maar andere singles? Uitgaan kan je overal.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
of: ik ben single en ik wil gewoon een avondje uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |