die beats zijn wel leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat album van typical Cats klinkt zeer dope
Hier hun website , zeer amateuristisch(de website dan) maar staan wel een aantal samples op
Waar blijft ie verdomme nouquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tof
Altijd heet en altijd hype als een stadsverwarmingspijpquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien heel fout, maar sinds ik vanavond die clip van Duvel Duvel gezien heb, zit dat nummer in m'n hoofd .. (vooral die wijven in de apepakken)..
wat een bagger clipquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
zal eens checken
Waarom? Ik vind hem wel vet namelijkquote:
Ik ben wel benieuwd wat je van die Living Legends vindt. Ik heb een tijdje terug wat nummers van die plaat gedownload, maar nooit geluisterd...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
k tijd weer voor een lijstje
Living Legends -- Classic
Vast Aire & Mighty Mi Present: The Best Damn Rap Show
Dat stukje in de break vind ik ook wel lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind dat nummer van Duvel Duvel wel dopeclip ook.
is trouwens al wel oud he, stond op aap-o-theek
die is leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jongens, al ideeën voor de volgende topictitel?
Ik stel voor: The Best Part
Staat nu op, vandaar.
Niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die is leuk.
maar ik stem voor Organized Konfusion![]()
schandalig dat zij nog geen eigen topictitel hebben gehad![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |