Ah, moet ik die ook maar ff checken. Ik heb Violent By Design en Visions of Gandhi en vind ze allebei wel lekker moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die met die mooie titel
EDIT: moest 'm ff opzoeken: The Psycho-Social, Chemical, Biological, and Electro-Magnetic Manipulation of Human Consciousness.
en Violent by Design is bijna even goed.
Visions of Gandhi en Legacy of Blood zijn weer in een heel andere stijl, ik hou er niet van maar misschien jij wel. is wat schreeuweriger en wat minder mysterieus en duister.
ik kende m eerst van thinkin of a masterplan, en sondskort kwam ik er dus achter dat hij ook op 2 van mijn all time favorites rapt, op t album cold water music van aim. ik kan jammer genoeg niks anders van m vinden....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ken alleen dat ene album van hem waar 'ie rapt "Me YZ, Crocodile Dundee". Vond ik toen overigens wel een fijn plaatje (is al wel heel wat jaartjes geleden hoor, in de tijd van de casettebandjes zeg maar). Voor de rest nooit meer wat van die knakker gehoord.
Laters!!
AA
zal ik doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mail me maar met wat je wilt. weet niet meer welk e-mail adres bij wie hoort
trouwens, Zion I - True & Livin' is idd een leuk album.
En Jim, wat vond je van Nice & Smooth's Ain't A Damn Thing Changed?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef Quannum het volgende:
Wat vond je er trouwens van Jim?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
JVC FORCE - strong island.
Voor mensen die deze legendarische track nog niet kennen... CLICK
Mijn hd staat al halfvol met shit van die site. Die je voorstelde had ik nog niet. Thx!quote:BTW.. voor nog meer oldschool, en met name mixen (jullie MOETEN eigenlijk die Double Dee & Steinski mixen downloaden wegens alle breaks en cuts): http://www.richcolour.com/mastermix/
Over Aesop Rock gesproken... Hoe is die laatste plaat (Fast Cars...) eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Quannum het volgende:
* Quannum luistert naar Aesop Rock - Music for earthworms
mwoah ik heb hem nog niet echt goed beluisterd , wat in de meeste gevallen betekend dat ik hem niet al te goed vind. Ik vind het boekje met al de teksten vanaf Float tot en met Fast Cars.. wat bij de ltd edition zit iig een stuk interresanter dan de CD zelf. En de CD duurt met zn 7(!!) tracks en ong 35 minuten speeltijd ook veels te kort.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Over Aesop Rock gesproken... Hoe is die laatste plaat (Fast Cars...) eigenlijk?
Ik vind Labor Days namelijk heel goed, maar Bazooka Tooth niet zo...
O, die moet ik ook nog hebben! Heb je zo de tracklist bij de hand?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb btw die Coke Feel 1 Vibe Mixtape van C-mon en Kypski geluisterd , en ik vind het een fijne plaat ookal heb ik de meeste nummers al origineel
nog geen tijd voor gehadquote:
wel leuk, maar niet zo dope als dat ene nummer van ze dat ik als eerste kende (old to the new)quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En Jim, wat vond je van Nice & Smooth's Ain't A Damn Thing Changed?
check de editquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die moet ik ook nog hebben! Heb je zo de tracklist bij de hand?
Ziet er gaaf uit inderdaad... krijg je die gratis bij een stel flessen cola ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb btw die Coke Feel 1 Vibe Mixtape van C-mon en Kypski geluisterd , en ik vind het een fijne plaat ookal heb ik de meeste nummers al origineel
Tracklisting :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |