quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef Foo_niks het volgende:
Ik heb wel de Engelse versie voor je ,weet niet of die ook bij Nederlandse banken werkt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:34 schreef DusDat het volgende:
De truus de chipknip knop inlaten drukken en gewoon pinnen.
je betaalt die kosten gewoon omdat het geld kost voor de winkelier elke keer als ie een pin transactie maakt, als jij dan extra geld pint en het meeneemt ipv het uit te geven dan heeft ie daar natuurlijk geen flikker aanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet toch? Als ik een bedrag extra pin betaal ik daar niets extra's voor. En zit je dus meteen boven het eventuele minimum pinbedrag.
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:37 schreef Oversight het volgende:
ik wil geen extra kosten meer betalen als ik ga pinnen.
ook niet voor bedragen onder de 10 euro, die ik in de supermarkt wil pinnen.
het is gewoon oplichting, betalen om te mogen betalen.....
wie heeft er tips om NIET meer te hoeven betalen als je wil pinnen ?
nou, grote kans dat ze zeggen dat dat extra dan niet hoeft...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Troel het volgende:
[..]
nou, grote kans dat ze zeggen dat dat extra dan niet hoeft...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:44 schreef Jonathon het volgende:
Lekker contant betalen johter irritatie van andere klanten die achter je staan te w88...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
hele goeie !
er schijn een wettelijk maximum te bestaan aan de hoeveelheid kleingeld die een winkelier verplicht is aan te nemen,.... iemand een idee ?
alleen een vraagje: pinde je voor boven de 10 euro of was het eronder?quote:Was ik net bij de Douglas, de Douglas for all sakes, die shit is daar allemaal zo duur dat je wel MOET pinnen, kost dat gewoon 25 cent
Het gaat niet om die 25 cent, maar om het principe, hoelang kun je nou al pinnen? moeten ze nog steeds die extra kosten vragen?
dat heb ik inderdaad nog niet ech vaak gezien, maar het kan zo zijn dat bij andere winkels die 'tax" er zogenaamd al is bijgerekend en bij douglas niet, zodat ze het er automatisch bijtellen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
Ja erboven natuurlijk, dat maakt het helemaal zo belachelijk...
Mijn dierenwinkel heeft die extra kosten ook, maar als ik alleen een zak hondevoer van 9 euro oid moet afrekenen kan ik me nog voorstellen dat ze die transactiekosten rekenen...
Maar bij die Douglas betaal ik gewoon fucking ¤45 euro voor een flesje dat voor 90% uit alcohol bestaat en dan nog willen ze me die 25 cent laten betalen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Chippen is de oplossing voor kleine bedragen!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad nog niet ech vaak gezien, maar het kan zo zijn dat bij andere winkels die 'tax" er zogenaamd al is bijgerekend en bij douglas niet, zodat ze het er automatisch bijtellen...
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:01 schreef TC03 het volgende:
Wat een kneuzen hier. En nog dom ook.
quote:Oversight mag van mij weleens voor onbepaalde tijd gebanned worden vanwege overmatig gebruik van smileys op een irritante manier. Jezus wat ben jij een mongool. Oké, dat eerst dus.
quote:Pinnen kost de winkelier geld, en als je weet hoe laag de marges zijn is het logisch dat bij kleine bedragen extra geld wordt gevraagd. Per transactie kost het de winkelier namelijk iets van 15 cent, en als jij voor ¤5,- iets koopt waar de winkelier maar 15 cent op verdient heeft ie geen winst.
quote:En als je dan nog een vergelijking gaat maken dat je voor de kassa geen extra euri's moet inleveren laat je wel heel erg blijken dat je het IQ van een kleuter hebt.
quote:Opgelost, slotje, ban voor Oversight met z'n debiele 9/11 theorieën en iedereen is weer happy.
thats my question dude....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
...en bij Bas van der Heijden ook ?
afhankelijk van hoeveel je koopt ?
als ik voor 9 euro koop zijn de kosten kennelijk niet in de prijzen van de prodcten verwerkt,
als ik voor 11 euro koop dan zijn de kosten ineens wel in de prijs verwerkt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |