abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:57:50 #101
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27303541
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef Oversight het volgende:

[..]

MUUS (Moderator) - maandag 23 mei 2005 @ 18:02

Dat gepijpzeik over die smilies elke keer. Tief toch op.

Voor een zin, achter een zin, wat maakt dat nou uit.
Ik heb hier in KLB weinig met MUUS te maken, een schat van een babe, maar als ik hier in dit topic zie dat mensen met behulp van smilies de discussiewaarde etc. flink omlaag halen omdat ze zonodig heel blij met smilies willen gaan kloten, dan moet je niet bij mij zijn. Ik weet niet of jij je topic een beetje goed doorneemt, maar de smilies maken het er absoluut niet serieuzer op. En DAAR gaat het mij om: als jij een topic opent moet jij je er van bewust zijn dat jouw topic bepaalde reacties oplevert die het topic zouden moeten ondersteunen op een bepaalde manier die het topic een goed topic maken. Wat er nu gebeurt? mensen ergeren zich aan jouw smilies, gebruiken de smilies om jou na te apen en daardoor jou te grappen en zijn niet meer vol en op een onderbouwde manier bezig met een topic. Dus als jij zo rgaag met smilies wilt posten omdat jij het zo graag als jouw image wilt laten werken, so be it, maar draag dan ook maar de consequenties in de topics die jij produceert: als mensen er zich aan ergeren, als het topic daardoor gruwelijk verbaggert in een smilie orgie, als er gewoon geen normale reactie meer mogelijk is, dan kunnen die smilies als eerste opzouten.
put
your
clothes
on!
pi_27303587
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, in die PIN apparaatjes bij de supermarkt zit gewoon een 8polig ethernet dingetje, en geen 4polig telefoonstekkertje.
Of zou dat naar een hypersnelle router gaan, en vervolgens in een 56K6 modem gaan.
Dan zou ie bij elke transactie moeten inbellen?
ISDN???

Op mijn werk hebben we ook een pin-apparaatje... Die gaat idd nog over een analoge telefoonlijn (1 van onze nummers is gereserveerd voor de pin). Dat duurt dus idd een tijdje voordat deze ingebeld heeft. Met ISDN heb je vrijwel direct verbinding.

Maar misschien dat in een supermarkt idd alle pin-apparaten met een soort router in verbinding staan.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:57:09 #103
19194 Oversight
◢◤
pi_27305304
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:57 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik heb hier in KLB weinig met MUUS te maken, een schat van een babe, maar als ik hier in dit topic zie dat mensen met behulp van smilies de discussiewaarde etc. flink omlaag halen omdat ze zonodig heel blij met smilies willen gaan kloten, dan moet je niet bij mij zijn.
heb je mij horen klagen dan ?
JIJ begint te dreigen met editten van posts omdat er smileys in staan.
Als JIJ een problem hebt met smileys dan neem je dat maar op met de FA, zolang het een mogelijkheid is maar ik er gebruik van, op de manier die ik al jaren hanteer!
gewoon voor iedere zin dus.
quote:
Ik weet niet of jij je topic een beetje goed doorneemt, maar de smilies maken het er absoluut niet serieuzer op. En DAAR gaat het mij om: als jij een topic opent moet jij je er van bewust zijn dat jouw topic bepaalde reacties oplevert die het topic zouden moeten ondersteunen op een bepaalde manier die het topic een goed topic maken. Wat er nu gebeurt? mensen ergeren zich aan jouw smilies, gebruiken de smilies om jou na te apen en daardoor jou te grappen en zijn niet meer vol en op een onderbouwde manier bezig met een topic.
hoewel je zin van geen kanten klopt, meen ik te begrijpen wa je bedoelt.
Het is aan JOU om in te grijpen als er ANDEREN gaan kloten in een topic.
Dat zegt NIETS over mijn postgedrag.
JIJ bent toch de MOD ?
quote:
Dus als jij zo rgaag met smilies wilt posten omdat jij het zo graag als jouw image wilt laten werken, so be it, maar draag dan ook maar de consequenties in de topics die jij produceert: als mensen er zich aan ergeren, als het topic daardoor gruwelijk verbaggert in een smilie orgie, als er gewoon geen normale reactie meer mogelijk is, dan kunnen die smilies als eerste opzouten.
Het staat iedereen vrij zich te ergeren.
er bestaat toch zoiets als een topicreportknoppie/ feedback/ en mail ?
het is aan JOU om offtopic reacties aan te pakken of te editten óf gewoon te deleten.
nogmaals, JIJ bent hier toch de mod ?
moet je niet bij de user komen klagen als er gebaggerd wordt in een serieus topic.

◢◤
pi_27305349
Oversight...wat blijf je toch een stoere fokker zeg
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:05:38 #105
19194 Oversight
◢◤
pi_27305628
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een juridische onbenul. Ik zie je zo vaak dingen beweren waarvan je echt oprecht denkt dat ze nog waar zijn ook, maar waar niets van waar is. In feite ga je namelijk een overeenkomst aan, waarin jouw deel van de overeenkomst onder andere bestaat uit de plicht om te betalen. Let je even op? Het is jouw plicht om te betalen, niet om iets ter betaling aan te bieden. Over ter betaling aanbieden zegt de wet helemaal niets.
[..]

En het blijft jouw plicht om te betalen, ook als de kassier of kassiere zit te slapen.
[..]

Als je het maar vaak genoeg doet zal de rechter op een gegeven moment hopelijk oordelen dat er opzet in het spel is. Maar eigenlijk is het niet relevant. Het feit dat de kassier(e) niet goed zit op te letten ontslaat je nog niet van je betalingsplicht.
ongeloofelijk dat er nog mensen zijn die denken zoals jij.
Léés de wetteksten er nog maar eens op na.

ik ga een overeenkomst aan met de winkelier als ik de winkel binnenstap.
ik ga producten afnemen, en hou me daarbij aan de voorwaarden die de winkelier daaraan verbind.
één van die voorwaarden is dat ik mijn aankopen bij de kassa ter betaling aanbied.

nergens heb ik de plicht op me genomen om te controleren of een betaling ook daadwerkelijk is verricht, daarvoor hebben ze immers een kassiere achter die kassa zitten.

ik heb mijn voornemen om te betalen voor mijn aankomen geopenbaard met een begin van uitvoering, namenlijk door mijn aankopen op de kassaband te leggen, en ze daarmee ter betaling aan te bieden.

nu weer ontopic dan ?

of open een topic in GWR, over waar de grens/ verantwoording ligt bij het uitvoeren van een electronische betalingstransactie.

◢◤
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:06:54 #106
19194 Oversight
◢◤
pi_27305669
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Oversight...wat blijf je toch een stoere fokker zeg
you just made my day !

nou kan ik met een gerust hart weer verder.

jerruh = en beetje stil geworden na weerwoord,.... dat zijn ze hier vast niet gewend.
◢◤
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:15:58 #107
19194 Oversight
◢◤
pi_27305962
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
Je zou kunnen afrekenen met kleingeld, en dit uitgebreid uittellen.
hele goeie !

er schijn een wettelijk maximum te bestaan aan de hoeveelheid kleingeld die een winkelier verplicht is aan te nemen,.... iemand een idee ?
◢◤
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:21:56 #108
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27306160
heb je mij horen klagen dan ?
jij dreigt met klachttopics te openen ja.

JIJ begint te dreigen met editten van posts omdat er smileys in staan.
nee, ik zeg dat als het zo uit de hand loopt ik ga editten ja. vind je het gek, het werd gewoon simpelweg onzinnig

Als JIJ een problem hebt met smileys dan neem je dat maar op met de FA, zolang het een mogelijkheid is maar ik er gebruik van, op de manier die ik al jaren hanteer!
ja, fijn, als jij dat wilt, post jij je smilies, als daardoor een topic evrpest wordt, kom ik dus bij jou langs, SIM-PEl

gewoon voor iedere zin dus.
leuk voor je
[..]

hoewel je zin van geen kanten klopt, meen ik te begrijpen wa je bedoelt.
hij klopte prima, leer maar lezen

Het is aan JOU om in te grijpen als er ANDEREN gaan kloten in een topic.
en het is voor de TS de plicht om fatsoenlijk zijn eigen topic te begeleidern. Of kan je simpel na een topic te openen lekker alles laten verkloten? dacht het niet

Dat zegt NIETS over mijn postgedrag.
nee, zeg ik ook niet .

JIJ bent toch de MOD ?
ja dus? users zijn nietalleen diegenen die een reactie geven, ze zijn verantwoordelijk voor wat ze produceren. als jij aanleiding geeft tot gebagger, dan mag je er ook op aangesproken worden. Ik zeg niet dat jij baggert, ik ken je poststijl, maar snap wel dat als users je na gaan doen, dat gewoonweg irrtatie op gaat leveren en tegen die irratie mod ik. Ik heb trouwens nergens egzegd dat ik jou zou editten...
[..]

Het staat iedereen vrij zich te ergeren.
ja

er bestaat toch zoiets als een topicreportknoppie/ feedback/ en mail ?
klopt

het is aan JOU om offtopic reacties aan te pakken of te editten óf gewoon te deleten.
klopt, en soms hoort daar een opmerking richting de bron bij: nogmaals: ik zeg niet dat ik alle posts zou gaan editten, maar ik was duidelijk van mening dat als iedereen denkt zomaar ff leuk een opic te verkloten door offtopic postgedrag over te nemen, dan doe ik daar wat tegen

nogmaals, JIJ bent hier toch de mod ?
goed he .

moet je niet bij de user komen klagen als er gebaggerd wordt in een serieus topic.
dus als een user baggert, mag ik daar niet wat van zeggen? waarom niet? users hebben net als mods verantwoordelijkheden. zij zijn verantwoordelijk voor hun posts en topics, voor wat ze zeggen (je staat toch immers achter bepaalde posts?). maar ja, deze discussie is hier ten einde. het gaat hier over pinnen en als mensen denken dat ze de discussie evrsterken door mensen na te pane hebben ze het mis, simpel.

.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:23:44 #109
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27306233
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:06 schreef Oversight het volgende:

[..]

you just made my day !

nou kan ik met een gerust hart weer verder.

jerruh = en beetje stil geworden na weerwoord,.... dat zijn ze hier vast niet gewend.
. zielig hoor
stoer doen
maar ja, boeiend
we gaan weer lekker verder ontopic
als je nog wat te zeggen hebt, mail je me maar
goed?
put
your
clothes
on!
pi_27306767
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:47 schreef jogy het volgende:
De kosten van het bezitten van een pinpas vind ik pas erg!
, een paar euro per kwartaal om een pasje te gebruiken waarmee je het geld wat jij bij hun op de bank hebben gezet ( waar ze dus vette rente van trekken ) eraf kan halen.
, omdat ze verlies lijden op het betalingsverkeer zeggen ze dan.
Terwijl ze wel 5 miljard winst hebben op de rest van je geld.
Wat voor pauperbank is dat?

En Banzi, dat zal idd wel ISDN zijn. En mij ligt bij dat betaalverkeer ook nog eens over een apart ISDN-kanaal gaat. Wat dan niet in de vorm van dataverbindingen is, maar in de vorm van packet verkeer. D'r is voor zover ik me kan herinneren een apart low-bandwidth kanaal op ISDN-lijnen waarop je pakketjes heen en weer kunt sturen zonder eerst een verbinding op te moeten bouwen. Gaat dus nog sneller. En dat is bij sommige winkels ook wel te zien ja, veel meer dan een seconde duurt het soms niet.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:39:35 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_27306786
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef Jerruh het volgende:

als je nog wat te zeggen hebt, mail je me maar
goed?
nee, dan zoek ik je op in feedback !

◢◤
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:48:06 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27307100
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Wat voor pauperbank is dat?

En Banzi, dat zal idd wel ISDN zijn. En mij ligt bij dat betaalverkeer ook nog eens over een apart ISDN-kanaal gaat. Wat dan niet in de vorm van dataverbindingen is, maar in de vorm van packet verkeer. D'r is voor zover ik me kan herinneren een apart low-bandwidth kanaal op ISDN-lijnen waarop je pakketjes heen en weer kunt sturen zonder eerst een verbinding op te moeten bouwen. Gaat dus nog sneller. En dat is bij sommige winkels ook wel te zien ja, veel meer dan een seconde duurt het soms niet.
(off-topic) Het D-kanaal inderdaad. Het D-kanaal wordt primair gebruikt om berichten van de centrale naar de apparatuur te sturen (Bijv. dat er gebeld wordt, nummerweergave etc.), maar het is ook mogelijk om zelf sequences tot 128 bytes te sturen. Het kost ook nog eens niets. Het D-kanaal is 16 kbit/s, wat in principe genoeg is om in een fractie van een seconde de gegevens van de pas en pincode te sturen, en het respons te ontvangen. Of betaalautomaten daadwerkelijk gebruik maken van het D-kanaal weet ik niet.
pi_27307125
En Oversight, ik vrees overigens dat je gratis treinreizen truc niet meer zo goed werkt. Op het station in Deventer zag ik iig bij het loket een bordje hangen met zo ongeveer de volgende tekst:

"Geld retour voor treinkaartjes doen wij alleen met kaartjes die minder dan een half uur geleden gekocht zijn op dit station. Ik post dit maar even hier aangezien men hier niet echt haast lijkt te hebben met het fixen van de zoekfunctie en aangezien Google Fok! nou niet bepaald volledig heeft geïndexeerd... *zucht*
pi_27307519
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:Het D-kanaal inderdaad. Het D-kanaal wordt primair gebruikt om berichten van de centrale naar de apparatuur te sturen (Bijv. dat er gebeld wordt, nummerweergave etc.), maar het is ook mogelijk om zelf sequences tot 128 bytes te sturen. Het kost ook nog eens niets.
Hrmm... Het sturen van gespreks-aanvragen is inderdaad gratis, maar voor zover ik weet wil de KPN wel geld zien als je zelf andere vormen van data probeert te versturen. Net even op Usenet gesnuffeld, daar wordt ergens beweerd dat KPN automatisch de inhoud van de berichten verandert als je er niet voor betaalt.

Nu kun je ook nog een aantal bytes aan data in een packet sturen voor een gespreks-aanvraag, dat werkt wel en daar bestonden programmaatjes voor. Da's op zich wel gratis, maar ik mag hopen dat betaalverkeer niet via zo'n vieze hack verloopt.

Maar idd, dit is redelijk off-topic.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:01:36 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27307584
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:59 schreef LintuxCx het volgende:

Nu kun je ook nog een aantal bytes aan data in een packet sturen voor een gespreks-aanvraag, dat werkt wel en daar bestonden programmaatjes voor. Da's op zich wel gratis, maar ik mag hopen dat betaalverkeer niet via zo'n vieze hack verloopt.

Maar idd, dit is redelijk off-topic.
Ik denk zelf dat dat niet het geval is. In veel gevallen wordt denk ik gewoon een permanente verbinding gebruikt of een open kanaal. Als echt inbellen nodig is, is dat met ISDN bovendien ook in een fractie van een seconde gepiept..
pi_27307603
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:05 schreef Oversight het volgende:

...
nergens heb ik de plicht op me genomen om te controleren of een betaling ook daadwerkelijk is verricht, daarvoor hebben ze immers een kassiere achter die kassa zitten.
Is niet relevant. Je hebt de plicht om te betalen. Dat zegt de wet. Punt. Ik zal het nog één keer uitleggen voor meneer eigenwijs:
- Juridisch gezien is er sprake van een koopovereenkomst.
- Bij deze overeenkomst zijn twee partijen betrokken: de klant en de verkoper/winkelier.
- De wet verplicht de verkoper een (deugdelijk) produkt te leveren.
- De wet verplicht de klant de (afgesproken) prijs te betalen.

Dat is de wet, en jouw verhaal is borrelpraat.
quote:
ik heb mijn voornemen om te betalen voor mijn aankomen geopenbaard met een begin van uitvoering, namenlijk door mijn aankopen op de kassaband te leggen, en ze daarmee ter betaling aan te bieden.
De wet zegt niets over het 'ter betaling aanbieden'. De wet zegt dat je daadwerkelijk moet betalen, slechts aanbieden te betalen is niet voldoende !!!!
quote:
nu weer ontopic dan ?
pardon? Dat jij een juridische onbenul bent met een enorme plaat voor je arrogante hoofd kan ik niet helpen, maar mijn reactie is volkomen ontopic.
quote:
of open een topic in GWR, over waar de grens/ verantwoording ligt bij het uitvoeren van een electronische betalingstransactie.

En waarom is dat? Ga jij even bepalen dat als commentaar op jouw geblaat je niet bevalt mensen maar even een eigen topic moeten openen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2005 14:02:40 ]
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:07:04 #117
95600 achmet
You don't know...
pi_27307759
damn gierig voor 10 cent
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:07:18 #118
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27307767
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:37 schreef Oversight het volgende:
ik wil geen extra kosten meer betalen als ik ga pinnen.
ook niet voor bedragen onder de 10 euro, die ik in de supermarkt wil pinnen.
het is gewoon oplichting, betalen om te mogen betalen.....

wie heeft er tips om NIET meer te hoeven betalen als je wil pinnen ?
consequent contant betalen met enorm grote briefjes
Dus bv dingen voor 5,05 kopen en dan afrekenen met 100 ofzo
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:11:13 #119
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27307890
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:23 schreef Yildiz het volgende:
Nederland is 1 van de weinige landen waar je gratis kan pinnen
In de rest vd wereld betalen ze liever met creditcards, helemaal gratis en zowat overal geaccepteerd in het buitenland, zelfs bij de lokale snackbars ed.
Alleen geld opnemen kost daarmee geld, maar waarom zou je dat doen als je toch overal gratis ermee kunt afrekenen.
met je pinpas kun je overigens overal geld opnemen in het buitenland, dus je neemt geld op met je pinpas en je betaald met je creditcard, sim-pel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27311972
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:20 schreef Yildiz het volgende:
Zalm wil de mensen die cash betalen10 cent meer laten betalen, om zo het pinnen nog meer door te voeren
omdat transactiekosten vele malen lager zijn dan de kosten om dat cash geld te verplaatsen
(denk o.a. aan een kluis, waardetransport inhuren, verzekering etc.)

Die 0.25 ct transactiekosten is voor zover ik weet heeeeeele dikke bullshit
Vraag het anders even aan www.interpay.nl ofzo
... ik ken wel meer doorzichtige smoesjes van Zalm mbt het handiger maken v/h betalingsverkeer.... Of is dat een wel heel grote dooddoener
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:52:26 #121
19194 Oversight
◢◤
pi_27318910
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef LintuxCx het volgende:
En Oversight, ik vrees overigens dat je gratis treinreizen truc niet meer zo goed werkt. Op het station in Deventer zag ik iig bij het loket een bordje hangen met zo ongeveer de volgende tekst:

"Geld retour voor treinkaartjes doen wij alleen met kaartjes die minder dan een half uur geleden gekocht zijn op dit station. Ik post dit maar even hier aangezien men hier niet echt haast lijkt te hebben met het fixen van de zoekfunctie en aangezien Google Fok! nou niet bepaald volledig heeft geïndexeerd... *zucht*
geweldig.

doe me een lol, post er een duidelijke foto van?

En denk er vooral aan om gelijk even bij het loket een exemplaar van de Algemene Voorwaarden te vragen.....

◢◤
pi_27318988
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:52 schreef Oversight het volgende:
doe me een lol, post er een duidelijke foto van?

En denk er vooral aan om gelijk even bij het loket een exemplaar van de Algemene Voorwaarden te vragen.....
Hrmmm, ik kom niet zo vaak in Deventer, maar ik zal kijken of 't een keer lukt. Overigens staat er ook nog bij dat je het nog wel bij hun hoofdkantoor in Utrecht kunt proberen, dus misschien is het nog enigszins mogelijk, maar 't kost iig "wat" meer moeite.

Dus met dat laatste regeltje erbij weet ik niet of je nog met Algemene Voorwaarden kunt gaan zwaaien.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:11:05 #123
19194 Oversight
◢◤
pi_27319508
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Is niet relevant. Je hebt de plicht om te betalen. Dat zegt de wet. Punt. Ik zal het nog één keer uitleggen voor meneer eigenwijs:
- Juridisch gezien is er sprake van een koopovereenkomst.
- Bij deze overeenkomst zijn twee partijen betrokken: de klant en de verkoper/winkelier.
- De wet verplicht de verkoper een (deugdelijk) produkt te leveren.
- De wet verplicht de klant de (afgesproken) prijs te betalen.

Dat is de wet, en jouw verhaal is borrelpraat.
[..]
steeds verder offtopic, maar wil je niet negeren.
quote:
De wet zegt niets over het 'ter betaling aanbieden'. De wet zegt dat je daadwerkelijk moet betalen, slechts aanbieden te betalen is niet voldoende !!!!
[..]
klopt maar nu kijken we even wat er met die wet gebeurd, hier wordt ie moeilijker dus let ff op:

Niet de letter van de wet is bepalend in het traject van eventuele strafvervolging, maar de interpretatie van de voorgelegde feiten door de dienstdoende hulpofficier op het moment van voorgeleiding, dat direct na een eventuele aanhouding zou volgen.

Daar kan niet de standaard aanklacht tegen de verdachte worden geformuleerd:
... en ik zag hoe de verdachte de goederen wegnam, en onder zijn kleding verborg.."
..Evenmin kan er geconstateerd zijn dat : " de verdachte de winkel verliet, zonder de goederen ter betaling te hebben aangeboden..
quote:
pardon? Dat jij een juridische onbenul bent met een enorme plaat voor je arrogante hoofd kan ik niet helpen, maar mijn reactie is volkomen ontopic.
.. neem bij je volgende biertje waat te eten, dan komt het best weer goed hoor !
quote:
En waarom is dat? Ga jij even bepalen dat als commentaar op jouw geblaat je niet bevalt mensen maar even een eigen topic moeten openen?
quote Jerruh (Moderator) - dinsdag 24 mei 2005 @ 13:21
-- voorzien van smiley's die te toepasselijk waren om ze te kunnen weerstaan --
-- zie het niet als een teken van disrespect, maar als een infectie vanuit /Onzin --

...en het is voor de TS de plicht om fatsoenlijk zijn eigen topic te begeleiden.
Of kan je simpel na een topic te openen lekker alles laten verkloten?
dacht het niet.
◢◤
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:15:26 #124
19194 Oversight
◢◤
pi_27319642
en nou weer ontopic pottedikkie

hier kan ik wel aan wennen.....

bedankt dat je me er even op hebt gewezen...

wáárom moet ik extra geld betalen als ik een bedrag van minder dan 10 euro wil pinnen bij een supermarkt ?
◢◤
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:16:30 #125
104895 fayakill
echt werie
pi_27319671
chippen
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: