die mis ik ook eigenlijk in dit topic... kan me nog goed herinneren.. zat ik daar als jongen van 12 (of volgens mij jonger) met engels woorden boek...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:21 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het eerste serieuze spel dat ik gedaan heb King's Quest 2 of Police Quest was.
Nee, een spel nav een serie zou ik me nog wel kunnen herinnerenquote:
quote:
dat kon je ook tegen elkaar spelen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef the-undertaker het volgende:
Sopwith, ik denk een van de eerste flightsims en natuurlijk Prince of Persia
http://andy.durdin.net/sopwith/
Space Invadersquote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is jullie eerste computerspel die jullie gespeeld hebben??
schitterend was dat , maandenlang was ik daar dan mee bezig , en met Larry nog wel langer, tegenwoordig kan ik me niet meer zo vastbijten in games , misschien de huidige GTA reeks nog wel een beetjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
die mis ik ook eigenlijk in dit topic... kan me nog goed herinneren.. zat ik daar als jongen van 12 (of volgens mij jonger) met engels woorden boek...
dus speciaal voor de mooie tijden.. ga ik hier screenshots plaatsen
police quest
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
king quest
[afbeelding]
Verrek! James Pond! Die heb ik al lang niet meer gezien.quote:
Een paar recente:quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
Het valt me op dat ik meer leuke herinneringen heb aan de oude spellen dan hedendaagse troep. Het lijkt tegenwoordig ook zoveel op elkaar. Bij de spellen die ik nu zie passeren krijg ik echt nostalgische gevoelens. Ik zie me weer zitten op mijn zolderkamer, uren onafgebroken aaneen te spelen van (wat later bleek) klassiekers.
En waar zijn de adventures gebleven? LucasArts, Sierra, kom terug met dat genre! Point & click met humor graag!
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:44 schreef Dragonetti het volgende:
Deze moet IEDERE old skool kennen:
[afbeelding]
Asteroids!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:25 schreef Zebbie het volgende:
Een spelletje (weet niet meer hoe het heet) waarbij je in een ruimteschip zat die verdacht veel op een muiscursor lijkt. Dan komen er grote rotsblokken op je af, als je die kapot schiet worden het 2 kleinere, dan weer 2 kleinere enz tot ze ploffen. Ook kwam er af en toe een ruimteschipje in je scherm en die kon schieten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |