quote:1984
Broderbund’s The Ancient Art of War is considered by many to be the first RTS game ever produced. Players were given the task of undertaking campaigns against famous generals, and could choose army makeup (Knights, Archers, Barbarians) and troop placement/formation to achieve objectives. Information was displayed in textual format at the bottom of the screen, indicating currently selected squad, the squad’s orders, and a surrender/retreat option. Some battles also provided alerts about enemy movements and other information on the bottom of the screen.
Valt best mee hoor! Ik ben er eentje aan het bouwen, met enkel originele arcade parts er in. Ok, het kost flink wat per spel, soms, maar dan heb je ook wel het échte arcade gevoel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens aan gedacht, maar een 100% werkende coin-op kost goud. Je kunt nog beter een of andere console of pc ombouwen (daarmee bedoel ik van die joysticks aansluiten, tv op z'n kant in een houten kast, etc) en er een coin op van maken.
Monty on the Run, waarschijnlijk. Er zijn nog vervolgen op geweest, maar daar weet ik de namen zo niet van.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
Er is een spel wat ik me echt niet meer kan herinneren, terwijl ik het zooo ontieglijk cool vond. Monty ... nog wat. Moeilijk platform spel.
Wat een spel was dit zegquote:
Airwolf?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik weet niet meer hoe het maar het was op atari van een kennis ergens in 86/87 of zo. Je moest door grotten vliegen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |