Ik dacht ook er komen natuurlijk allerlei inhoudelijke vragen over die acts enzo maar helemaal noppes....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef MuseMuse het volgende:
ik vond vietnam trouwens makkelijker dan lancashire, voor die laatste had ik net zo goed niet voor kunnen leren![]()
Zo goed als zeker geen lesstof inderdaad, die vraag 16. Heb het LAKS al op de hoogte gesteldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef PLAE@ het volgende:
die generaal khan is niks over te vinden met google![]()
Inderdaad, ik heb dat punt maar overgeslagenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef 2Drix het volgende:
what the fuck bedoelen ze nou met die bronnen die je zelf moet verzinnen
ik snap er nog steeds geen zak van![]()
jaarverslagen van gemeenten of parochien?? dagboeken?? flikker lekker op...wat is dit voor bullshit
Volgens mij moest je gewoon voorbeelden noemen van bronnen die ze zouden kunnen gebruiken voor zoiets,... ik dacht een protestverslag van een illegale vakbond van de fabrieksarbeiders en een dagboek van een vrouw uit die tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:09 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat punt maar overgeslagenmisschien is er iemand die wel weet waar je die vandaan dingen vandaan moest halen? Of moest je ze gewoon uit je duim zuigen ofzo...
lmfao! heb ik ook gedaan .. wat een KUT film zeg ... sjonge jonge, halverwege gewoon mee genoktquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:00 schreef Baloetjuh het volgende:
Gister nog ff the deer hunter gekeken, dacht t staat in mn boek, zal wel een interressante film zijn!
NOT!! was geen fuck aan.. heb er ook niet veel aan gehad. maar ik snap wel alles...
sterkte iedereen!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef s0k het volgende:
de plantages die kapot werden gebombardeerd. Duh
Die boeren kunnen nou eenmaal niet fijn werken in zo'n krater
Iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:32 schreef s0k het volgende:
komt wel vaker voor dat er meerdere goede antwoorden zijn die niet op dat standaard formuliertje staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |