Reform Billquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef Skv het volgende:
En de Corn Laws werden afgezet nadat iedereen kiesrecht kreeg ofzo.
Hoe heette die beslissing ook weer? (dat grenzen van de kiesdistricten werden veranderd)?
De Corn Laws werden eerst in stand gehouden, maar na druk van een hele grote groep mensen toch uiteindelijk verworpen. Was dat niet de Reform Bill?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef Skv het volgende:
Hoe heette die beslissing ook weer? (dat grenzen van de kiesdistricten werden veranderd)?
Wat wil je doen aan Nederlands? Je moet een tekst lezen en vragen beantwoorden, dat valt niet te oefenen als je dat nu nog moet doen is het hopeloosquote:Op maandag 23 mei 2005 16:10 schreef S-Two het volgende:
Omdat iedereen van het vwo hier reageert stel ik hier maar ff de vraag
Gaan jullie ook nog wat doen aan Nederlands? Geschiedenis is duidelijk wat we moeten leren, en dat heb ik wel onder de knie, maar voor nederlands heb ik eigenlijk geen idee
Corn Laws werden afgeschaft door de jarenlange inzet van de Anti Corn Law League. Uiteindelijk heeft prime minister Peel de boel afgeschaft, ondanks dat hij conservatief was. Hommeles in de partij dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef Skv het volgende:
Reform Bill (1832)quote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef Skv het volgende:
Dat dacht ik dus ook al, najah zometeen ff een oud examentje bekijken en dan vanavond die lijsten achterin de geschiedenis boekjes ff doornemen. Dan zijn we wel klaar voor morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat wil je doen aan Nederlands? Je moet een tekst lezen en vragen beantwoorden, dat valt niet te oefenen als je dat nu nog moet doen is het hopeloos
En een samenvatting schrijven, dat is ook wel te doen. Kernzinnen onderstrepen en er iets moois van maken. Valt niet te leren.
Geschiedenis bestaat nu uit 2 onderwerpen. Vietnam en Lancashire/Industriele Revolutie. Dat is anders dan 6 jaar geledenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:13 schreef greatgonzo het volgende:
staan ergens ook nog de examens van dit jaar online, met vraag en antwoord?
Wil wel weer eens zo'n examen maken, nadat ik er zelf 6 jaar terug aan moest geloven.
www.havovwo.nlquote:Op maandag 23 mei 2005 16:13 schreef greatgonzo het volgende:
staan ergens ook nog de examens van dit jaar online, met vraag en antwoord?
Wil wel weer eens zo'n examen maken, nadat ik er zelf 6 jaar terug aan moest geloven.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef boyv het volgende:
tvp
Ik ook denk ik, twijfelde er eerst nog wel aan, maar na al die vragen snap ik het wel denk ikquote:
Die nomering ligt tussen 0 en 2 lees ik. Maar komt het echt wel eens voor dat er voor deze uitersten gekozen wordt? Meestal ligt het toch rond de 1 ofniet?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef VoreG het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vgs/bestanden/vgs05itab.pdf
60 punten
Eindcijfer tussen 6,8 en 8,8
Das vrij ruim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |