Kan niet meer aanpassen misschien in de volgende OPquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef Houniet het volgende:
@ TS
Dit moet even aangepast worden:
"Houniet loopt stage bij Smart Software bedrijf in Velp als systeem beheerder."
dank u
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
sterrelaan heb ik op gezeteafgelope jaar 2 jaar
ja wat is daar mee ????quote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Mr-Z het volgende:
string met tijgerprint
Ja dat hebben verschilende klasgenoten van mij ook gemoeten nadat we na school 'ff' de kroeg indokenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe heb me daar eens lazeres gezopen smiddags. Was wel een probleem. Moest nog een uur in de trein naar t zuiden. Vet lopen kotsen in die trein
*wil ook met draco in de bolquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus misschien heb ik met jou ook ooit in de bol gezeten![]()
Smiddags al bezopen zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dat hebben verschilende klasgenoten van mij ook gemoeten nadat we na school 'ff' de kroeg indoken![]()
Online OP wordt ie ook aangepast vanavond.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan niet meer aanpassen misschien in de volgende OP
tussen de lessen door is leukerquote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dat hebben verschilende klasgenoten van mij ook gemoeten nadat we na school 'ff' de kroeg indoken![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is het mooiste wat er is.. en dan vooral door een druk winkelcentrum lopen![]()
Het mooiste wat er is, is s'middags bezopen zijn?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of buite een lekkere sigaret mee gerooktquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus misschien heb ik met jou ook ooit in de bol gezeten![]()
Whaha. Alleen toeristen die zich dat opvallen. De rest is er al aan gewendquote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
een trouwdag is er niets bijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het mooiste wat er is, is s'middags bezopen zijn?![]()
Met een mooie vrouw onder de arm hequote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het mooiste wat er is, is s'middags bezopen zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |