neequote:Op maandag 23 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
OPMFG ik ken jou ergens van..... Toevallig ook ooit op voetbal gezete?
Was hij de rechterdoelpaal dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wij pro's weten wel hoe een OP gemaakt moet wordenquote:
tis wel een mooie meidquote:Op maandag 23 mei 2005 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn met mn koninginnedag-date![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ff een inleiding herschrijven. Misschien tot later
heeeey lekker dingquote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ff een inleiding herschrijven. Misschien tot later
maar ik loop al 6 jaar iedere zaterdag op stratum rond.. dus misschien daarvan?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter na 110 topics?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef Houniet het volgende:
@ TS
Dit moet even aangepast worden:
"Houniet loopt stage bij Smart Software bedrijf in Velp als systeem beheerder."
dank u
![]()
c'est posiblequote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
maar ik loop al 6 jaar iedere zaterdag op stratum rond.. dus misschien daarvan?![]()
nee maar ik vergeet het steedsquote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter na 110 topics?![]()
basisschool de klimopquote:
ik kwam ook redelijk laat achter van die spanjool zooi in OPquote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
onder het welbekende motto, beter laat dan nooitquote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar niet na 100 topicsquote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik kwam ook redelijk laat achter van die spanjool zooi in OP
vind da super![]()
![]()
![]()
sterrelaan heb ik op gezetequote:Op maandag 23 mei 2005 15:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
basisschool de klimop
3 jaar Bisschop Beckers, 2 jaar Skb en nu 4 jaar Roc Sterrenlaan 10 achter de rug![]()
Whehe heb me daar eens lazeres gezopen smiddags. Was wel een probleem. Moest nog een uur in de trein naar t zuiden. Vet lopen kotsen in die treinquote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
maar ik loop al 6 jaar iedere zaterdag op stratum rond.. dus misschien daarvan?![]()
voer mijn aanvraag in danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |