Past niet echt in deze topic lijkt mij...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat een sukkels op die herdenking!
Die stond in de Metro destijds
Dat is gewoon een stomme TVP...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Past niet echt in deze topic lijkt mij...![]()
Net als bovenstaande postquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een stomme TVP...
Ik heb dat ding al langer in MyAT staan, dus ik heb geen TVP nodig...quote:
Inderdaad, ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:56 schreef koenimex het volgende:
Je gaat denken dat ze het expres doen!
Hier is het archief van afgelopen 1.5 maanden:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:10 schreef Heatseeker het volgende:
meer meer !!
Herken je ze niet? Dat zijn de ministers die door de kamer op het matje worden geroepen (zie onderkop)quote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef donroyco het volgende:
* donroyco komt niet meer bijEn die ventjes die erbij staan..
![]()
Volgens mij doen ze dat niet express hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef MadMarine het volgende:
bij de spits zitten teminste mensen met humor!
sommige zijn echt briljant, maar die met darth vader is echt het beste!
Zou me niks verbazen al doen ze het welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat niet express hoor!
neem dan een screenshop van de spits op de sitequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Sorry, mijn cam is een beetje brak
Weetikveel dat die daar staanquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
neem dan een screenshop van de spits op de site
En wat moeten we zien op de fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Sorry, mijn cam is een beetje brak
ga ook ff oplettenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:00 schreef renz0r het volgende:
whahaha
Zal is opletten als ik de ochtenden in de trein standaard met mn spits/ metro zit! Nooit bij stilgestaan
Das de lancering van de pluto-sondequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |