quote:Op maandag 23 mei 2005 15:56 schreef StarGazer het volgende:
Koeman is nog vrij.......
Als ie ons ook 2 kampioenschappen + kwartfinale CL kan brengen mag ie komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:56 schreef StarGazer het volgende:
Koeman is nog vrij.......
Nou willen al die grote namen niet meer komenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef fransie102 het volgende:
Ik vraag me af of dit nou positieve of negatieve uitwerkingen gaat hebben. Zou Simons bijvoorbeeld nu sneller komen of juist niet?
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou willen al die grote namen niet meer komen
Ik wil een coach die zegt : ook al moeten we GVD het complete team van PSV en Ajax kapot trappen, we gaan voor CL-voetbal!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:05 schreef JeroenV het volgende:
Nee, zeggen dat je kampioen wordt is ook niet echt realistisch is gebleken..
quote:23-05-2005: Gullit: 'Ik hou van Feyenoord'
[Bron: Sp!ts]
Zijn opgeruimde karakter liet hem ook op zijn laatste werkdag bij Feyenoord niet in de steek. Ruud Gullit verliet maandag bijna opgetogen de Kuip, een paar uur nadat ,,in goed overleg'' was besloten om niet verder met elkaar te gaan.
,,Lekker op vakantie met mijn gezin. Daar heb ik nu heel veel zin in. Gek genoeg heb ik de reis net vandaag geboekt. Waarschijnlijk had ik een voorgevoel hoe het allemaal bij Feyenoord zou aflopen. Maar opgelucht voel ik me zeker niet. Ik vind het jammer om Feyenoord te verlaten. De club, de supporters blijven voor altijd in mijn hart. Ik hou van Feyenoord.''
Gullit maakte maandag na het cruciale onderhoud met Van den Herik heel even een aangeslagen indruk. Hij kwam slecht uit zijn woorden en had zichtbaar moeite zich te concentreren. Het nieuws dat hij volgend seizoen geen trainer meer van Feyenoord is, moest hij duidelijk nog even verwerken.
Lachend
Gullit herpakte zich echter snel. Anderhalf uur nadat de beslissing was gevallen, zat hij met zijn assistent Zeljko Petrovic, een enkele supporter en tal van journalisten nog rustig na te keuvelen in brasserie De Cuijperij. Geen onvertogen woord kwam over zijn lippen. Uiteindelijk verliet hij met Petrovic in zijn kielzog lachend de Kuip, zoals hij een jaar geleden ook was binnengekomen.
,,Op naar amsterdam, even met Petro alleen iets drinken'', liet Gullit nog weten. ,,Ik hoef nu niet meer om half zeven 's ochtend mijn bed uit om op tijd bij Feyenoord te zijn. Ook de files van en naar amsterdam zal ik niet missen. Ik weet nog niet of ik donderdag ga naar het afsluitende diner met de spelersgroep. Daar moet ik nog even over nadenken.''
Gullit sloot niet uit dat hij maandagavond alsnog met de Suriprofs meedoet in het jaarlijkse benefietduel met de kampioen van de eerste divisie, in dit geval Heracles. ,,Ja, lekker een partijtje voetballen. Daar heb ik best zin, al heb ik er niet echt voor getraind. Ik had die wedstrijd juist afgezegd om 's avonds in de Kuip met supporters te praten over het afgelopen seizoen. Maar dat hoeft nu niet meer.''
Gadverdammequote:
Bosz als trainer en Jansen op de plek van Wotte?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Als Jansen terugkomt als hoofdtrainer kan Wotte ook net zo goed gaan, want dan heeft 'ie niks meer te doenJansen zal alles op technisch gebied zelf willen regelen denk ik.
Die wil zijn handen niet branden aan de puinhopen in Rotterdamquote:
Wie zou jij als nieuwe trainer van Feyenoord tippen?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Woei, die Ruud heeft wel timing... Had net nog op hem terug willen blikken in mijn nieuwe column, maar daar valt een mouw aan te passen.
Al met al niet verrassend, het is een waardeloze trainer en dat heeft hij zelf nog maar eens bewezen. Had ook wel verwacht dat ie de handdoek zou gooien!
Daar ga ik me zo over buigen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wie zou jij als nieuwe trainer van Feyenoord tippen?
Bron?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef fransie102 het volgende:
Hugo Borst zegt dat Dick Advocaat het wordt.![]()
![]()
Die zegt ook dat Co naar Shaktar Donesk gaatquote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef fransie102 het volgende:
Hugo Borst zegt dat Dick Advocaat het wordt.![]()
![]()
Ik weet niet of Bosz een goede trainer is, maar Jansen mag wat mij betreft best td worden.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bosz als trainer en Jansen op de plek van Wotte?
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef lenin het volgende:
Is Ron Jans geen goede voor Feyenoord? met humor kom je een heel eind en hij heeft meer capaciteiten dan de meesten vermoeden!
Wil die nog geld zien ookquote:Onderhandelingen over vertrekregeling moeten nog plaatsvinden
Ruud Gullit liet weten dat onderhandelingen over een vertrekregeling later plaats zullen vinden. Dan ook zal moeten blijken of zoals het persbericht zegt beide partijen er in overleg goed uitkomen. Het contract van de zojuist vertrokken Feyenoord coach loopt nog een seizoen door
Ik eet om zes uur man. Overigens moet mijn oude column een kick krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je er naast zit.![]()
Maar bron was Radio 1 net.
Waarom? Hij's derde geworden!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Stuart het volgende:
En terecht natuurlijk dat hij weggaat bij Feyenoord![]()
Ik streep even de namen weg die er niks van zouden bakkenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:14 schreef fransie102 het volgende:
Ik denk aan :
- Willem van Hanegem
- Huub Stevens
- Robert Maaskant
- Mario Been
Ik ga ook voor een Johan.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Johan Neeskens, hij brengt de rust terug en zal wel graag bij een topclub aan de slag willen.
Goede trainer.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ik zet voorlopig dan maar even in op Sef Vergoossen.
Een man met dit soort uitspraken kan nog voor wat vermaak zorgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Een alcoholist als coach van een team met naar verhouding veel moslims? Lijkt me niet Duiveltja.
quote:Tja, als je nu aan mij vraagt wie de meest ideale coach van Ajax zou zijn, dan kan ik uiteindelijk maar een naam noemen: Fritz Korbach.
Alles is.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Het is toch ook de schuld van Van den Herik?
Nee, lijkt me ook van niet. Het is een rasechte Ajacied, dus bij Feyenoord heeft hij niets te zoeken. Zijn speelstijl zal bij de Feyenoordspelers ook geen succes hebben. Maar welke trainer er ook komt, ik denk dat het bij Feyenoord niet beter zal gaan. Zoals ik al in eerdere posts heb aangegeven gaat het de laatste 25 jaar eigenlijk alleen tussen Ajax en PSV, sporadisch pakt Feyenoord een keer de landstitel en nog zeldzamer is het winnen van een Europacup.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:21 schreef VoreG het volgende:
Neekskens gaat echt niet naar feyenoord.
Wat wil dat zeggen. Dat trainers ook ergens moeten beginnenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Door een trainer die van Fortuna kwam heeft feyenoord de UEFA beker gewonnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |