Gadverdammequote:
Bosz als trainer en Jansen op de plek van Wotte?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Als Jansen terugkomt als hoofdtrainer kan Wotte ook net zo goed gaan, want dan heeft 'ie niks meer te doenJansen zal alles op technisch gebied zelf willen regelen denk ik.
Die wil zijn handen niet branden aan de puinhopen in Rotterdamquote:
Wie zou jij als nieuwe trainer van Feyenoord tippen?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Woei, die Ruud heeft wel timing... Had net nog op hem terug willen blikken in mijn nieuwe column, maar daar valt een mouw aan te passen.
Al met al niet verrassend, het is een waardeloze trainer en dat heeft hij zelf nog maar eens bewezen. Had ook wel verwacht dat ie de handdoek zou gooien!
Daar ga ik me zo over buigen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wie zou jij als nieuwe trainer van Feyenoord tippen?
Bron?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef fransie102 het volgende:
Hugo Borst zegt dat Dick Advocaat het wordt.![]()
![]()
Die zegt ook dat Co naar Shaktar Donesk gaatquote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef fransie102 het volgende:
Hugo Borst zegt dat Dick Advocaat het wordt.![]()
![]()
Ik weet niet of Bosz een goede trainer is, maar Jansen mag wat mij betreft best td worden.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bosz als trainer en Jansen op de plek van Wotte?
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef lenin het volgende:
Is Ron Jans geen goede voor Feyenoord? met humor kom je een heel eind en hij heeft meer capaciteiten dan de meesten vermoeden!
Wil die nog geld zien ookquote:Onderhandelingen over vertrekregeling moeten nog plaatsvinden
Ruud Gullit liet weten dat onderhandelingen over een vertrekregeling later plaats zullen vinden. Dan ook zal moeten blijken of zoals het persbericht zegt beide partijen er in overleg goed uitkomen. Het contract van de zojuist vertrokken Feyenoord coach loopt nog een seizoen door
Ik eet om zes uur man. Overigens moet mijn oude column een kick krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je er naast zit.![]()
Maar bron was Radio 1 net.
Waarom? Hij's derde geworden!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Stuart het volgende:
En terecht natuurlijk dat hij weggaat bij Feyenoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |