Nu ja, een goed paard kan wel een goede ruiter zijn, maar het hoeft niet. Het is in ieder geval geen garantie voor succes zoals Cruijff en Derksen ons lange tijd wilden doen geloven.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat heeft Rijkaard dit seizoen ook wel bewezen ja.
Rijkaard heeft teveel prutswerk afgeleverd om er blind vanuit te kunnen gaan dat het succes van Barcelona zíjn succes is.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:16 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat heeft Rijkaard dit seizoen ook wel bewezen ja.
Heb ik hem nooit horen zeggen. Weet wel dat ie dolgraag wou toen van Hanegem er een duiventil van maakte begin '90. Volgens mij wil Wimpie best nog trainen, maar dan alleen in een organisatie waar ie met gelijkgestemmenden naar zijn visie kan werken. Dat was totnutoe niet het geval bij Feyenoord door allerlei aanwezigen, maar lijkt er haast op dat ie bij de smeekbede van Feyenoord of ie nu terug wil komen op zijn wenken bediend wordt en alles en iedereen eruit vliegt die niet in zijn voetbalstraatje denkt. Met Gullit als eerste slachtoffer.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef Cart_man het volgende:
Wim wil geen trainer meer zijn...
Niet te hopen...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef PogueMahone het volgende:
wotte blijft dus?
misschien kan Wotte trainer van Feyenoord wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef PogueMahone het volgende:
terecht, het was niks tussen feijenoord en gullit
wotte blijft dus?
Waarom? Een nieuwe trainer leek me juist wat Feyenoord nodig had.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef stevengerrard het volgende:
Misschien zorgt dit ervoor dat Kuijt volgend seizoen zijn thuiswedstrijden gaat spelen op Anfield road.
... alsdus de reclame van Fortisquote:Alle beslissingen hebben één ding gemeen: ze worden op het juist moment genomen.
Het succes van Barça komt omdat ze uitstekend hebben ingekocht, ze hebben een fantastisch middenveld en een uitstekende aanval.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef DjMark het volgende:
het succes van barca komt grotendeels door Henk, daar ben ik van overtuigd.
Prima moment toch, eerst een seizoen verprutsen, en dan weggaan!quote:
Zijn eerste aankoop zal dan wel Moerad zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan Wotte trainer van Feyenoord worden
Die zullen er niet eens over nadenken lijkt me. ten Cate en Jol gaan echt niet voor een hongerloontje bij fnoord trainen. Ik denk dat wotte hem opvolgt als hoofdtrainerquote:Op maandag 23 mei 2005 14:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als Ten Cate of Jol hem maar niet opvolgt. Die zijn te goed.
Wotte? Jahoor...dan breekt echt de pleuris uit bij Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die zullen er niet eens over nadenken lijkt me. ten Cate en Jol gaan echt niet voor een hongerloontje bij fnoord trainen. Ik denk dat wotte hem opvolgt als hoofdtrainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |