Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Opvallend is dat de mensen die wat verder van FCG afstaan over het algemeen een positiever beeld van hem hebben dan de meer directe volgers van de club. Ik weet het niet zo, zijn uitstraling is een goede PR, maar de critici hebben niet helemaal ongelijk in hun verwijt dat hij tactisch fouten blijft maken elke week. Een aantal beslissingen heeft FCG zeker punten gekost dit seizoen...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ron Jans doet het in Groningen goed, maar is een gok.
De TD bij Ajax is al vorig jaar oktober opgestapt en daarna zijn er toch ook nog wel wat problemen geweest. Maar een TD aanstellen terwijl er al een trainer is, is volgens mij ook vragen om problemen. Omdat de TD dan niet kan werken met de trainer van zijn keuze.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je wat tis, iedereen geeft nu iedereen de schuld, dat is duidelijk een teken dat het in de organisatie vanaf dag 1 al fout zat. Net zoals t bij ajax ook niet boterde met een TD er tussen, nu zie je dat nu blind en van der Eijden samen alles kunnen doen alles veel sneller en makkelijker gaat en er nauwelijks nog slechte verhalen naar buiten komen.
stap 1 is dus intern de boel goed regelen
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]zitten we alweer de ramptoerist te spelen
Dat was natuurlijk wel een toevalstreffer. Bovendien had Feyenoord toen relatief gezien ontzettend weinig punten voor een kampioen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als hoofdtrainer heeft is ie wel kampioen met Feyenoord geworden dus echt slecht kun je hem ook niet noemen.
`quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:14 schreef mister_popcorn het volgende:
weet ik niet, maar hij bereikt goede resultaten met niet bovenmodale voetballers, plus dat het mij een relaxte gast lijkt die niet snel in paniek raakt en niet teveel praatjes heeft.
Weet je wanneer je niks van voetbal af weet? Als je zon groentje bij zon grote club wil. Jij weet dus echt niks van voetbal.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef mister_popcorn het volgende:
ub40 niet praten over voetbal als je niet ervan af weet (jeweet)
maaskant heeft uiteindelijk een prima elftal neergezet, nadat er allerlei nieuwe spelers en eigen kweek in waren gezet. Natuurlijk heeft dit tijd nodig (duh), maar zegt ook veel over de kwaliteiten van de trainer zelf. Gewoon rustig doorwerken wetende dat je team uiteindelijk toch gaat draaien. En dat draaien doen met een behoorlijk aantal punten uit de laatste wedstrijden.
hij heeft t redelijk gedaan met een ongeballanceerde selectie waar de beste spelers uit waren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
`
Maaskant heeft dit seizoen niks laten zien qua prestaties. Hij heet alleen geluk gehad in de amstel cup waardoor Willem 2 nu europees voetbal speelt.
Ja want hij heeft een mooie Zuis-Afrikaanse naam.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Maaskant is de bondscoach die Oranje in 2010 naar de wereldtitel leidt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |