abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:17:03 #251
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_27308079
Offtopic:
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ron Jans doet het in Groningen goed, maar is een gok.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Opvallend is dat de mensen die wat verder van FCG afstaan over het algemeen een positiever beeld van hem hebben dan de meer directe volgers van de club. Ik weet het niet zo, zijn uitstraling is een goede PR, maar de critici hebben niet helemaal ongelijk in hun verwijt dat hij tactisch fouten blijft maken elke week. Een aantal beslissingen heeft FCG zeker punten gekost dit seizoen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Cruoninga op 24-05-2005 14:43:56 ]
pi_27308326
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

weet je wat tis, iedereen geeft nu iedereen de schuld, dat is duidelijk een teken dat het in de organisatie vanaf dag 1 al fout zat. Net zoals t bij ajax ook niet boterde met een TD er tussen, nu zie je dat nu blind en van der Eijden samen alles kunnen doen alles veel sneller en makkelijker gaat en er nauwelijks nog slechte verhalen naar buiten komen.
stap 1 is dus intern de boel goed regelen
De TD bij Ajax is al vorig jaar oktober opgestapt en daarna zijn er toch ook nog wel wat problemen geweest. Maar een TD aanstellen terwijl er al een trainer is, is volgens mij ook vragen om problemen. Omdat de TD dan niet kan werken met de trainer van zijn keuze.

Eigenlijk is er geen natuurlijke constructie mogelijk bij een voetbalclub; het lange en korte termijn overlappen elkaar voor een (groot) deel, dus als je daar verschillende mensen voor hebt zullen die altijd met elkaar in conflict kunnen komen (met kans op een prestigestrijd waar niemand beter van wordt). Maar alle macht in één hand is meestal ook niet goed voor de club.
Ook als de trainer door een bepaald bestuur is aangesteld en op een relatief korte termijn weer wordt ontslagen is die aanstelling in principe net zo goed een fout van het bestuur. Dan zou het bestuur eigenlijk tegelijk met de trainer weg moeten gaan. Maar dan is er niemand meer om een nieuwe trainer aan te stellen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 mei 2005 @ 14:26:19 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27308395
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ramptoerist
zitten we alweer de ramptoerist te spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:34:20 #254
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27308666
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zitten we alweer de ramptoerist te spelen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:02:16 #255
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27309686
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als hoofdtrainer heeft is ie wel kampioen met Feyenoord geworden dus echt slecht kun je hem ook niet noemen.
Dat was natuurlijk wel een toevalstreffer. Bovendien had Feyenoord toen relatief gezien ontzettend weinig punten voor een kampioen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27311848
robbert maaskant lijkt mij een goede.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_27311927
Hij heeft wel visie ja, laatst bracht hij toch een boek uit over voetbal ofzo ?
pi_27312092
weet ik niet, maar hij bereikt goede resultaten met niet bovenmodale voetballers, plus dat het mij een relaxte gast lijkt die niet snel in paniek raakt en niet teveel praatjes heeft.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_27312128
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:14 schreef mister_popcorn het volgende:
weet ik niet, maar hij bereikt goede resultaten met niet bovenmodale voetballers, plus dat het mij een relaxte gast lijkt die niet snel in paniek raakt en niet teveel praatjes heeft.
`
Maaskant heeft dit seizoen niks laten zien qua prestaties. Hij heet alleen geluk gehad in de amstel cup waardoor Willem 2 nu europees voetbal speelt.
lollig
pi_27312708
ub40 niet praten over voetbal als je niet ervan af weet (jeweet )

maaskant heeft uiteindelijk een prima elftal neergezet, nadat er allerlei nieuwe spelers en eigen kweek in waren gezet. Natuurlijk heeft dit tijd nodig (duh), maar zegt ook veel over de kwaliteiten van de trainer zelf. Gewoon rustig doorwerken wetende dat je team uiteindelijk toch gaat draaien. En dat draaien doen met een behoorlijk aantal punten uit de laatste wedstrijden.
pi_27313028
Ik zie Robert Maaskant als ultieme dark horse, eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27313425
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef mister_popcorn het volgende:
ub40 niet praten over voetbal als je niet ervan af weet (jeweet )

maaskant heeft uiteindelijk een prima elftal neergezet, nadat er allerlei nieuwe spelers en eigen kweek in waren gezet. Natuurlijk heeft dit tijd nodig (duh), maar zegt ook veel over de kwaliteiten van de trainer zelf. Gewoon rustig doorwerken wetende dat je team uiteindelijk toch gaat draaien. En dat draaien doen met een behoorlijk aantal punten uit de laatste wedstrijden.
Weet je wanneer je niks van voetbal af weet? Als je zon groentje bij zon grote club wil. Jij weet dus echt niks van voetbal.

En die paar wedstrijden aan het eind van het seizoen die hij heeft gewonnen zeggen niks. Droom maar lekker verder met de gedachte dat je veel verstand van voetbal hebt.

Kans is 1% dat Robert Maaskant trainer van feyenoord wordt, of heeft de rest van Nederland ook geen verstand van voetbal alleen jij?
lollig
pi_27313640
Maaskant was kandidaat mocht v.Marwijk vertrekken voor 03-04.

Sollied lijkt me ook geen verkeerde trainer als ik zo een beetje het Brugge forum doorlees, heeft prijzen gepakt met wat 'mindere' spelers. Ze moeten zijn speelstijl daar alleen niet meer hebben, maarja, wat boeit mij de speelstijl
pi_27313790
Sollied speelt een variantje op 4-3-3, past wel in De Kuip.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 mei 2005 @ 17:05:29 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27313909
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

`
Maaskant heeft dit seizoen niks laten zien qua prestaties. Hij heet alleen geluk gehad in de amstel cup waardoor Willem 2 nu europees voetbal speelt.
hij heeft t redelijk gedaan met een ongeballanceerde selectie waar de beste spelers uit waren.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 18:06:50 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_27315710
Maaskant is idd een grote kandidaat lijkt me.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27317300
Volgens TV Rijnmond is hij een grote kandidaat zelfs. Schiedammer, ook nog.
www.thuisuiteten.nl
pi_27317481
Bij Voetbal Insite werd gisteren Erwin Koeman als kandidaat genoemd. Lijkt me geen verkeerde op zich, hoewel het ook een beetje een gok is, maar dat geldt misschien wel voor alle kandidaten.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 mei 2005 @ 19:07:19 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27317571
Erwin hoort bij ons
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27317884
Erwin Koeman zou ik een hele flinke gok vinden, eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_27317930
Maaskant is de bondscoach die Oranje in 2010 naar de wereldtitel leidt
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:34:48 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27318380
Ik vind Maaskant, Koeman en Jans eigenlijk totaal niet passen bij een club als Feyenoord qua karakter. Ik denk dat ze in Sollied een keer een goede outsider hebben, die voor een tegenstander erg moeilijk voetbal kan spelen. Verder kan 'ie natuurlijk Simons overtuigen toch naar Feyenoord te komen.

Maaskant zie ik niet echt als trainer van Feyenoord. Bovendien heeft 'ie ondanks de AC finale en de eindsprint van Willem II nou niet echt de beste dingen laten zien in TIlburg, hoewel dat veel steunpilaren vertrokken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 19:35:38 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_27318407
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Maaskant is de bondscoach die Oranje in 2010 naar de wereldtitel leidt
Ja want hij heeft een mooie Zuis-Afrikaanse naam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27318760
Sollied zou te goed zijn twi. Sef Vergoossen eigenlijk ook.

Je gunt Feyenoord Rinus Israël.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:50:31 #275
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_27318843
wat heeft iedereen trouwens met Jans? aardige kerel goede muzieksmaak (erg belangrijk natuurlijk ) maar zo goed presteert hij nou ook weer niet met Groningen
De Narcis van Gabon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')