foeiquote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
stt....
ik heb gewoon stiekem gestemd.....
Jij bent zoooo verschrikkelijk dom dat ik dus al ja moet stemmen voor iemand zoals jij.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Clerick het volgende:
tegen
de eu is gewoon kut
kijk maar naar de euro, de rijke zijn nog rijker geworden, en de arme nog armer :S
als de EU dan 1 geheel is, waarom mag je geen benzine in duitsland kopen en in nederland verkopen?
Of sigaretten in Slovenie kopen en hier verkopen..
mag ook niet
rot maar lekker op met de EU.
Nederland deed het goed voor 2002....
Ze moeten mensen met een IQ beneden de 80 hun stemrecht afpakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Clerick het volgende:
tegen
de eu is gewoon kut
kijk maar naar de euro, de rijke zijn nog rijker geworden, en de arme nog armer :S
als de EU dan 1 geheel is, waarom mag je geen benzine in duitsland kopen en in nederland verkopen?
Of sigaretten in Slovenie kopen en hier verkopen..
mag ook niet
rot maar lekker op met de EU.
Nederland deed het goed voor 2002....
als ik nou ook nog mocht stemmenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Reloaded het volgende:
NEEN
waaromquote:Op maandag 23 mei 2005 15:45 schreef teknomist het volgende:
Ik stem niet want ik ben tegen referenda.
Wat een onzin. De export binnen het huidige verenigde Europa is significant toegenomen de afgelopen jaren. Helaas ging dit gepaard met een wereldwijde economische recessie, maar het is zeer duidelijk dat er wel degelijk voordelen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
de nuance ontbreekt wellicht in zijn bericht, maar Clerick heeft wel een punt. Voor europa ging ht goed in Nederland, en eiedere stap richting eenwording heeft ons alleen nog maar geld gekost en niets dan ellende gebracht. De zogenaamde voordelen blijven maar steeds uit, althans daar merkt de burger niets van.
Het is te complexe materie om het aan de gewone man over te laten. De meeste mensen die gaan stemmen kunnen Europese Unie nog eens niet goed spellen. Beslissingen moet je overlaten aan mensen die er verstand van hebben. Of ik voor of tegen de grondwet ben doet niet ter zake...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef crossover het volgende:
[..]
waaromje bent toch ook voor of tegen de grondwet?
Dat valt best mee, Teknomist. Het punt is alleen dat de meesten niet de moeite nemen om zich erin te verdiepen. Ze kijken een aantal keer naar Barend en van Dorp en zien de fractievoorzitters samen met Jeroen Pauw verwikkeld in een zéér slecht en uitermate oppervlakkig debat bij Nova, horen de buurman roepen dat het allemaal kut is en stemmen 'dan maar néé'.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is te complexe materie om het aan de gewone man over te laten. De meeste mensen die gaan stemmen kunnen Europese Unie nog eens niet goed spellen. Beslissingen moet je overlaten aan mensen die er verstand van hebben. Of ik voor of tegen de grondwet ben doet niet ter zake...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |