Een getraind MTP-er zorgt ervoor dat het niet opvaltquote:Op maandag 23 mei 2005 13:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
En niet echt succesvol zo te merkenalles zit onder
nou ik zat te wachten op een nieuw topic, dus toen ben ik 'm zelf maar ff snel wat maken maar jij was alweer terugquote:Op maandag 23 mei 2005 13:04 schreef Megter het volgende:
Jullie hebben 4 minuten zonder topic gezeten!!
Dacht dat iemand anders de OP wel zou doen omdat ik m'n eten aan het halen was
Waarom heb je dan ook zo achterlijk veel keer Z in je naam staan.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je valt in herhaling; verzin eens wat nieuws. En leer mijn naam even goed schrijven, wil je?
het waren de 4 zwaarste minuten uit mijn stagequote:Op maandag 23 mei 2005 13:04 schreef Megter het volgende:
Jullie hebben 4 minuten zonder topic gezeten!!
Dacht dat iemand anders de OP wel zou doen omdat ik m'n eten aan het halen was
ze zat minder dan 13 minuten op het toiletquote:Op maandag 23 mei 2005 13:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe weet je dat? stiekum wezen kijken zeker?
ik geef cursussenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een getraind MTP-er zorgt ervoor dat het niet opvalt![]()
juist, geen klodders en geen vlekken!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een getraind MTP-er zorgt ervoor dat het niet opvalt![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het waren de 4 zwaarste minuten uit mijn stage
misschien is t een professionalquote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze zat minder dan 13 minuten op het toilet
Zecht hij. Jij hebt ook belachelijk veel 'e' in je naamquote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook zo achterlijk veel keer Z in je naam staan.
Waarom ga jij niet gewoon iets anders doenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook zo achterlijk veel keer Z in je naam staan.
Zegt...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zecht hij. Jij hebt ook belachelijk veel 'e' in je naam
En wie z'n kloon is dit nou weer?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Beurlap het volgende:
Fok zit vol met nerds!! Dat blijkt wel uit de stage's en onderzoeksrichtignen van het lijstje nerds in de beginpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |