Die kan daar ook vast wel ergens arbeiten, de Reeperbahn ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef gr8w8 het volgende:
Heeft vdV al wel toestemming van Silvie gekregen? Kan ze daar wel shoppen?

Een eigen jeugd is erg belangrijk inderdaad, maar of het goede ajacieden zijn in de toekomst moet men nog bewijzen, op dit moment zijn het alleen talenten.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Gisteren wel érg veel Nederlanders aan de zijde van Ajax: in de basis begonnen Maarten Stekelenburg, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart, Daniël de Ridder en Ryan Babel, terwijl ook Wesley Sneijder en Johnny Heitinga nog invielen! Alles uit eigen opleiding!
Daar kunnen ze in Rotte'dam en Ei'hoven alleen maar van dromen...

En hoeveel daarvan speelden door mislukte aankopen en blessures van anderen?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Gisteren wel érg veel Nederlanders aan de zijde van Ajax: in de basis begonnen Maarten Stekelenburg, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart, Daniël de Ridder en Ryan Babel, terwijl ook Wesley Sneijder en Johnny Heitinga nog invielen! Alles uit eigen opleiding!
Daar kunnen ze in Rotte'dam en Ei'hoven alleen maar van dromen...

Ach, ik moet het nog zien. Maar zoveel Nederlandse spelers bij Ajax is natuurlijk schitterend.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tientallen jaren aangemodderd ja, maar sinds 2 jaar structureel

Er moet een hele mentaliteitsverandering komen in Eindhoven willen ze ook veel gebruik gaan maken van eigen opleiding, maar de vraag is of ze dat willen.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, ik moet het nog zien. Maar zoveel Nederlandse spelers bij Ajax is natuurlijk schitterend.

Ik vind dat een nietszeggende vergelijking eigenlijk. Ajax zou het niet redden als het de gemiddelde nederlandse lengte zou moeten opstellen.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:50 schreef JaWi het volgende:
Volgensmij is Ajax een van de weinige (top)clubs die het zou redden met slechts 3 buitenlanders, maar dat is een ander verhaal.

tja, in andere landen is het niet heel anders hoor..ze zouden gewoon elke europese club maar 3 'buitenlanders' mogen laten opstellenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar dat er teveel buitenlanders in de HCE rondlopen vind ik ook.

Zoals destijds van toepassing was op 'het grote' barcelona toen cruijff trainer was vind ik een goede optie.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef keijz het volgende:
[..]
tja, in andere landen is het niet heel anders hoor..ze zouden gewoon elke europese club maar 3 'buitenlanders' mogen laten opstellen

3 nichten op een rij op die foto.quote:

volgend jaar pullen bier en braadwurstenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Sylvie heeft echt teveel invloed

Misschien komt ie volgende keer wel met een blauw oog op de training,,quote:Op maandag 23 mei 2005 14:27 schreef DeTolk het volgende:
idd, zo is Johnny net een kaalgeschoren anaalridder

Een echte breezerboyquote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]

quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |