Alles is beter dan dit seizoen qua spitsen denk ik voor Ajax.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Jajong het volgende:
Ook al staat ie t hele seizoen uit ze neus te vreten , zolang ie scoort zal t me jeuken onze topscorer had er nog niet eens 10 inliggen dit seizoen :/
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Kluivert + Davids erbij, verpats die malle trabelsi en haal Reiziger
wat een wereldteam![]()
Rosenberg moet ook minstens 5, maar vermoedelijk eerder 7 miljoen kosten. Stel dat je Davids kunt halen, en Rosenborg dan zou ik Marcus veel succes wensen bij Arsenal en die 7 miljoen in 3 jaar salaris voor Patrick steken. Krijg je denk ik veel meer voor terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alles is beter dan dit seizoen qua spitsen denk ik voor Ajax.
Maar als je Kluivert haalt zul je op andere zaken moeten beknibbelen denk ik en als je de keus hebt tussen Kluivert of Davids (behoorlijke luxe-positie) dan zou ik eerder voor Davids gaan en gokken op Babel vooin en misschien wel Rosenberg?
De vraag is of de RVC toestemt met dergelijke salarissen, maar de optie is een goede denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
Rosenberg moet ook minstens 5, maar vermoedelijk eerder 7 miljoen kosten. Stel dat je Davids kunt halen, en Rosenborg dan zou ik Marcus veel succes wensen bij Arsenal en die 7 miljoen in 3 jaar salaris voor Patrick steken. Krijg je denk ik veel meer voor terug.
Ach, ze staan 2.4 miljoen toe voor een al 2 jaar uit vorm zijnde van der Vaart, dus dan zullen ze hetzelfde ook wel voor twee van Ajax' helden uitgeven. Alleen met Charisteas zit je in je maag he. Zal 'ie er ooit komen, of sla je een andere weg in? Vind 't wel sneu voor die jongen, maar voetballend komt 'ie gewoon tekort.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De vraag is of de RVC toestemt met dergelijke salarissen, maar de optie is een goede denk ik
twi, iksa chrik van 7 miljoen (!!!) voor die Rosenberg. Is hij dan echt zo goed? Het lijkt me op het eerste gezicht schromelijk overbetaald...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
Rosenberg moet ook minstens 5, maar vermoedelijk eerder 7 miljoen kosten. Stel dat je Davids kunt halen, en Rosenborg dan zou ik Marcus veel succes wensen bij Arsenal en die 7 miljoen in 3 jaar salaris voor Patrick steken. Krijg je denk ik veel meer voor terug.
Zeker als je straks weer wat spelers van de loonlijst weet af te halen (Sonck definitief weg, Obodai, Yakubu, Ikedia, van der Vaart) heb je weer wat ruimte om met de salariseisen te spelen.
Ikedia en Yakubu spelen bij RBC en Vitesse, niet de meest kapitaalkrachtige clubs. Het zou me verbazen als ze voor beide niet-EU spelers meer dan 2 ton op tafel leggen, wat dus nog een "gat" van 2.5 ton maakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
twi, iksa chrik van 7 miljoen (!!!) voor die Rosenberg. Is hij dan echt zo goed? Het lijkt me op het eerste gezicht schromelijk overbetaald...
Daarnaast kostten Yakubu, Ikedia en Sonck dit jaar al nagenoeg niets omdat de huurclubs het salaris (deels) overnamen...
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef SoA-Holic het volgende:
Kluivert heeft al aangegeven naar Spanje terug te willen, dus dat is geen reëele optie.
Motto bij Ajax is al jaren: ik schiet maar niet, straks is het mis! (dan maar de subtop, zoals Soetaers, Sikora etc)quote:
Ach, je ziet hoe verhit de geruchten rond Davids nu worden, zo dat Blind er commentaar op moet geven en de media erover schrijven. Zolang wij de geruchten maar aan blijven wakkeren door te blijven zeuren, verhaaltjes de wereld in helpen die op websites komen. Als dat goed loopt gaan de media ernaar vragen en voor je 't weet komt Patrick een keertje naar Amsterdam en laat 'ie wat los over Ajax.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Motto bij Ajax is al jaren: ik schiet maar niet, straks is het mis! (dan maar de subtop, zoals Soetaers, Sikora etc)
PSV heeft indertijd ook een belachelijk hoog bedrag betaalt voor Eric Addo (15 miljoen klinkende guldens) en zon topper is ie vooralsnog niet. Ook Laovic van Feyenoord was niet goedkoop.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef Againzender het volgende:
7 miljoen voor Rosenberg, dan moet het echt een topper zijn, want dat is erg veel geld.
wat doet dat af aan het feit dat winston bij de suriprofs speelt? leuk filmpje wel "dit is mn eerste wedstrijd in een jaar! morgen kramp"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ikedia en Yakubu spelen bij RBC en Vitesse, niet de meest kapitaalkrachtige clubs. Het zou me verbazen als ze voor beide niet-EU spelers meer dan 2 ton op tafel leggen, wat dus nog een "gat" van 2.5 ton maakt.
Daarnaast is de prijs van Rosenberg opgestuwd door de interesse van Arsenal en nog wat andere clubs uit Duitsland. Bovendien heeft 'ie natuurlijk in 5 wedstrijden het astronomische aantal van 1 goal gemaakt dit seizoen, dat zorgt ook voor het stijgen van de transfersom
Reageerde ik op jou dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
wat doet dat af aan het feit dat winston bij de suriprofs speelt? leuk filmpje wel "dit is mn eerste wedstrijd in een jaar! morgen kramp"![]()
Arsenal kan voor dat bedrag van der Vaart en De Ridder samen kopen als ze 't slim spelen. Beetje vreemd als ze 't dan aan Rosenberg uit gaan geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:03 schreef Jajong het volgende:
Rosenberg kost naar wat ik hoor meer dan 8 miljoen, ajax is aan t bieden tegen onder andere Arsenal
#quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef SoA-Holic het volgende:
Kluivert heeft al aangegeven naar Spanje terug te willen, dus dat is geen reëele optie.
Omdat Raffie in Portugal direct neergesabeld zal worden door verdedigers, omdat Co zo ontslagen is en omdat ze daar allemaal mannetjes hebben die op 10 willen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:38 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de Telegraaf kon VDV ook naar Porto, mee met Adriaanse. Onbegrijpelijk dat hij daar niet voor gekozen heeft. Werken met een trainer die je kent, Europees voetbal, met betere spelers, waarschijnlijk meer geld en een warm land. Waarom zou je HSV boven Porto verkiezen?
Beetje makkelijk. Vorig seizoen topscorer in Zweden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Daarnaast is de prijs van Rosenberg opgestuwd door de interesse van Arsenal en nog wat andere clubs uit Duitsland. Bovendien heeft 'ie natuurlijk in 5 wedstrijden het astronomische aantal van 1 goal gemaakt dit seizoen, dat zorgt ook voor het stijgen van de transfersom
/edit: Zo beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |