AZquote:Davids sluit terugkeer niet uit
Edgar Davids sluit een terugkeer naar Nederland niet uit, maar hij moet eerst met Inter om de tafel gaan zitten. Als hij weer in Nederland gaat spelen ziet hij AZ wel zitten, omdat Louis van Gaal daar volgend jaar trainer is.
Dat zei Davids maandagavond na de wedstrijd Suriprofs-Heracles (2-1) tegen AT5. De middenvelder komt bij Inter niet aan spelen toe en zoekt een nieuwe uitdaging.
De afgelopen dagen werd Davids in verband gebracht met Ajax. Assistenttrainer Van der Lem sprak een paar maal met hem. Davids: "Voor de toekomst sluit ik niets uit, ook Ajax niet. "
(AT5)
Het is eerder Van Gaal dan AZ hoor, zoals ik het lees. En ik kan me best voorstellen dat ie met Van Gaal zou willen werken.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef Nashje het volgende:
Leuk dat ie een terugkeer niet uit sluit, maar dan als voorkeur AZ te noemen.
Davids, een echte Ajacied.
Als die succesperiode er niet was dan was van Gaal daar ook niet..quote:Op maandag 23 mei 2005 23:28 schreef Nashje het volgende:
Dus Davids zou ook naar AZ willen zonder de succesperiode. Dan stond AZ nu ongeveer 10e.
Dat lijkt me sterk.
Ik denk dat juist de kans dat hij naar Ajax gaat vrij groot is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Als je dat interview zag lijkt hij echt een sterke voorkeur voor AZ te hebben...
Pfff, voor het geld hoeft Davids het echt niet meer te doen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat Scheringa hem meer salaris wil bieden dan Ajax wil.
Geen basisplaats misschien? Of niet zijn geliefde plekje achter de spitsen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:38 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de Telegraaf kon VDV ook naar Porto, mee met Adriaanse. Onbegrijpelijk dat hij daar niet voor gekozen heeft. Werken met een trainer die je kent, Europees voetbal, met betere spelers, waarschijnlijk meer geld en een warm land. Waarom zou je HSV boven Porto verkiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |