Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En daar wil ik het bij laten mbt dit onderwerpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
me2quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook alquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ahh.. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik niet, ik wil me er niks bij voorstellen. Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Sneeuwcaramel??? Van die gele sneeuw?? Je weet toch wat DAAR mee gebeurd is he?!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan sneeuwcaramelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan sneeuwcaramelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koud zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat.
Maar in plaats daarvan kwijn ik weg in een computerruimte op de universiteit.
en ik op me hogeschool, heb op me kamer nog geen internetquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, van die caramelballen met poedersuiker er omheenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Sneeuwcaramel??? Van die gele sneeuw?? Je weet toch wat DAAR mee gebeurd is he?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eens, maar toch nieuwsgierig!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter dan in een Utrechts internetcafe.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blijquote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Eens, maar toch nieuwsgierig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je laten uitwonen door 40 mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me er niks bij voorstellen. Geef mij maar gewoon 1 of 2 meisjes is ook genoeg. 40 is a crowd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik heb nog een alibi dat ik hier ben, maar jij vast niet.quote:
Alles beter dan thuis in Bovenkarspel terwijl je eigenlijk naar college had gemoetenquote:
boefjequote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alles beter dan thuis in Bovenkarspel terwijl je eigenlijk naar college had gemoetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bedoelt dat jij ze allemaal al gezien hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Right.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gatverdamme. Met wat mazzel kan je ook d'r hema-onderbroek-foto's nog vinden, jij blijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een alibi dat ik hier ben, maar jij vast niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel succesquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je op de seksrelatie tour?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je laten uitwonen door 40 mannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben al blij als ik 1 meisje kan vinden waar ik sex mee kan hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En meer hoeft ook niet van mij, niet tegelijk iigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(alhoewel, 2....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom in de wondere wereld die 'een boek lezen' heet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanmorgen sollicitatie gehad, vanmiddag weer eentje hier in de buurt. Excuus genoeg? Moet 5 uur door komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij niet dan? Jeetje, heb je toch echt wat gemist IR.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij ze allemaal al gezien hebt?
Don't push it.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld die 'een boek lezen' heet.
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jeetje, heb je toch echt wat gemist IR.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
quote:
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Ik ben nu eenmaal een net mens.
ik had gezegd dat ik het er verder niet over wilde hebben, tis er nu genoeg over gehad, daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zal straks m'n pc even doorzoeken voor je.
... en dan op een bankje in het park.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop