21 dus.. Mja op een oude fiets moet je et leren hequote:
werkt je vriend al wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, met mn zus. Totdat ik ben afgestudeerd en een baan heb/ga zoeken. dan ga ik samenwonen.
Tsja, was gewoon lekker mokkel. Kon ik mooi mee pimpen bij mijn vrienden enzo, dus dat hield me op de been. Maar volgens mij vond zij het op een gegeven moment niet zo leuk meerquote:
Ach, zo oud is dat toch nietquote:Op maandag 23 mei 2005 11:49 schreef Woldo het volgende:
[..]
21 dus.. Mja op een oude fiets moet je et leren he![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, was gewoon lekker mokkel. Kon ik mooi mee pimpen bij mijn vrienden enzo, dus dat hield me op de been. Maar volgens mij vond zij het op een gegeven moment niet zo leuk meer![]()
(ik was toen ook nog jong en onervaren ;')
Wha! Wat een sukkel! Ik zit op dit moment in het kantoor tegen over de Aventus en het is zo pauzequote:Op maandag 23 mei 2005 11:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hehe weet je waar die gast woont! naast aventus![]()
hebben jullie het nou over mijquote:Op maandag 23 mei 2005 11:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Heel weinig mensen hadden de enorme blunder maar door denk ik![]()
ik heb het opgegeven...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:50 schreef Megter het volgende:
Geitje, vanmiddag moet ik wel wat doen, niet heel de middag, maar wel een gedeelte.
Dus als je nog hulp nodig hebt moet je het snel zeggen, dan kan ik er zometeen naar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |