Nee, dat is nog het mooie.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 't zelf niet eens door![]()
Ik heb wel een broertje in de aanbiedingquote:Op maandag 23 mei 2005 11:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat jij nou geen zus hebt..(wees blij)
Hier volspemme met onzinquote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
Potverdorie, dalijk weer een uur alleen. Wat zal ik eens gaan doen?
Kijken wie het langst stil kan blijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
MTP'enquote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
ja he. heb daarvoor nooit een vriend gehad, dus die drie jaar is mn recordquote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Nu ik nogrecord staat op 10 maanden
![]()
Heel weinig mensen hadden de enorme blunder maar door denk ikquote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is nog het mooie.
We zitten hem helemaal af te branden en hij heeft niets door
10 maanden joh, hoe hou je 't uitquote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Nu ik nogrecord staat op 10 maanden
![]()
ik zeg: GMTAquote:Op maandag 23 mei 2005 11:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Heel weinig mensen hadden de enorme blunder maar door denk ik![]()
nee, met mn zus. Totdat ik ben afgestudeerd en een baan heb/ga zoeken. dan ga ik samenwonen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
je ging toch verhuizen binnenkort? ga je samenwonen met hem dan?
Hehe weet je waar die gast woont! naast aventusquote:Op maandag 23 mei 2005 11:45 schreef Woldo het volgende:
[..]
Oh.. ik zal em wel eens ff in elkaar rossen in de Joffer![]()
Met jezus?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, met mn zus. Totdat ik ben afgestudeerd en een baan heb/ga zoeken. dan ga ik samenwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |