Ik heb er al een keer 1 gepost op het forumquote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik wil het ook aan jou vragen!
Kom tie dan he!
Wil je een foto van jezelf sturen
Mag ik een leeg zwembad voor deze jongemanquote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zou jij 3 knuffels Real life of virtueel aan fisher kunnen geven...
Reden:
1e knuffel: Hij verzinde vrijdag nog een nieuwe nickname voor me Stupido (vind die dus helemaal geweldig![]()
![]()
![]()
2e en 3e knuffel: Een mede stagiair (een tweaker pro) viel fisher lastig met zijn "(eigen)wijsheid" dus vond da nie kunnen en vind die knuffels wel ideaal ter compensatie![]()
Kun je me dan vertellen waar die staat?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb er al een keer 1 gepost op het forum
hehe, zou handig zijn iddquote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag ik een leeg zwembad voor deze jongeman![]()
Dan kan ie voorlopig nog ff doorgaan met zn geslijm![]()
uhhh dat weet ik niet meerquote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kun je me dan vertellen waar die staat?
dat komt me bekend voorquote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus ? ik zei een uur geleden ook dat ik ging werken en ik zit hier nog steeds
* ook benieuwd.....!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Reden:
1e knuffel: Hij verzinde vrijdag nog een nieuwe nickname voor me Stupido (vind die dus helemaal geweldig![]()
![]()
![]()
2e en 3e knuffel: Een mede stagiair (een tweaker pro) viel fisher lastig met zijn "(eigen)wijsheid" dus vond da nie kunnen en vind die knuffels wel ideaal ter compensatie![]()
Tropisch, of subtropisch?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Reden:
![]()
![]()
jaloers dat fisher geen gave nick voor jou heeft verzonne hequote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kan ie voorlopig nog ff doorgaan met zn geslijm![]()
Zoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zoekenje hoeft maar 102 delen door te lezen dan
En ik ben het niet eens dit keerquote:
Nee, je moet toch eens wat beter je best gaan doenquote:
@ Bal, of jij daarna zo vriendelijk wil zijn ´m te postenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:40 schreef Ballicious het volgende:
@ geitje, of zo vriendelijk willen zijn om mij die foto te mailen?
Ik mail je wel watquote:Op maandag 23 mei 2005 09:39 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zou je eens willen graven in je grijze massa?
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
@ Bal, of jij daarna zo vriendelijk wil zijn ´m te posten
Als ik permissie krijg van haar...quote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
@ Bal, of jij daarna zo vriendelijk wil zijn ´m te posten
Stroever? Dan krijg je slijm met stukjesquote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mag jij erop mtp'en om het wat stroever te maken![]()
Ik zei vrijdag al geloof ik dat ik mijn leven aan het beteren benquote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet toch eens wat beter je best gaan doen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mag jij erop mtp'en om het wat stroever te maken![]()
waaaarrrrrrrrrrr staan ze dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
Jongens jongens, die foto's zijn al minimaal 2 keer voorbij gekomen.....
beetje opletten he
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
beetje opletten he
Weet jij ze te staan dan? (binnen 2 minuten)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
beetje opletten he
Sorry... heb er blijkbaar niet zoveel ervaring mee als jijquote:Op maandag 23 mei 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stroever? Dan krijg je slijm met stukjes
Over dat jij zo'n schatje bentquote:Op maandag 23 mei 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel voor mij. waar gaat het over?
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sorry... heb er blijkbaar niet zoveel ervaring mee als jij
Maar ben gewillig om te leeruh!!!![]()
![]()
![]()
nergens over.. zoals altijdquote:Op maandag 23 mei 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel voor mij. waar gaat het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |