Hahaha mag ook wel he!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik heb dit weekend dan ook echt genoten en me misdragen
Details?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Schraal? wat had je gegeten danquote:Op maandag 23 mei 2005 09:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee ik was nog wat schraal van vrijdag
Vertel het ons allemaalquote:Op maandag 23 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben het hele weekend dronken geweest. eerst etentje met mn familie en zondag een braderie bezocht. En ondertussen natuurlijk nog andere juicy dingen die ik niet met jullie ga delen!quote:
Je kan het beter met mij alleen delenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben het hele weekend dronken geweest. eerst etentje met mn familie en zondag een braderie bezocht. En ondertussen natuurlijk nog andere juicy dingen die ik niet met jullie ga delen!
schönquote:Op maandag 23 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben het hele weekend dronken geweest. eerst etentje met mn familie en zondag een braderie bezocht. En ondertussen natuurlijk nog andere juicy dingen die ik niet met jullie ga delen!
Dronken vrouwenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:
Spiraaltje uitgetestquote:Op maandag 23 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kijk, die ga ik effe in dat topic postenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
Voor tijgerwillie nog
[afbeelding]
En goeie morge goddess en snellejelle en iedereen tegen wie ik da nog nie heb gezegt
ps goddess mag iki jou om een gunst vragen?
quote:
morningquote:Op maandag 23 mei 2005 09:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
Voor tijgerwillie nog
[afbeelding]
En goeie morge goddess en snellejelle en iedereen tegen wie ik da nog nie heb gezegt
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:32 schreef knox_ het volgende:
Zaterdag ging het mis bij mij, heel het plafond bruin en de muren besmeurt met witte vlekkenMn moeder was boos op me
surequote:Op maandag 23 mei 2005 09:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
Voor tijgerwillie nog
[afbeelding]
Da bedoelde ik dusquote:Op maandag 23 mei 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Kijk, die ga ik effe in dat topic posten
Bedoel je niet dat hij foto's van zn zusje moet mailen ?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Megter, heb jij nog een foto van geitje? Zo ja, of je die ff wil mailen.
Jepquote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is tijgerwillie jarig?
of hij post hem in overleg hierquote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Ballicious het volgende:
Waarom vraag je dat aan megter?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Ballicious het volgende:
Omdat hij het niet aan jou durft te vragenquote:
Zou jij 3 knuffels Real life of virtueel aan fisher kunnen geven...quote:
Dus ? ik zei een uur geleden ook dat ik ging werken en ik zit hier nog steedsquote:
Ik weet precies hoe die eruit zietquote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij foto's van zn zusje moet mailen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |