Waarom zou een (LAT)-relatie dat in de weg staan?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien stellen veel singles wel teveel eisen aan hun partner. Er kunnen legio andere oorzaken zijn.
De ( één van) de redenen dat ik nog single ben, is dat ik iets te veel leef volgens het "Je leeft maar één keer" principe. Feesten nu het nog kan.
Yepquote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook nog geen zin om alles door te lezen, same old same oldGoed geslapen?
Mensen die geen eisen stellen hebben niks te bieden IMHO.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Singles kunnen geen eisen stellen aan hun partners, die hebben ze namelijk niet.
Ja lekker geslapen, en lang. Maar toch nog moequote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep![]()
Beetje kort alleen en ben dus brak!!![]()
Jij ook lekker geslapen?
Ik ben alleen in het weekend een kluizenaarquote:Op maandag 23 mei 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige komen wel zo over![]()
Of het waar is weet ik niet. Kan alleen zeggen hoe sommige overkomen
Wat een onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
Om heel bot te zijn denk ik dat je tussen je 20ste en 30ste echt iemand tegen dient te komen met wie je samen wil zijn voor geruime tijd. Als dat niet zo gebeurd wordt het ieder jaar na je 30ste met een factor 2 moeilijker om iemand te vinden daar ook omdat je als single steeds meer je leven in gaat richten zodat jij er alleen inpast.
Sabrina moet andere mensen tegenkomen, maar het is niet eenvoudig voor haar om in de situatie te komen waar dat kan. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Borrels gedronken en daarna uit etenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen, en lang. Maar toch nog moe![]()
Wat heb je gedaan gister?
Er zit wel een kern van waarheid in denk ik.. In veel gevallen denk ik toch wel dat ik het tegenovergestelde kan bieden van hetgeen ik "eis".quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die geen eisen stellen hebben niks te bieden IMHO.
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die geen eisen stellen hebben niks te bieden IMHO.
verklaar je nader ?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Weet je wat het is petitlapin...je schopt zo tegen de singles hier, dat wij graag willen weten: waarom? Je hebt een relatie, maar lurkt continue hier. Je komt altijd sarcastisch over en je bent snel aan het vingertjes wijzen dat het onze schuld is.
Wellicht schop je tegen singles om je eigen relatie te rechtvaardigen?
De andere 5 dagen MOET je naar buiten??quote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het weekend een kluizenaar![]()
Ik wil wel een relatie inderdaad, omdat ik er niet aan moet denken om de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Ik ben heel eerlijk dat ik er nu niet zo mee bezig bent. Ik kan best wat meer ervoor doen, maar dat doe ik niet. Dus dat het niet lukt ligt dus wel aan mijzelf.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
akkoord
het probleem is dat sabrina per se een relatie wil, en dat zal niet lukken als ze gewoon haar leventje doorzet zoals ze het nu doet ... ze moet andere mensen tegenkomen, hoe je het ook draait of keert
Ja en weet je wat voor iemand je dan krijgt? Met een kind vaak en iemand die beschadigd is door dat huwelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Waarom zou het lastiger zijn??
Weet je hoeveel mensen er dan nog single zijn?
Weet je hoeveel mensen hun huwlijk juist gaat stoppen.
Hoezo in het weekeinde dan??quote:Op maandag 23 mei 2005 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het weekend een kluizenaar![]()
Hey Christine is de koffie al klaar???quote:Op maandag 23 mei 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
[..]
De koffie pruttelt hier
En ik heb niet gestapt dit weekend, ik had het te druk met vriendinnetjes die vroeg langs wilden komen enzoVoor de verandering ben ik eens op tijd gaan slapen op zaterdag. Ook best leuk
idd, het wordt lastiger !!!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
Maar het is wel waar wat Tranceptor zegt, zowel met relaties als vriendschappen. Hoe ouder je wordt hoe lastiger het wordt, omdat velen al "voorzien" zijn en hun leven heel anders gaan indelen dan ik. Ik ben nog lang niet op het punt aanbeland voor samenwonen, trouwen en kinderen. Als je dan ziet dat bijv. al mijn nichtjes een relatie hebben, er trouwplannen worden gemaakt en dergelijke is het lastiger om daar in te passen.
Ga jij lekker jong trouwen!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja en weet je wat voor iemand je dan krijgt? Met een kind vaak en iemand die beschadigd is door dat huwelijk![]()
![]()
![]()
Maak me gek! Ik denk dat het gewoon lastiger word omdat je steeds zelfstandiger je leven hebt ingericht en de vele relatiebureau's en hun klantenbestand onderstrepen dat.
Nog even teruggrijpend op wat pfaf zei over je leeft maar 1 keer en je kunt nu nog feesten. Het is denk ik een misvatting dat als je een relatie hebt je niet meer kunt feesten en je dus iedere week bij verjaardagen zit e.d. Je deelt je eigen leven en dus ook je eigen relaties in.
Ik heb nog geen werk en m'n docente is al drie weken ziek ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De andere 5 dagen MOET je naar buiten??
Voor werk of school? of gebeuren er ook spontane leuke dingen?
Ik geloof niet in je redenen die je al 1000x hebt herhaald, maar never mind. Ignorance is bliss.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
verklaar je nader ?
wie schop ik ? wanneer ben ik sarcastisch ? beschuldig ik iemand ?
helemaal niet. En moet ik nu voor de duizendste maal herhalen waarom ik hier post?
en je laatste zin begrijp ik niet, wat is een relatie rechtvaardigen ? justifier une relation ?
Ik ga helemaal niet trouwen en ook niet jong meer, ik ben al 24. 1 van de 3 huwelijken strandt, niet 2 van de 3.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij lekker jong trouwen!
Dan heb je zelf over 10 jaar gebroken huwlijk
Ja bijna 2 van de 3 loopt al stuk in nederland,
Dus de kans is groter dat het fout gaat dan dat het goed gaat.
Dus heel vele beschadigde mensen.
En daarbij ben je zelf dan ook op de leeftijd dat je eventueel een kind of een verleden van een partner wel aan kan
Waarom ben jij nog single? Je kan toch lekker zo'n beschadigd vrouwtje zoeken met 3 kinderen en een hond?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij lekker jong trouwen!
Dan heb je zelf over 10 jaar gebroken huwlijk
Ja bijna 2 van de 3 loopt al stuk in nederland,
Dus de kans is groter dat het fout gaat dan dat het goed gaat.
Dus heel vele beschadigde mensen.
En daarbij ben je zelf dan ook op de leeftijd dat je eventueel een kind of een verleden van een partner wel aan kan
tot mijn 21ste in die situatie gezeten ( ik weet niet hou oud je vriend was)quote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Een vriend zei gisteren tegen me (hij is nog maagd) dat het hem nog niet eens zo interesseerde dat ie niemand had gehad. Daar was ie zelf nog debet aan en dat zag ie ook. Wat hij vervelend vond was dat er nog nooit iemand echt verliefd op hem was geweest waarvan ie het wist en ik begreep zijn frustratie. Hoe denken de 'mijn leven lang al'-singles daarover?
Ik weet het niet echt. Ik ben zelf ook maagd (heilig dan weer iets minder, mocht iemand naar mijn ondertitel kijkenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
Een vriend zei gisteren tegen me (hij is nog maagd) dat het hem nog niet eens zo interesseerde dat ie niemand had gehad. Daar was ie zelf nog debet aan en dat zag ie ook. Wat hij vervelend vond was dat er nog nooit iemand echt verliefd op hem was geweest waarvan ie het wist en ik begreep zijn frustratie. Hoe denken de 'mijn leven lang al'-singles daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |